-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання запасних частин до ПС А-319
Завершена
194 184.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 970.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 970.92 UAH
Період оскарження:
19.01.2021 14:36 - 31.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо обранням переможця торгів ТОВ "Юкойл"
Номер:
0a81dd4061c849ab8a459c63fb90a4ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004047-a.b6
Назва:
Щодо обранням переможця торгів ТОВ "Юкойл"
Вимога:
До Окружного адміністративного суду
міста Києва
вул. Петра Болбочана, буд. №8, корпус 1, м. Київ,
інд. 01051
e-mail:inbox@adm.ki.court.gov.ua
тел.: 0-800-501-492, (044) 591-55-64
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД»
код ЄДРПОУ 41883030
р/р IBAN UA143348510000000002600687631, в АТ «ПУМБ», м. Київ, МФО 334851
бул. Кольцова, буд. №14Д, оф. №610, м. Київ, інд. 03194
тел.: (044) 361-57-30
e-mail:optimuspraime.ltd@gmail.com
Представник позивача:
Кругленко Микола Сергійович
РНОКПП 3085217890
адреса: 03127, м. Київ, а/с №69
тел.: (063) 344-71-58
e-mail:Advokat_kms@ukr.net
Відповідач: Антимонопольний комітет України
код ЄДРПОУ 00032767
вул. Митрополита В. Липківського, буд. №45, м. Київ,
інд. 03035
тел.: (044) 594-64-12
Треті особи, які не заявляють самостійних
вимог на предмет спору: Державне авіаційне підприємство «Україна»
код ЄДРПОУ 25196197
вул. Київський Шлях, буд. №2, м. Бориспіль,
Київська область, інд. 08301
тел.: (044) 591-69-23
e-mail: offdap@dap.kiev.ua
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЮКОЙЛ»
код ЄДРПОУ 31510568
проспект Палладіна, буд. №32, кім. 434, м. Київ,
інд. 03680
тел.: (044) 252-45-46
Позовна заява
про визнання протиправним та скасування рішення
Обставини справи та докази, якими вони підтверджуються
Державне авіаційне підприємство «Україна» (надалі – замовник) на офіційному веб-сайті https://prozorro.gov.ua/ оприлюднив оголошення UA-2021-01-19-004047-a про проведення відкритих торгів на закупівлю товару «ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів (придбання запасних частин до ПС А-319)», а саме, Air flow switch/ реле повітряного потоку р/п 32V92 Blower/ вентилятор р/п 033638, що підтверджується оголошенням про проведення електронних торгів за вказаним вище унікальним номером, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
Для участі у закупівлі тендерні пропозиції надано наступними учасниками: ТОВ «АЕРО ІНВЕНТОРІ МЕНЕДЖМЕНТ», ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД», ТОВ «ЮКОЙЛ», ТОВ «ЕІР ГРУП», що підтверджується Реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-01-19-004047-а, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
05 лютого 2021 року відбулося розкриття тендерних пропозицій, що підтверджується протоколом розкриття тендерних пропозицій UA-2021-01-19-004047-а, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
09 лютого 2021 року замовником прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» (надалі – позивач), та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Не погодившись із зазначеним рішенням замовника, учасник ТОВ «ЮКОЙЛ» оскаржило його до Антимонопольного комітету України, що підтверджується відповідною скаргою на рішення про визначення переможця від 19.02.2021 року, оригінальний примірник якої зберігається в електронній системі закупівель.
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія АМКУ або відповідач) №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року скаргу ТОВ «ЮКОЙЛ» задоволено частково, та зобов’язано замовника ДАП «Україна» скасувати рішення про визнання ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» переможцем процедури закупівлі. Дані обставини підтверджуються рішенням Колегії АМКУ №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
12 березня 2021 року відбулося засідання тендерного комітету замовника ДАП «Україна», на якому на виконання оскаржуваного рішення Колегії АМКУ №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року, комітетом було прийнято протокольне рішення про повернення на кваліфікацію учасника та скасування рішення про визначення ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» переможцем процедури закупівлі, і про відхилення його тендерної пропозиції. Також, тендерним комітетом вирішено оприлюднити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» в електронній системі закупівель. Зазначені обставини підтверджуються протоколом засідання тендерного комітету ДАП «Україна» щодо виконання рішення Колегії АМКУ про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» від 12.03.2021 року, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
Не погодившись із зазначеним рішенням Колегії АМКУ №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року, позивач оскаржив його до адміністративного суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Позовна заява.pdf 23.03.2021 11:10
- Заява про забезпечення позову.pdf 23.03.2021 11:10
- Опис, поштова накладна.pdf 23.03.2021 11:10
- Скан_20210319 (2).pdf 23.03.2021 11:10
- Скан_20210319.pdf 23.03.2021 11:10
Дата подачі:
23.03.2021 11:10
Вирішення:
Шановний Учасник!
