• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне пальне, масло дизельне М-10Г2К)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2021 15:39 - 31.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Татнєфть - АЗС - Україна» вимогам Тендерної документації

Номер: 1c15d0c800a44a9e8fe973df6e7d7cb9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-004993-a.a1
Назва: Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Татнєфть - АЗС - Україна» вимогам Тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Татнєфть-АЗС-Україна", яка не відповідає умовам тендерної документації. В інакшому випадку звернемося до АМКУ. Деталі у файлі, що надається у вкладенні.
Вирішення: Щодо невідповідності пропозиції переможця Детально проаналізувавши лист за № 10.02.21р. від 10.02.21 року щодо порушення Замовником законодавства та неправомірне визначення переможця Учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», вважаємо за необхідне зазначити наступне: 1.Відповідно до п. 1.4 Розділу ІІІ Тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.1. цієї документації. Тобто, Тендерною документацією передбачено можливість накладати кваліфікований електронний підпис як учаснику процедури закупівлі, так і уповноваженій особі учасника процедури закупівлі. Згідно довіреності від 23.12.2020 року Дзюбу С.В. уповноважено: - представляти інтереси Товариства та вести переговори щодо участі у тендерних процедурах; - підписувати документи тендерних пропозиції учасника процедури закупівлі, подавати роз’яснення щодо змісту тендерної пропозиції; - підписувати при укладенні: а) договорів про закупівлю нафтопродуктів; б) договори поставки нафтопродуктів з бюджетними підприємствами і організаціями. Відтак, дана Довіреність не передбачає можливості накладати кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію. Як вбачається з Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, на тендерну пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис Шарого Івана Леонтійовича, який відповідно до установчих документів ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», є його директором. Відповідно до ч. 2 ст. 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», до компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства (у разі утворення). Отже, представник учасника Дзюба С.В. в межах своїх повноважень подав документи, оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства та умов тендерної документації, за власноручним підписом. Після чого, на виконання умов тендерної документації, було накладено кваліфікований електронний підпис директора Товариства, що не є порушенням п. 1.4 Розділу ІІІ Тендерної документації, оскільки повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.1. цієї документації, в повному обсязі. Отже, пропозиція Учасника, ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», в повній мірі відповідає умовам тендерної документації, підстави для відхилення тендерної пропозиції даного товариства відсутні. 2. У складі пропозиції надано довідку про взяття на облік платника податків Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. 3. Специфікація до договору заповнюється під час підписання договору. 4. Якість масла підтверджується згідно стандартів по класифікації поданій в тендерній пропозиції відповідно до вказаної марки. 5. У листі-відгуку повідомляється, що відпуск палива здійснювався в обумовлені терміни, в повному кількісному та вартісному обсязі. Також міститься рекомендація ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», як надійного партнера, щодо постачання якісних нафтопродуктів, які відповідають європейським стандартам. 6. ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не повинен надавати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС, та/або гарантійний лист від емітента талонів (паливних карток, смарт карток), адресований учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за талонами (паливними картками, смарт картками) встановленого зразка на АЗС згідно наданого переліку, який повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС та зразки талонів (паливних карток, смарт карток), за яким буде здійснюватися заправлення автомобілів, оскільки надав договори оренди АЗС у м. Хорол та є емітентом талонів. Зразки талонів від емітентів не вимагаються умовами тендерної документації. 7. Розглянувши скаргу щодо визначення переможцем тендеру ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» всупереч Закону України «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII та надає наступні пояснення, а саме: - ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридичною особою за законодавством України, що створене у формі товариства з обмеженою відповідальністю; - Товариство набуло права юридичної особи з дат ийого державної реєстрації та внесення відповідного запису в Реєстр, у порядку який встановлено чинним законодавством України; - Товариство відповідає за своїми зобов’язаннями усім належним йому майном; - Товариство здійснює, згідно з чинним законодавством України, володіння, користування та розпорядження своїм майном без обмежень у межах цілей та предмета своєї діяльності та призначення майна; - Товариство має право від свого імені набувати майнових або особистих немайнових прав, нести обов’язки, виступати від свого імені позивачем та відповідачем у судах різних інстанцій; - Товариство сплачує всі необхідні платежі до бюджетів всіх рівнів на Україні та забезпечує населення України робочими місцями, на сьогодні це відкрита та доступна інформація; Крім того, посилання у своєму листі на п.10 ч.1 ст. 4 ЗУ «Про санкції» є некоректною. Одночасно необхідно зазначити що ч. 1 ст. 2 Закону України «Про санкції» передбачена правова основа застосування санкцій, а саме «1. Правову основу застосування санкцій становлять Конституція України, міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, закони України, нормативні акти Президента України, Кабінету Міністрів України, рішення Ради націоальної безпеки та оборони України, відповідні принципи та норми міжнародного права.» Вищеназваними органами до ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» та його засновника санкції не застосовані.
Статус вимоги: Відхилено