• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення та управління евакуацією людей в будівлях : Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Голосіївського району м. Києва за адресою: вул. Голосіївська, 53, вул. Велика Васильківська, 104, корпус «А»).

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2021 16:49 - 23.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: 8a2f471e9a4b4afd8234967dce2d30ed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-003664-c.c2
Назва: НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Вимога щодо відміни рішення про визнання переможцем ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" та визнання невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі Замовника. Шановний Замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" приймало участь у процедурі закупівлі - UA-2021-01-19-003664-c, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення та управління евакуацією людей в будівлях). За результатом аукціону найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ " ЕЛІТПОЖСЕРВІС ". Протоколом № 3 від 29.01.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Голосіївського району м. Києва за адресою: вул. Голосіївська, 53, вул. Велика Васильківська, 104, корпус «А», було відхилено пропозицію ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" як таку, що не відповідає умовам Замовника, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме з підстави не надання оригіналу звіту аудиту до Сертифікату ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту". Хочемо звернути увагу Шановного Замовника, що у складі у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" було надано оригінал звіту аудиту до Сертифікату ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту", файлом під назвою: аудит ISO 14001.pdf, відповідно до вимог до предмету закупівлі Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також, хочемо звернути увагу Шановного замовника на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: умовами визначеними Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено надання учасником: • копію витягу або виписки з Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; В наданому ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" документі не зазначено «копія вірна» або «згідно оригіналу», також відсутня кольорова печатка, натомість, ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" наклав на документ вирізану фотографію та печатку, що являється грубим порушенням умовам визначених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Замовником була оголошена вимога про надання: • копію документу, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу збору засновників або його копія/або копія наказу про призначення, довіреність або інші документи) ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" надали два протоколи, один з яких «Протокол № 2» – оригінал, та наказ про призначення директора є оригіналом, що напряму суперечить та не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі щодо завірення належним чином документів, які надаються учасником. Замовником була оголошена вимога: • У своїй пропозиції Учасники надають копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки….. ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" – надали документ, не завірений належним вином відповідно умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме без відмітки «копія вірна» або «згідно оригіналу», також відсутня кольорова печатка. Замовником була оголошена вимога про надання: • копію договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами, укладений безпосередньо щодо Учасника, який повинен покривати суму страхового платежу не менше суми даної закупівлі ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" надав документ у вигляді файлом у вигляді фотографії, що являється грубим порушенням та не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо документів завірених належними чином. Також, Замовником була оголошена вимога для Переможця про надання: • копію дозволу або ліцензії на провадження виду господарської діяльності, який є предметом даної закупівлі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством (або завірений учасником витяг з реєстру виданих ліцензій, реєстру дозвільних документів ). ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" надав оригінал Ліцензії ДСНС, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо документів завірених належними чином. Замовником була оголошена вимога щодо Матеріально-технічної бази, а саме: • Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" не надав підтвердження, що його Матеріально-технічна база відповідає даній вимозі. Замовником була оголошена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції довідок/підтвердження: • Учасник гарантує, що надані ним послуги з обслуговування пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам екологічної безпеки та захисту довкілля (надати довідку) • Учасник самостійно відповідає за достовірність наданої у складі пропозиції інформації, що додатково оформлюється відповідним підтвердженням учасника. ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" не надав зазначені довідки, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі. Також, зазначаємо, що акт огляду ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" датований 25.12.2021р. Так, це порушення відноситься до формальних помилок, але свідчить про неуважність та недбалість до вимог Замовника. Далі, що не мало важливе, хочемо звернути увагу Замовника на відсутність належного підтвердження сертифікатів ISO: • Сертифікат який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі • Сертифікат системи менеджменту щодо інжинірингу пожежної безпеки підприємства. Вимоги та настанови щодо застосування, міжнародний стандарт ISO 23932:2018 • Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», міжнародний стандарт ISO 37001:2016 Хочемо звернути увагу Замовника, що надані учасником Сертифікати видані ТОВ «Бюро оцінки відповідності» мають ознаки фіктивності та невідповідності чинному законодавству, так як цієї компанії немає у списку агентств які мають атестат акредитації, також це Бюро не зареєстровано в жодному реєстрі України та реєстрі НААУ (Національного агентства з акредитації України). Також ми спробували перевірити, чи являється ТОВ «Бюро оцінки відповідності» міжнародним агентством – інформацію не знайшли. Зокрема викликає особливе занепокоєння, що компанія ТОВ «Бюро оцінки відповідності» створена в Україні в березні 2020 року вже в грудні проводить аудити систем управління якістю, видає міжнародні сертифікати якості, які неможливо ні підтвердити ні спростувати (організація без власного сайту у 2020-му році, без підтверджень міжнародної сертифікації.) Далі, що не мало важливе, хочемо звернути увагу Замовника на наступне: Замовником була оголошена вимога: • Усі сертифікати ISO, ДСТУ OHSAS, зазначені в оголошенні повинні бути надані разом із оригіналом звіту аудиту до них. Просимо звернути увагу, що ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" надало КОПІЇ звітів аудиту до: - Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту», - Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 - Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010. Разом із тим викликає значне занепокоєння те, що зазначена процедура була економічно необґрунтованою та ймовірно не було проведено об’єктивний аналіз цін на зазначені послуги, або навмисно було завищено ціну закупівлі, що може бути ознакою вчинення дій пов’язаних із розтратою бюджетних коштів. У сукупністю із аналізом тендерних вимог складається враження, що вони ймовірно були підібрані під конкретну компанію: Відтак, просимо прийняти до уваги, що у 2018 році тотожні роботи із додатковим цілодобовим спостереженням проводились за символічною сумою 49 997,97 грн. UA-2018-01-24-002817-a, у 2019 му році UA-2019-01-29-003830-b – із початку торгів у 66000 грн. 2 компанії були готові виконати роботи в бюджеті менше 31000 грн. Однак у 2020 році під час закупівлі UA-P-2020-02-11-001953-c із якої зникає частина «та цілодобове спостереження за протипожежною автоматикою» ціна зростає аж до 199 800,00 UAH з ПДВ і переможцем стає ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ". І очевидно, що 2020-го року допорогова закупівля, ймовірно, нанесла державі збитків більш ніж на 148 000 грн. Інформуємо, що неправомірне визначення ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» наносить збитків Державі у розмірі 64 000,00 грн. Таким чином, враховуюче зазначене ВИМАГАЄМО: 1) Усунути допущене Замовником порушення чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. 2) Скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", зазначене у Протоколі № 3 від 29.01.2021р. та у подальшому діяти виключно у рамках діючого законодавства. 3) Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі Замовника. 4) Розглянути це звернення та надати відповідь у строки, встановлені Порядком про здійснення допорогових закупівель. 5) Прийняти рішення про визначення ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" переможцем відповідно до чинного законодавства України. Звертаємо Вашу увагу, що у випадку подальшого ігнорування Замовником чинного законодавства України, ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" звернеться до державної аудиторської служби з метою перевірки дотримання вимог чинного Законодавства України с сфері публічних закупівель та злочину передбаченого статтею 210, 364, 365 ч.2, 369 ч.2 Кримінального кодексу України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стосовно допущених та перелічених порушень, що були допущені одним із учасників проведеної закупівлі № UA-2021-01-19-003664-c у якій приймало участь лише дві організації, повідомляємо: Відповідно до положень статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Поняття слова «копія документа», розуміється, як копія зображення документа оригіналу отримана в результаті оцифровки зображення, сканування; копія, зроблена із застосуванням сканера, чи цифрового фотоапарату. Сканування – це переведення документів (креслень, таблиць, текстів, фотографій) в електронний вигляд для обробки на комп’ютері або зберігання на електронному носію. Згідно Правил засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 ороку № 55, Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, інструкції з діловодства в окремих органах державної влади (місцевого самоврядування) та інші нормативно-правові акти. Відповідно до вимог розділу 10 пунктів 2 та 3 Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, визначено наступне: П. 2. Установа має право засвідчувати копії документів, що створюються в ній, за винятком копій документів, які відповідно до законодавства потребують засвідчення в нотаріальному порядку. П. 3. Копії документів інших установ можуть виготовлятися і засвідчуватися установою в таких випадках: - на вимогу судових та інших правоохоронних органів; - для внутрішнього використання в установі (під час вирішення питань щодо прийняття громадян на роботу, навчання, засвідчення їх трудових, житлових та інших прав у взаємовідносинах з установою). Наприклад, установа може виготовити і засвідчити копію диплома працівника, яка потім буде підшита до його особової справи. Стосовно підозри, що виникла у Вас щодо походження сертифікатів ISO 27001, ISO 37001 та ISO 23932 у ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» та фіктивного походження організації, яка виконувала аудит, щодо їх отримання ми можемо лише повідомити, що це питання не стосується Замовника послуг. А за достовірність походження та відповідності зазначених сертифікатів вимогам, що діють в Україні відповідає учасник закупівлі, а це ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ». Додатково доводимо до Вашого відома, що в Україні наявні органи, які виконують роботи із сертифікації за стандартами ISO 27001, ISO 37001 та ISO 23932. За результатами аудиту орган з сертифікації (ОС) має надати звіт про аудит даних систем. Національне агентство з акредитації (НААУ) не є і не може бути монополістом з акредитації, реєстр НААУ не містить відомостей про всі органи з сертифікації в Україні. Органи з сертифікації підтверджують свою компетентність шляхом процедур уповноваження, призначення, нотифікації та/або акредитації. Акредитація в НААУ – один з варіантів доведення компетентності Органу з сертифікації. Встановлення вимоги наявності акредитації, без вказання назви конкретної установи з акредитації, під час проведення закупівлі є правомірним заходом, який відповідає чинним вимогам. Відносно інших можливих допущених порушень учасниками процедури закупівлі послуг вважаємо такі, що відносяться до формальних. Поряд з тим, повідомляємо додатково, що при повторному перегляді поданих Вами документів, повторно було встановлено, відсутність тих скан-копій документів, що ви стверджуєте про їх подачу та наявність у сформованій Вами тендерній пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

БЕЗПІДСТАВНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ

Номер: 81c300755fef46529cfd9b4c07bf2ea7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-003664-c.c1
Назва: БЕЗПІДСТАВНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель , Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2" ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА було проведено закупівлю (ID:UA-2021-01-19-003664-c) за предметом: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення та управління евакуацією людей в будівлях : Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Голосіївського району м. Києва за адресою: вул. Голосіївська, 53, вул. Велика Васильківська, 104, корпус «А»). Згідно Протоколу № 3 від 29.01.2021р., Замовник помилково визначив, що пропозиція ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" (далі – Учасник) не відповідає вимогам Замовника, зокрема: - до Сертифікату ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту" не надав звіту аудиту. ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – у складі тендерної документації був наданий звіту аудиту до Сертифікату ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту" ( файл аудит ISO 14001.pdf). Відповідно до статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник під час здійснення допорогових закупівель, повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону. Дії Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника, пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", зазначене у Протоколі № 3 від 29.01.2021р. та у подальшому діяти виключно у рамках діючого законодавства. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у строки, встановлені Порядком про здійснення допорогових закупівель. У випадку подальшого ігнорування Замовником чинного законодавства України, ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" звернеться до відповідних контролюючих
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Не відповідає вимогам Замовника!
Статус вимоги: Відхилено