Замовник розглянувши завантажені документи повідомляє, що інформація щодо подальших дій Замовника буде оприлюднена після рішення Окружного адміністративного суду міста Києва про задоволення/не задоволення Заяви про забезпечення позову та Позовної заяви про визнання протиправним та скасування рішення.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Щодо обрання переможцем Торгів
Номер:
6089b5ea370b4d789303774d7e2ca529
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004047-a.b5
Назва:
Щодо обрання переможцем Торгів
Скарга:
До Окружного адміністративного суду
міста Києва
вул. Петра Болбочана, буд. №8, корпус 1, м. Київ,
інд. 01051
e-mail:inbox@adm.ki.court.gov.ua
тел.: 0-800-501-492, (044) 591-55-64
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД»
код ЄДРПОУ 41883030
р/р IBAN UA143348510000000002600687631, в АТ «ПУМБ», м. Київ, МФО 334851
бул. Кольцова, буд. №14Д, оф. №610, м. Київ, інд. 03194
тел.: (044) 361-57-30
e-mail:optimuspraime.ltd@gmail.com
Представник позивача:
Кругленко Микола Сергійович
РНОКПП 3085217890
адреса: 03127, м. Київ, а/с №69
тел.: (063) 344-71-58
e-mail:Advokat_kms@ukr.net
Відповідач: Антимонопольний комітет України
код ЄДРПОУ 00032767
вул. Митрополита В. Липківського, буд. №45, м. Київ,
інд. 03035
тел.: (044) 594-64-12
Треті особи, які не заявляють самостійних
вимог на предмет спору: Державне авіаційне підприємство «Україна»
код ЄДРПОУ 25196197
вул. Київський Шлях, буд. №2, м. Бориспіль,
Київська область, інд. 08301
тел.: (044) 591-69-23
e-mail: offdap@dap.kiev.ua
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЮКОЙЛ»
код ЄДРПОУ 31510568
проспект Палладіна, буд. №32, кім. 434, м. Київ,
інд. 03680
тел.: (044) 252-45-46
Позовна заява
про визнання протиправним та скасування рішення
Обставини справи та докази, якими вони підтверджуються
Державне авіаційне підприємство «Україна» (надалі – замовник) на офіційному веб-сайті https://prozorro.gov.ua/ оприлюднив оголошення UA-2021-01-19-004047-a про проведення відкритих торгів на закупівлю товару «ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів (придбання запасних частин до ПС А-319)», а саме, Air flow switch/ реле повітряного потоку р/п 32V92 Blower/ вентилятор р/п 033638, що підтверджується оголошенням про проведення електронних торгів за вказаним вище унікальним номером, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
Для участі у закупівлі тендерні пропозиції надано наступними учасниками: ТОВ «АЕРО ІНВЕНТОРІ МЕНЕДЖМЕНТ», ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД», ТОВ «ЮКОЙЛ», ТОВ «ЕІР ГРУП», що підтверджується Реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-01-19-004047-а, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
05 лютого 2021 року відбулося розкриття тендерних пропозицій, що підтверджується протоколом розкриття тендерних пропозицій UA-2021-01-19-004047-а, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
09 лютого 2021 року замовником прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» (надалі – позивач), та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Не погодившись із зазначеним рішенням замовника, учасник ТОВ «ЮКОЙЛ» оскаржило його до Антимонопольного комітету України, що підтверджується відповідною скаргою на рішення про визначення переможця від 19.02.2021 року, оригінальний примірник якої зберігається в електронній системі закупівель.
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія АМКУ або відповідач) №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року скаргу ТОВ «ЮКОЙЛ» задоволено частково, та зобов’язано замовника ДАП «Україна» скасувати рішення про визнання ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» переможцем процедури закупівлі. Дані обставини підтверджуються рішенням Колегії АМКУ №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
12 березня 2021 року відбулося засідання тендерного комітету замовника ДАП «Україна», на якому на виконання оскаржуваного рішення Колегії АМКУ №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року, комітетом було прийнято протокольне рішення про повернення на кваліфікацію учасника та скасування рішення про визначення ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» переможцем процедури закупівлі, і про відхилення його тендерної пропозиції. Також, тендерним комітетом вирішено оприлюднити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» в електронній системі закупівель. Зазначені обставини підтверджуються протоколом засідання тендерного комітету ДАП «Україна» щодо виконання рішення Колегії АМКУ про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» від 12.03.2021 року, оригінальний примірник якого зберігається в електронній системі закупівель.
Не погодившись із зазначеним рішенням Колегії АМКУ №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року, позивач оскаржив його до адміністративного суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Позовна заява.pdf 23.03.2021 11:06
- Заява про забезпечення позову.pdf 23.03.2021 11:06
- Опис, поштова накладна.pdf 23.03.2021 11:06
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
23.03.2021 11:07
Вимога
Є відповідь
Щодо визнання переможця Торгів
Номер:
447be11a93034f06bcd98119a7a2cfae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004047-a.c4
Назва:
Щодо визнання переможця Торгів
Вимога:
ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» 05.02.2021 року приймало участь у тендерній процедурі ДАП «Україна» щодо придбання запасних частин до ПС А-319, а саме: Air flow switch/ реле повітряного потоку р/п 32V92 – 1 шт., Blower/ вентилятор р/п 033638 – 1 шт. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-19-004047-a ● c99bf3dd55cd403abdc285e85b2d12b1).
За результатами аукціону, на підставі Протоколу від 09.02.2021 року ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» було визначено переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Не погодившись із зазначеним рішенням замовника, учасник ТОВ «ЮКОЙЛ» оскаржило його до Антимонопольного комітету України, що підтверджується відповідною скаргою на рішення про визначення переможця від 19.02.2021 року, оригінальний примірник якої зберігається в електронній системі закупівель.
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія АМКУ або відповідач) №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року скаргу ТОВ «ЮКОЙЛ» задоволено частково, та зобов’язано замовника ДАП «Україна» скасувати рішення про визнання ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» переможцем процедури закупівлі.
12 березня 2021 року відбулося засідання тендерного комітету замовника ДАП «Україна», на якому на виконання оскаржуваного рішення Колегії АМКУ №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року, комітетом було прийнято протокольне рішення про повернення на кваліфікацію учасника та скасування рішення про визначення ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» переможцем процедури закупівлі, і про відхилення його тендерної пропозиції. Також, тендерним комітетом вирішено оприлюднити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» в електронній системі закупівель. Зазначені обставини підтверджуються протоколом засідання тендерного комітету ДАП «Україна» щодо виконання рішення Колегії АМКУ про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» від 12.03.2021 року.
Не погодившись із зазначеним рішенням Колегії АМКУ №4208-р/пк-пз від 04.03.2021 року, ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» оскаржив його до адміністративного суду.
Просимо Вас, на час розгляду Справи, призупинити підписання Договору з ТОВ «ЮКОЙЛ».
З надією на порозуміння
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист ДАП Україна 19.03.2021.pdf 19.03.2021 16:07
Дата подачі:
19.03.2021 16:07
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 19.03.2021 «Щодо визнання переможця Торгів» (Ідентифікатор: UA-2021-01-19-004047-a) повідомляємо про наступне.
На виконання Рішення № 4208-р/пк-пз від 04.03.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником було повернуто пропозицію ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» на кваліфікацію, скасовано рішення про визначення переможцем по процедурі закупівлі «ДК 021:2015 – 34730000-3, Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів (придбання запасних частин до ПС А-319)» та згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція була відхилена.
Відповідно до частини 22 статті 18 «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються...».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Про порушення норм законодавства при прийнятті рішення
Номер:
e31d95da32234f208d8af930b24f2421
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004047-a.b3
Назва:
Про порушення норм законодавства при прийнятті рішення
Скарга:
Державне авіаційне підприємство "Україна" (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2021-01-19-004047-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Очікувана вартість предмета закупівлі 194 184,00 грн. з ПДВ
Для участі в закупівлі тендерні пропозиції подано наступними учасниками:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Юкойл» - скаржник .
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Аеро інвенторі менеджмент».
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Олімпус прайм ЛТД».
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕІР груп»
9 лютого 2021 р. Замовником прийнято рішення відповідно переможцем процедури заку3півлі визначено ТОВ «Оптимус прайм Лтд» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що замовником при прийнятті рішення про визначення Переможця порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій замовника неправомірним.
Наше твердження грунтується на наступному.
1. Щодо підтвердження КЕП
Умови тендерної документації
Згідно п.1 р.III Тендерної документації встановлено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Аналіз тендерної пропозиції
Аналіз Тендерної пропозиції Переможця дає можливість встановити, що на неї накладено КЕП уповноваженої особи учасника Комарова В.В.
Підписувачі
Підписувач
КОМАРОВ ВЯЧЕСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
П.І.Б.
КОМАРОВ Вячеслав Вячеславович
РНОКПП
2875101032
Організація (установа)
ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД
Код ЄДРПОУ
41883030
Посада
ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
20:07:59 13.02.2021
Сертифікат виданий
АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер
2B6C7DF9A3891DA104000000421B6E0034420802
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Проте слід звернути увагу на наступне.
Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «Оптимус прайм Лтд» повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи з виключно захищеним носієм особистого ключа.
В той же час накладений на тендерну пропозицію КЕП є незахищеним, що не відповідає вимогам законодавства.
Зважаючи на зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Оптимус прайм Лтд» повинна бути відхилена відповідно до абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Антимонопольним комітетом розглядалось аналогічні ситуації, зокрема по процедурам закупівлі UA-2020-11-16-007702-c та UA-2020-12-22-014435-c
2. Щодо неналежної банківської гарантії
Умови тендерної документації
Згідно п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема:
- іншими документами та матеріалами, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією ТД.
Згідно п.2 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням пропозиції у виді банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами).
Вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа викладено в розділу І Додатку 5 до ТД.
Відповідно до п.2 Додатку 5 Тендерної документації, банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови, як, зокрема : Гарантія не може бути відкликана гарантом.
Аналіз тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції Переможця надано банківську гарантію № GO221/9041 видану 01.02.2021 р. АТ КБ «Приватбанк», яка не містить суттєвої вимоги про те, що гарантія не може бути відкликана гарантом, що не відповідає умовам тендерної документації.
Прийнявши рішення про визначення ТОВ «Оптимус прайм Лтд» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Порушення наших прав та інтересів полягає в тому числі і в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Оптимус прайм Лтд», та у випадку визнання нашого підприємства переможцем процедури закупівлі укласти з нами договір про закупівлю за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати прийняте ним рішення про визначення ТОВ «Оптимус прайм Лтд» переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга..pdf 19.02.2021 09:23
- рішення від 23.02.2021 №3250+лист замовнику.pdf 24.02.2021 12:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04 03 2021 №4208.pdf 05.03.2021 18:30
- рішення від 04.03.2021 №4208.pdf 10.03.2021 18:32
- Пояснення.pdf 25.02.2021 16:15
- Пояснення.docx 25.02.2021 16:15
- Протокол відхилення ТОВ Оптимус Прайм ЛТД на оприлюд.doc 12.03.2021 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2021 10:50
Дата розгляду скарги:
04.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 12:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.03.2021 18:32
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2021 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 4208-р/пк-пз від 04.03.2021- виконано.
Вимога
Є відповідь
Не відповідність Банківської гарантії вимогам ТД
Номер:
38154499fa834f1bbb11f134fa1dd129
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004047-a.a2
Назва:
Не відповідність Банківської гарантії вимогам ТД
Вимога:
Згідно вимог п.2 Додатку 5 до Тендерної документації, Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: Гарантія не може бути відкликана гарантом.
В порушення зазначених вимог ТД, в Банківській гарантії ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» відсутня дана умова, що свідчить про те, що Тендерна пропозиція ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» не відповідає вимогам Тендерної документації та це є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилити Тендерну пропозицію ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції, в іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 09:50
Вирішення:
Шановний Учасник!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо про наступне.
Згідно з вимогами ТД, Учасник ТОВ "ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД" (далі-Учасник) надав в складі тендерної пропозиції Банківську гарантію №G0221/9041 від 01.02.2021р., (файл «Підписаний_G0221-9041-GL_tender.pdf»), складену в суворій відповідності до Примірної (орієнтовної) форми банківської гарантії, наведеної в Додатку №5 до ТД.
