-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пластикові баки для ТПВ (або еквівалент) (Контейнер пластиковий для сміття-120л)
на українській мові
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2021 14:51 - 21.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо оскарження неправомірного рішення визнання переможця
Номер:
36b37428360248e798160bd07ba72d9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.c14
Назва:
Скарга щодо оскарження неправомірного рішення визнання переможця
Скарга:
Зміст та обгрунтування вимог викладені у доданій документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України -_ Консультації.pdf 05.03.2021 17:00
- Скарга.doc 05.03.2021 17:00
- Скарга.pdf 05.03.2021 17:00
- рішення від 11.03.2021 № 4597 + лист Замовнику.pdf 11.03.2021 22:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2021 № 5298.pdf 18.03.2021 16:02
- рішення від 17.03.2021 № 5298.pdf 22.03.2021 18:44
- Відповідь 4.doc 16.03.2021 09:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2021 17:16
Дата розгляду скарги:
17.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 22:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.03.2021 18:44
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірно рішення про обрання переможця
Номер:
5aa7ffba23984aa19c1f47cf90e5a16b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.c13
Назва:
Щодо неправомірно рішення про обрання переможця
Вимога:
Вважаємо рішення про обрання переможцем учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" незаконним та таким, що порушує наше право як учасника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Детальний опис викладено у доданому файлі. Просимо Замовника ознайомитися та прийняти відповідні міри по усуненню порушень.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
04.03.2021 09:55
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ «РЕНТОК ГРУП» (надалі-Скаржник), щодо усунення Замовником (Управління комунального господарства, архітектури та капітального будівництва Чортківської міської ради) вимог в закупівлі UA-2021-01-19-004260-a, а саме:
Питання-Управління:
На підтвердження усіх технічних характеристик потрібно надати реальні ЯКІСНІ фото всіх вузлів та контейнера з усіх сторін, а саме:
- для запобіганню потраплянню опадів та блокування запахів, корпус в тій частині де прилягає кришка, повинен мати ВИСТУП (фото).
- контейнер має бути обладнаний переднім захватом у вигляді двоступеневої планки, яка має бути посилена по всій довжині ситовидним контуром ребер (фото).
Відповідь - Управління: Дані вимоги не порушують ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником надано альтернативність товару (Пластикові баки для ТПВ (або еквівалент) Контейнер пластиковий для сміття - 120л) без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробника. Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. Нормами ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено, що Замовник зобов’язаний підтверджувати або обґрунтовувати вимоги, які він висуває до предмету закупівлі. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону, передбачено обов’язкове включення до тендерної документації детального опису товарів, робіт, послуг, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовником надано альтернативність товару без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробника.
Замовником детально вивчено пропозицію Учасника (документацію, опис, сертифікати, фото) після чого прийнято відповідне рішення. Наданий учасником еквівалент (аналог) – товар, який є рівнозначним, рівноцінний за своїми характеристиками. На підтвердження усіх технічних характеристик учасником надані додатково реальні ЯКІСНІ фото всіх вузлів та контейнера з усіх сторін, а щодо фото зеленого контейнера наданого учасником у Додатку №3 тендерної документації у Технічній вимозі Замовником зазначено «Колір-сірий або еквівалент», таким чином учасником не було здійснено заміну товару після проведення аукціону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Щодо усунення Замовником (Управління комунального господарства Чортківської міської ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-01-19-004260-a
Номер:
2cab6076be8c4a98b71bae65a0ee247b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.a12
Назва:
Щодо усунення Замовником (Управління комунального господарства Чортківської міської ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-01-19-004260-a
Скарга:
Враховуючи викладене просимо:
1. Виключити з Додатку 3 (технічні вимоги, контейнер пластиковий для сміття - 120л, ДК 021:2015:44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску:
- «довжина - не менше 550 мм, ширина не менше 500 мм, висота не менше 935 мм».
2. Виключити з Додатку 3 (технічні вимоги, контейнер пластиковий для сміття - 120л, ДК 021:2015:44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску:
- «Вага – не менше 9,6 кг.».
