• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі

Закупівля здійснюється для забезпечення потреб замовника на 2021 рік на очікувану вартість Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" .-морква, цибуля, червоний буряк, капуста, кабачки, гарбузи, помідори, огірки

Завершена

1 945 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 11 900.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2021 13:58 - 31.01.2021 00:00
Скарга
Скасована

Неправомірні дії

Номер: 355f26a45c71478b8ac4de17cfd64c2c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-003543-a.b3
Назва: Неправомірні дії
Скарга:
деталі у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.03.2021 00:03
Автор: ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, Собенко Назар 380686856972 nsobenko@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відміни рішення про визнання переможця

Номер: 37798a7f57204a56a140b00d314886fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-003543-a.a2
Назва: Вимога щодо відміни рішення про визнання переможця
Вимога:
Вимога щодо відміни рішення про визнання переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, за результатами розгляду вимоги № 280221/2 від 28.02.2021 року повідомляємо наступне. Пропозиція Учасника ФОП Сизова Ю. В., що була подана на закупівлю овочів (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-19-003543-a), відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно вимог тендерної документації Учасники повинні надати: Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (декларація виробника, декларація про якість, сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації); копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття. Вищеперераховані документи містяться у пропозиції ФОП Сизової Ю. В. Надані документи посвідчують якість продукції, містять інформацію про Учасника та організацію-постачальника, із якою учасник уклав відповідний договір і долучив його у складі пропозиції. На виконання вимог тендерної документації учасником надано необхідні документи, у тому числі копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття. 2. Договір між ФГ Бджілка та ФОП Сизова Ю.В. містить умову пролонгації даного договору на кожний наступний рік. Листом про співпрацю від 12.01.2021 ФГ «Бджілка» підтвердило співпрацю із ФОП Сизовою Ю. В. 3. Згідно вимог Тендерної документації інформації про матеріально-технічну базу надається у вигляді листа довільної форми. Щодо підтвердження наявності складських приміщень площею не менше 50,0 м2, Учаснику ФОП Сизова Ю. В. 17.02.2021 р. було направлено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідь надана 18.02.2021р., інформація міститься в системі закупівель. 4. ФОП Сизова Ю. В. надала довідку, у якій зазначено, що для зберігання продукції укладено Договір зберігання. Учасник не володіє та не орендує складських приміщень щодо яких можливе проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування). На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам та для підтвердження відповідності вимогам санітарного законодавства складського приміщення, де Учасник зберігає продукцію, у складі пропозиції надано Акт проведення державного контролю стосовно додержання оператором ринку (на якого зареєстрована дана потужність) вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Акт без виявлених порушень, виданий у 2020 році.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 79d7a4e7ad7c42caa6651d549d97583f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-003543-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
деталі у вкладенні
Дата розгляду скарги: 09.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.03.2021 10:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.03.2021 19:51
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2021 12:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету № 4565-р/пк-пз від 09 березня 2021 року , повідомляємо наступне: На закупівлю UA- 2021-01-19-003543-а- код ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 –«Овочі , фрукти та горіхи» Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради буде скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Собенка Назара Богдановича та рішення про визначення ФОП Сизової Юлії Вікторівни переможцем процедури закупівлі.
Автор: ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, Собенко Назар 380686856972 nsobenko@ukr.net