-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із збирання,зберігання,перевезення(транспортувння) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів категорії «В»
Медичні відходи категорії «В» -(Шприци,голки,дзеркала гінекологічні ,скарифікатори ,перев’язувальні матеріали,медсистеми,рукавиці використані,тара аптечна,засоби індивідуального захисту тощо)
Завершена
105 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 527.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 527.50 UAH
Період оскарження:
19.01.2021 13:58 - 25.01.2021 14:00
Вимога
Вирішена
Вимагаємо відмінити незаконну та неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Номер:
3a931b4e1eef4051b2da5d48d6cea817
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-003539-a.a1
Назва:
Вимагаємо відмінити незаконну та неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Вимога:
У діях Замовника простежується корупційна складова!!! Більш детальна інформація у прикріпленому файлі.
У разі, якщо Замовник не відреагує на нашу Вимогу, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо відміни дискваліфікації.pdf 09.02.2021 18:26
- відповідь на подану вимогу.docx 10.02.2021 14:55
Дата подачі:
09.02.2021 18:26
Вирішення:
Відповідь на Вимогу
Вимагаємо відмінити незаконну та неправомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"
У діях Замовника простежується корупційна складова!!! Більш детальна інформація у прикріпленому файлі. У разі, якщо Замовник не відреагує на нашу Вимогу, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до контролюючих органів.
Автор вимоги:
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Дата подачі:
09.02.21, 18:26
Тип:
Оскарження визначення переможця
Ідентифікатор:
UA-2021-01-19-003539-a.a1
Переможець:
ТОВ "А-ЕНЕРГО".
Відповідно до ч. 9 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Пунктом 13 Додатку 2 Оголошення вимагалось надати в складі пропозиції:
3. позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) (надати копію).
В складі пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" відсутній позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника.
Однак, в складі пропозиції завантажено лист - роз’яснення Вих. 3102/2021 від 31.01.2021р, де наявне посилання на Накази №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро», що не передбачає надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції. Закупівля UA-2021-01-19-003539-a на послуги за кодом ДК021: 90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень, оголошена як спрощена закупівля, порядок проведення якої регулюється статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначені Накази ДП «Прозорро» не мають відношення до даної закупівлі.
Встановлення вимоги щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, Замовник закупівлі керується положеннями ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», а також положеннями Наказу МОЗ України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 яким регламентується Порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи - "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи".
Даним наказом передбачено:
- "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи".
- "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи".
Встановлення вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами мало на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність саме за операції безпечного знешкодження. Дане питання вже було на розгляді Постійно діючої адміністративної Колегії АМКУ, де було прийнято рішення за № 2407 від 07.02.2020, що вимога про надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами не є дискримінаційною вимогою.
ТОВ "А-ЕНЕРГО" не відповідає даній вимозі, оскільки в складі пропозиції надано позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність документів, а не на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника.
Пунктом 14 Додатку 2 Оголошення зазначено, що в складі пропозиції Учасник мав надати:
14. довідку про наявність у Учасника відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами: сертифікат відповідності (або декларація про відповідність), атестат виробництва для підтвердження належного технічного стану обладнання;
ТОВ "А-ЕНЕРГО" не відповідає даній вимозі, оскільки в складі пропозиції відсутній атестат виробництва для підтвердження належного технічного стану обладнання.
Учаснику нічого не перешкоджає отримати Атестат виробництва для підтвердження технічних можливостей та належного стану обладнання для знешкодження небезпечних відходів.
Скаржник не скористався можливістю звернення до Замовника у період уточнень, що свідчить про свідоме прийняття даним Учасником всіх умов, які визначенні Оголошенням. Відповідно, в складі пропозиції Учасник мав надати всі необхідні документи, що вимагались Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, згідно ч. 9 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатком 2 до Оголошення зазначена вимога про надання в складі пропозиції гарантійного листа про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Ознайомившись із наданою Довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (вих. № 3109/2021 від 31.01.2021р.), Учасником ТОВ "А-ЕНЕРГО" вказано про наявність оператора агрегату оброблення відходів, який працює вантажником за сумісництвом – Дронов С.С.
В Штатному розкладі також зазначена інформація про наявність 1 (одного) вантажника.
В складі пропозиції надане Свідоцтво Серії Е № 03-2020 на оператора агрегату оброблення відходів, вантажника за сумісництвом, видане гр. Дронову С.С, що засвідчує проходження навчання за програмою курсу спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, видане ФОП Бадалова О.Г.
Зазначене посвідчення не підтверджує проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Відповідно до Постанови КМУ від 31 жовтня 2007 р. N 1285 «Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів»
1.Спеціальне навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів (далі - спеціальне навчання) проводиться з метою вивчення умов перевезення небезпечних вантажів, вимог актів законодавства та нормативних документів у сфері перевезення небезпечних вантажів.
2. Спеціальне навчання проходять працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів.
3. За результатами проходження спеціального навчання видається свідоцтво (сертифікат), форму якого затверджує для працівників, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, МВС, для всіх інших працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів - Мінінфраструктури з урахуванням міжнародних стандартів та вимог у сфері перевезення небезпечних вантажів.
У свідоцтві (сертифікаті) зазначаються серія та номер, строк дії, прізвище, ім'я та по батькові, кваліфікація, галузь транспорту та клас небезпечного вантажу, відведене місце для підпису відповідальної особи та печатки.
Згідно частини 3 статті 33 ЗУ «Про освіту» освітні програми розробляються закладами освіти, науковими установами, іншими суб’єктами освітньої діяльності та затверджуються відповідно до цього Закону та спеціальних законів.
Відповідно до пункту 5 Постанови КМУ від 31 жовтня 2007 р. N 1285 Навчання відбувається в центрах спеціального навчання. Відповідно до Наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 16.07.2008 р. №866 затверджено Положення «Про центр спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів.»
Наказом Мінінфраструктури ВІД 04.04.2011 N 28 затверджено Типові навчально-тематичні плани і програми з курсу спеціального навчання з питань перевезення небезпечних вантажів для керівного складу, фахівців та робітників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів, які розроблені на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 N 1285 (1285-2007-п ) "Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів"
Пунктом 1.3 Наказу № 28 передбачено: «1.3. Спеціальне навчання проходять керівний склад, фахівці та робітники підприємств, установ та організацій суб'єктів перевезення небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів.
Враховуючи норми чинного законодавства, надане в складі пропозиції свідоцтво на вантажника (Дронов С.С.) не підтверджує проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Крім того, наявність вантажника Дронова Сергія Сергійовича за сумісництвом, за основною роботою - Оператора агрегату оброблення відходів, виключає можливість завантажувати відходи у спецтранспорт на території Замовника, оскільки розвантаження він може здійснювати тільки на об’єкті поводження з небезпечними відходами.
Скаржник не скористався можливістю звернення до Замовника у період уточнень, що свідчить про свідоме прийняття даним Учасником всіх умов, які визначенні Оголошенням. Відповідно, в складі пропозиції Учасник мав надати всі необхідні документи, що вимагались Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, згідно ч. 9 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пропозиція ТОВ "А-ЕНЕРГО" підлягає відхиленню на підставі п 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні