• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (Підгузки (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 11239 – Підгузник для дорослих; код ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (Підгузки для дорослих SENI Standard Small №1, SENI Standard Medium №2, SENI Standard Large №3 або еквівалент); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35008 – Дитячий підгузник; код ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (Підгузки дитячі Happy Bella Baby Junior №5, Happy Bella Baby Junior extra №6 або еквівалент))

Торги не відбулися

261 595.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 615.95 UAH
Період оскарження: 19.01.2021 15:20 - 31.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо прийнятого рішення

Номер: bb60c3eacf544ed88c79ea26cedad65e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-002877-c.c2
Назва: Щодо прийнятого рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Протокольного рішення ((протокол) №б/н уповноваженої особи КНП "ЦПМСД №1 м. Кропивницького" міської ради м. Кропивницького від 11.02.2021р.) було вирішено відхилити пропозицію Приватного виробничо-комерційного підприємства "Валлента" у зв'язку з п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додаток №4 до Тендерної документації (Внесення в проект договору учасниками процедури закупівлі будь-якої інформації (окрім реквізитів Постачальника) або змін, у т.ч. щодо його умов, вимог, пунктів та граф, недопустимо), але хочемо повідомити, що жодних змін, у тому числі щодо умов, вимог, пунктів та граф нами не було вчинено, всі умови залишилися незмінними. До того ж звертаємо Вашу увагу, що це ПРОЕКТ договору, який під час підписання Замовником може змінюватися (як буває у більшості випадків). Заповнені нами пропуски (реквізити та ціна) свідчать про те, що ми повністю згодні з даним Проектом Договору і готові до його виконання. Заповнення Проекту Договору не призводить до зміни умов, якості поставки. На основі вищевикладеного просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації, так як це єдина визначена помилка, яка не є значною (у Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Опис та приклади формальних несуттєвих помилок: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на вимогу (UA-2021-01-19-002877-c.c2 ) щодо повернення Вашої організації на кваліфікацію, та визначення пропозиції ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА" як такої, що відповідає умовам закупівлі, повідомляємо наступне. У вимозі UA-2021-01-19-002877-c.c2 Ви стверджуєте, що помилки, допущені в завізованому Вами Проекті договору в частині недотримання встановленої Замовником форми слід віднести до формальних помилок. Ви апелюєте до наведеного в п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Опис та приклади формальних несуттєвих помилок, а саме: - помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа. Дійсно, в п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Даний перелік формальних помилок є вичерпним. Отже, як видно з вищезазначеного, до формальних помилок згідно даного визначення відносяться описки та технічні помилки. Відповідно п 3,4 Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, «Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документаю Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені Законом. В завізованому Вами проекті Договору Ви внесли інформацію в Додаток №1 до Договору (Специфікацію) в частині заповнення найменування товару (який має бути заповнений конкретно найменуванням товару, що пропонується), що є істотними умовами договору. При цьому в порівняльній таблиці стосовно еквівалентності товару, що пропонується Вами до розгляду, Ви зазначаєте Seni Standard Air, а в Додатку №1 до Договору - Seni Standard або еквівалент. Законодавством в сфері публічних закупівель помилки в зазначенні істотних умов договору не можуть бути віднесені до формальних, а тому є підставою для відхилення пропозиції учасника. В п.3. Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» Шановний Учаснику! При прийнятті рішення про відхилення Вашої пропозиції Замовник керувався виключно вимогами ЗУ Про публічні закупівлі та змістом тендерної документації. Ваше відхилення правомірне, а тому рішення Уповноваженої особи змінюватися не буде. Якщо Ви з ним не погоджуєтесь, скористайтеся своїм правом щодо звернення до АМКУ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо обхвату талій

Номер: 113276df1d864c718576f49c0175e0c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-002877-c.b1
Назва: Щодо обхвату талій
Вимога:
Доброго дня. Оскільки у кожного виробника обхвати талій в сантиметрах індивідуальні та неповторні, вказуючи обхват талії в сантиметрах Ви дискримінуєте всіх виробників, окрім того який має саме такі обхвати, тобто SENI. Вимагаємо прибрати цей пункт та залишити виключно розмірну матрицю (Small, Medium і т.д.) Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на вимогу (UA-2021-01-19-002877-c.b1) щодо внесення змін до Тендерної документації в частині зазначення в Тендерній документації обхвату талії, повідомляємо наступне. У вимозі UA-2021-01-19-002877-c.b1 Ви стверджуєте, що «оскільки у кожного виробника обхвати талій в сантиметрах індивідуальні та неповторні, вказуючи обхват талії в сантиметрах Ви дискримінуєте всіх виробників, окрім того який має саме такі обхвати, тобто SENI. Вимагаємо прибрати цей пункт та залишити виключно розмірну матрицю (Small, Medium і т.д.)». Технічні умови та характеристики підгузок для дорослих розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Розміри підгузок визначалися під конкретних пацієнтів та є необхідними для забезпечення потреб людей та дітей з інвалідністю, які підлягають під індивідуальну програму реабілітації та медичних висновків ЛКК. Разом з тим, змінами до ТД Замовник конкретизував Медико-технічні характеристики предмета закупівлі, зазначивши мінімальні та максимальні показники розмірів, в межах яких Учасники можуть надавати тендерні пропозиції. Відповідно Ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі, «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація Замовника містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Таким чином на підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” медичний заклад жодними чином не порушує вимоги Закону, а працює виключно в його межах, в інтересах важкохворих пацієнтів для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт Отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель, оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено