• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи( редька, гриби; апельсин, лимон, мандарин,банан; яблуко, персик)

Завершена

628 176.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 140.88 UAH
Період оскарження: 19.01.2021 23:13 - 08.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження відхилення пропозиції учасника

Номер: 1ccd74ade32f4e48948f6d5d86739b15
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-003048-b.b3
Назва: Оскарження відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Суть скарги у доданих файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 19.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 12:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.03.2021 20:43
Автор: ФОП Жулінська Олена Василівна, Жулінська Олена Василівна +380959068628 2588814009@ukr.net
Скарга
Скасована

Оскарження відхилення учасника процедури

Номер: 71fa57afa90f48e28a5b23187eaf5174
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-003048-b.b2
Назва: Оскарження відхилення учасника процедури
Скарга:
Суть скарги у доданих файлах
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 05.03.2021 12:27
Автор: ФОП Жулінська Олена Василівна, Жулінська Олена Василівна +380959068628 2588814009@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 1f4daf5d53a94a3c9de8c41315b1d862
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-003048-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення (відкриті торги) за № UA-2021-01-19-003048-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за кодом державного класифікатору ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (редька, гриби; апельсин, лимон, мандарин, банан, яблуко, персик) та тендерну документацію (надалі за текстом – Документація),очікувана вартість закупівлі - 628 176,00грн. з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12 лютого 2021 00:00. Фізична особа підприємець Бован Олександр Іванович виявив бажання взяти участь у процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подав свою тендерну пропозицію. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, участь в процедурі закупівлі прийняли наступні учасники: 1. ФОП Жулінська Олена Василівна, остаточна пропозиція - 374 656,12 грн. 2. ФОП Бован Олександр Іванович, остаточна пропозиція – 376 045,00 грн. 3. ТОВ "АГРОНОМ-КР", остаточна пропозиція – 493 117,00 грн. 4. ПП"КНЯЖНА", остаточна пропозиція – 620000,00 грн. 12 лютого 2021 року за процедурою закупівлі UA-2021-01-19-003048-b проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Фізичну особу – підприємця Жулінську Олену Василівну. 15 лютого 2021 року Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі учасника - Фізичну особу – підприємця Жулінську Олену Василівну (Протокол рішення Уповноваженої особи №13 від 15 лютого 2021 року). Скаржникам була переглянута тендерна пропозиція ФОП Жулінська О.В., що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція ФОП Жулінська О.В. не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно абзацу “а” пункту 1.7. Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені чинним законодавством; вид розфасовки (тару); термін зберігання). На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Жулінська О.В. надано Пояснювальну записку від 02.02.2021р. №10 (файл “8.3.Пояснювальна записка з описом характеристик.docx”), в якій Учасник зазначив ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ на банани, лимони, апельсини, мандарини, персик посилаючись на Сертифікат відповідності та вказавши строк придатності- придатні до споживання. Термін зберігання товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. ФОП Жулінська О.В. в Пояснювальній записці від 02.02.2021р. №10 (файл “8.3.Пояснювальна записка з описом характеристик.docx”) не вказала дату зберігання на банани, лимони, апельсини, мандарини, персик, що не відповідає технічним, якісним вимогам предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації Замовника. 2. Відповідно до частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання. У складі тендерної пропозиції ФОП Жулінська О.В. завантажила Файл “6.1 Аналогічні договори, накладні, відгуки.pdf”, Лист – відгук від 28.07.2020. №01-14/643, Лист – відгук від 28.07.2020. №01-14/643, які виданні раніше оголошення про закупівлю та не є чинними на момент подання. Отже, тендерна пропозиція ФОП Зіборова О.В. у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 3. Відповідно пункту 1.1. Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого Учасником товару, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: - Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, які видано оператору ринку, що є учасником торгів, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019, які видано оператору ринку, що є учасником торгів, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, який видано оператору ринку, що є учасником торгів. На підтвердження даної вимоги ФОП Жулінська О.В. надала: Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, Cертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018, Cертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015. Сертифікати видані на адресу: вул. Дудикіна, буд39-а, кв.49. Потужності оператора ринку ФОП Жулінської О.В. зареєстровані: вул. Штурмова, 9, м. Запоріжжя, 69096, особистий реєстраційний номер потужності: r-UA-08-22-1393. Замовник у тендерній документації зазначив, що Сертифікати видані оператору ринку, що є учасником торгів. Наданий Cертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 не відповідає Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019. Отже, тендерна пропозиція ФОП Жулінської О.В у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, Пропозиція ФОП Жулінської О.В має бути відхилена Замовником на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що під час проведення відкритих торгів Замовник прийняв незаконні рішення, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), недотримався вимог частини першої статті 5 Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з викладеним, враховуючи мету Закону, законні права та інтереси Скаржника, керуючись статтею18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Жулінської О.В. викладене в Протоколі уповноваженої особи № 13 від 15 лютого 2021 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Задоволено вимогу ФОП Бован О.І.
Статус вимоги: Задоволено