3. Виключити з Додатку 3 (технічні вимоги, контейнер пластиковий для сміття - 120л, ДК 021:2015:44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску:
- «надати фото маркування RAL-GZ на контейнері».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА Чортків.pdf 29.01.2021 18:56
- рішення від 24.11.2020 №21801.pdf 02.02.2021 17:06
- рішення від 03.09.2020 №16627.pdf 02.02.2021 17:06
- EN 840_1_5_6.pdf 02.02.2021 17:06
- Відповідь на скаргу до АМКУ.docx 02.02.2021 11:14
- Відповідь.doc 04.02.2021 15:47
- Відповідь2.doc 05.02.2021 13:00
- Перелік змін (2).docx 17.02.2021 14:57
- рішення від 02.02.2021 № 1788 + лист Замовнику .pdf 03.02.2021 13:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2021 № 2415.pdf 11.02.2021 17:18
- рішення від 10.02.2021 № 2415.pdf 15.02.2021 19:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2021 19:03
Дата розгляду скарги:
10.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.02.2021 13:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.02.2021 19:29
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2021 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни відповідно до рішення №2415-р/пк-пз від 10.02.2021 до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Пластикові баки для ТПВ(або еквівалент) (Контейнер пластиковий для сміття-120 л)" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-19-004260-a.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога щодо ширини контейнера
Номер:
71e41dfb5d1f4ee7a2127949a46e8af1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.a11
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо ширини контейнера
Вимога:
Вимога щодо того, що ширина контейнера повинна бути – не менше 500 мм, є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі. До внесення змін Замовник посилався на конструкцію контейнера конкретного виробника, а саме SULO. Проте, на сайті даного виробника міститься інший розмір ширини ніж зазначено Замовником (https://www.sulo.com/solutions/product-solutions/behaeltersysteme/). З огляду на вищезазначене дискримінаційна вимога щодо ширини була взята не із розмірів згідно яких здійснює виробництво контейнерів фірма SULO? А із розмірів які зазначає компанія Склад сервіс (https://ssk.ua/product/plastikovye-musornye-baki-sulo-na-120-240-i-360-l-163). Крім зазначеного повідомляємо, що ширина – не більше 500 мм не відповідає нормам стандарту EN 840-1.
З огляду на вказане просимо внести зміни до вимоги щодо ширини контейнера.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 18:01
Вирішення:
Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. Стандарт EN 840 містить лише загальні характеристики контейнерів. Виробники цим користуються та виготовляють контейнери, які відповідають даним стандартам та розмірам, номінальною вантажопідйомністю, проте не задовольняють потреби замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо дискримінаційних вимог
Номер:
2bbb3a0376db45048b9d543dae19fb02
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.b10
Назва:
Вимога щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Предмет закупівлі «Контейнер пластиковий для сміття - 120л». Основними показниками при виборі товару для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів (для збору сміття), об’єм (120 л) та якість товару. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до стандартів виробників товару, оскільки кожний виробник використовує власні індивідуальні технології, які не впливають на загальне цільове призначення аналогічних товарів на ринку.
Тобто, здійснюючи закупівлю товару Замовник має об’єктивно оцінити мету, для якої закуповується товар та допустити до участі в торгах учасників, що пропонують аналогічний товар, уникаючи дискримінації. Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку та не сприяє економії бюджетних коштів.
Наше товариство пропонує високоякісний товар, виготовлений відповідно до європейського стандарту EN 840-1, що в повній мірі відповідає меті, для якої здійснюється закупівля. Встановлюючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовник порушив право брати участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками.
Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлюються у Додатку № 3 до Тендерної документації. Вважаємо, що зазначений документ містить наступні дискримінаційні вимоги.
Вважаємо за необхідне змінити у Додатку № 3 до Тендерної документації такі пункти:
1. «Габарити: довжина не менше 550 мм, висота не менше 935 мм, ширина не менше 500 мм.»
Оскільки пряме призначення предмету закупівлі є «збір твердих побутових відходів. Слід зауважити, що існуючий стандарт EN 840-1 в своїй діяльності є одним із основоположних.
При формуванні вимоги стосовно саме таких габаритних розмірів є дискримінаційною, оскільки стандарт EN 840-1 в частині габаритних розмірів є відмінним від вимоги Замовника, а ключовим фактором в даному випадку має бути відповідність (як документальна так і фактична) стандарту EN 840-1, а також корисний об’єм що буде використаний в процесі експлуатації предмету закупівлі.
Тому вимога Замовника в частині дотримання габаритних розмірів (довжина не менше 550 мм, висота не менше 935 мм, ширина не менше 500 мм) є дискримінаційною, такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, порушує вимоги Закону та підлягає виключенню з технічного опису предмету закупівлі.
2. «Вага – не менше 9,6 кг.»
Жодним чинним міжнародним стандартом не передбачено та не встановлено вимоги щодо обмеження ваги контейнера, а тому, зазначена вимога є дискримінаційною. На міцність та тривалість строку експлуатації контейнерів впливають наступні характеристики: матеріал з якого виготовляється продукція (HDPE первинний поліетилен високої щільності), товщина стінки контейнера та температурний режим екстремально низьких і високих температур.
3. «Контейнер має бути обладнаний переднім захватом у вигляді двоступеневої планки, яка має бути посилена по всій довжині ситовидним контуром ребер.».
Жодним чинним міжнародним чи національним стандартом не передбачена обов’язкова наявність «сотовидного контуру», стандартом EN840-1 передбачено, що конструкція має забезпечувати можливість спорожнення контейнера гребінчастим захватом, тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника.
Враховуючи вищевказане ВИМАГАЄМО внести зміни до закупівлі
У разі не реагування, ми будемо змушені користуючись правом, наданим нам статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 17:36
Вирішення:
Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. Стандарт EN 840 містить лише загальні характеристики контейнерів. Виробники цим користуються та виготовляють контейнери, які відповідають даним стандартам та розмірам, номінальною вантажопідйомністю, проте не задовольняють потреби замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо порушення порядку оприлюднення інформації Замовником
Номер:
67e958acb48e4defbd677c4a4c9f05da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.b9
Назва:
Щодо порушення порядку оприлюднення інформації Замовником
Вимога:
Згідно інформації опублікованої у електронній системі закупівель Замовником 19.01.2021 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів та Тендерну документацію. Також Замовником 20.01.2021 року було внесено зміни до документів закупівлі, а саме файлу Тендерної документації у тому числі додатків до неї.
Відповідно до ч. 1 п. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Водночас ч. 2 ст. 24 Закону наголошує, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Всупереч вимогам Закону Замовником не було опубліковано в окремому документі перелік змін, які були внесені до Тендерної документації, чим порушено порядок та строки оприлюднення інформації.
Дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника.
Відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі тягне за собою тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн).
Підсумовуючи вищевикладене, вимагаємо Замовника керуючись п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити тендер через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 17:01
Вирішення:
Питання є некоректним та таким, що не є зверненням у розумінні статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог щодо габаритних розмірів
Номер:
1b5bf5ad972b4d7e8cce76ef8578fda6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.b8
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог щодо габаритних розмірів
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
При виборі технічних характеристик предмету закупівлі Замовник має керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель. Головною характеристикою для придбання контейнерів є призначення збору твердих побутових відходів та відповідність стандарту EN 840-1 на які посилається Замовник. Водночас, вищенаведеним стандартом не передбачені деталізованих характеристик, які встановлені Замовником. Зазначення специфічних характеристик до предмета закупівлі штучно обмежує коло потенційних учасників, містить ознаки корупційної змови та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Відповідно до технічних вимог Замовником встановлено вимогу: «Габаритні розміри: довжина не менше 550 мм; ширина не менше 500 мм; висота не менше 935 мм.». Обмеження габаритних розмірів контейнера позначенням «не менше» обмежує можливість участі постачальників, які виготовляють контейнери, які відповідають стандарту EN 840-1, але відрізняються від вказаних Замовником габаритних розмірів.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначення надмірних та занадто деталізованих характеристик контейнерів конкретного виробника може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем.