Примірна (орієнтовна) форма банківської гарантії, наведена в Додатку №5 до ТД - не містить умов відкликання банківської гарантії гарантом, оскільки в тексті зазначено, що: «Зобов’язання Банка-Гаранта перед Бенефіціаром за цією Гарантією закінчуються лише у разі закінчення терміну її дії, або повної виплати Банком-Гарантом гарантійної суми Бенефіціару».
Відповідно до статті 561 Цивільного Кодексу України:
1. Гарантія діє протягом строку, на який вона видана.
2. Гарантія є чинною від дня її видачі, якщо в ній не встановлене інше.
3. Гарантія не може бути відкликана гарантом, якщо в ній не встановлене інше.
Особливістю гарантії у відповідності до частини 3 статті 561 ЦК України є її безвідкличність за замовчуванням. Це означає, що гарант в односторонньому порядку не може змінити або відмовитися від своїх гарантійних зобов'язань. Це положення цілком узгоджується із загальним правилом, передбаченим ст. 525 ЦКУ, згідно з яким одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не передбачено договором або законом. Законодавством не передбачено односторонньої відмови від виконання взятих, на підставі гарантій, зобов’язань.
Банківська гарантія №G0221/9041 від 01.02.2021р. не містить інформації щодо можливості її дострокового відкликання, що свідчить про те, що на підставі частини 3 статті 561 ЦК України вона не може бути відкликана гарантом.
Крім того, пункт 26 Положення про порядок здійснення операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постанова Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) не містить вимоги про обов’язковість такого реквізиту гарантії, як інформація про відкличність або не відкличність банківської гарантії
У зв’язку з вищевказаним, дії Замовника є правомірними, а Банківська гарантія №G0221/9041 від 01.02.2021р. подана в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД" є невідкличною за замовчуванням, тому в Замовника і немає підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
стосовно дати оформлення сертифiкату
Номер:
b4086415c0134f6f85ed96fc3e66308e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-004047-a.b1
Назва:
стосовно дати оформлення сертифiкату
Вимога:
У Додатку 3 тендерної документації зазначено вимогу: «Запасні частини при поставці супроводжуються сертифікатом дозволеної передачі в експлуатацію (Authorised release certificate) Form 1 датованим не раніше 2021 року».
Дані вироби не мають критично малих термінів зберігання після обслуговування, гарантійний строк обчислюється з моменту передачі виробів Замовнику. Тому вважаємо вимогу до року оформлення сертифіката 2021 рік - необґрунтованим та таким, що суттєво зменшує (або взагалі виключає) конкуренцію при закупівлі.
Просимо обґрунтувати причину такої жорсткої вимоги до року обслуговування виробів, або змінити цю вимогу на іншу, адекватну та обґрунтовану.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2021 16:50
Вирішення:
Керуючись статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), щодо Вашої вимоги, повідомляємо:
Тендерна документація (далі – ТД) по закупівлі «ДК 021:2015 – 34730000-3, Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів (придбання запасних частин до ПС А-319)» відповідає вимогам, передбаченим статтями 5 і 22 Закону.
Вимоги, щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та Перелік запасних частин, складені відповідно до наявної виробничої потреби Замовника, з урахуванням технічних вимог до закупівлі інженерно-технічного комплексу підприємства.
Замовник не може бути впевнений в правильних умовах зберігання запасних частин, які пропонуються до постачання, після обслуговування або виготовлення. Зберігання запасних частин при невідповідних умовах може призвести до їх непрацездатності. Постачання таких запасних частин, може призвести до зупинки повітряного судна Замовника, на час заміни або ремонту таких запасних частин відповідно до гарантійних зобов’язань. Враховуючи специфіку діяльності підприємства, а саме перевезення вищих посадових осіб України, Замовник не може допустити зупинку експлуатації повітряного судна.
Для запобіганню постачання ймовірно несправних (через ймовірне довготривале неправильне зберігання) запасних частин Замовник вимагає наявність сертифікату дозволеної передачі в експлуатацію (Authorised release certificate) Form 1 датованим не раніше 2021 року.
Беручи до уваги вище викладене, враховуючи нагальну потребу в запчастинах, ДАП «Україна» не бачить обґрунтованих підстав для зміни вимоги стосовно супровідної технічної документації до запасних частин.
Статус вимоги:
Відхилено