Законом встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевказане, для забезпечення права учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та викласти даний параметр у редакції «Габаритні розміри відповідно до EN 840-1».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 17:00
Вирішення:
Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. Стандарт EN 840 містить лише загальні характеристики контейнерів. Виробники цим користуються та виготовляють контейнери, які відповідають даним стандартам та розмірам, номінальною вантажопідйомністю, проте не задовольняють потреби замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог товщини стінки
Номер:
94b5f0e7b5c14291b201cc133d1e4791
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.b7
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог товщини стінки
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
При виборі технічних характеристик предмету закупівлі Замовник має керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель. Головною характеристикою для придбання контейнерів є призначення збору твердих побутових відходів та відповідність стандарту EN 840-1 на які посилається Замовник. Водночас, вищенаведеним стандартом не передбачені деталізованих характеристик, які встановлені Замовником. Зазначення специфічних характеристик до предмета закупівлі штучно обмежує коло потенційних учасників, містить ознаки корупційної змови та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Відповідно до технічних вимог Замовником встановлено вимогу: «Для підвищення довговічності контейнера товщина стінки не менше 3 мм.». Дана вимога не встановлена стандартом EN 840-1. Встановлюючи дану дискримінаційну вимогу, Замовником штучно звужено конкуренцію, адже учасники, які можуть запропонувати якісні контейнери з меншою товщиною стінок не мають змогу прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначення надмірних та занадто деталізованих характеристик контейнерів конкретного виробника може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем.
Законом встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевказане, для забезпечення права учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу «Для підвищення довговічності контейнера товщина стінки не менше 3 мм.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 16:59
Вирішення:
Дана вимога не порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог характеристик кришки
Номер:
f54d6392feee4c0b8153d7edf32a5ab9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.b6
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог характеристик кришки
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
При виборі технічних характеристик предмету закупівлі Замовник має керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель. Головною характеристикою для придбання контейнерів є призначення збору твердих побутових відходів та відповідність стандарту EN 840-1 на які посилається Замовник. Водночас, вищенаведеним стандартом не передбачені деталізованих характеристик, які встановлені Замовником. Зазначення специфічних характеристик до предмета закупівлі штучно обмежує коло потенційних учасників, містить ознаки корупційної змови та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Відповідно до технічних вимог Замовником встановлено вимогу: «Кришка плоска обладнана не менше 2-ма ручками, для зручності відкривання, по одній з кожної сторони. Для запобіганню потраплянню опадів та блокування запахів, корпус в тій частині де прилягає кришка, повинен мати виступ.». Дана вимога не встановлена стандартом EN 840-1. Встановлюючи дану дискримінаційну вимогу, Замовником штучно звужено конкуренцію, адже учасники можуть запропонувати інші варіанти технічної комплектації кришки, що в свою чергу може бути більш технічно обґрунтованим та зручним у використанні контейнерів.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначення надмірних та занадто деталізованих характеристик контейнерів конкретного виробника може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем.
Законом встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевказане, для забезпечення права учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу «Кришка плоска обладнана не менше 2-ма ручками, для зручності відкривання, по одній з кожної сторони. Для запобіганню потраплянню опадів та блокування запахів, корпус в тій частині де прилягає кришка, повинен мати виступ.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 16:58
Вирішення:
Дана вимога не порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог ваги контейнера
Номер:
9b902a1821624e1888acf70b1115b50c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004260-a.b5
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог ваги контейнера
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
При виборі технічних характеристик предмету закупівлі Замовник має керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель. Головною характеристикою для придбання контейнерів є призначення збору твердих побутових відходів та відповідність стандарту EN 840-1 на які посилається Замовник. Водночас, вищенаведеним стандартом не передбачені деталізованих характеристик, які встановлені Замовником. Зазначення специфічних характеристик до предмета закупівлі штучно обмежує коло потенційних учасників, містить ознаки корупційної змови та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Відповідно до технічних вимог Замовником встановлено вимогу: «Вага – не менше 9,6 кг.». Стандартами EN 840-1 та ДСТУ 8476:2015 не встановлено вимоги щодо обмеження ваги контейнера.
Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує можливість участі потенційних учасників, які можуть запропонувати контейнер, який має меншу вагу. Варто зазначити, що вага контейнера не впливає на його функціональні характеристики та визначається виробником відповідно власного виробничого процесу.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначення надмірних та занадто деталізованих характеристик контейнерів конкретного виробника може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем.
Законом встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевказане, для забезпечення права учасників на участь у закупівлі на рівних умовах, та високий рівень конкуренції серед учасників, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу щодо обмеження ваги контейнера.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 16:58
Вирішення:
Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. Стандарт EN 840 містить лише загальні характеристики контейнерів. Виробники цим користуються та виготовляють контейнери, які відповідають даним стандартам та розмірам, номінальною вантажопідйомністю, проте не задовольняють потреби замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2021 00:00