-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки).
Код ДК 021:2015 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки).
Завершена
198 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2021 13:17 - 25.01.2021 13:22
Вимога
Відхилено
Дисквалiфiкацiя Замовником з надуманих пiдстав!V2
Номер:
0f66635007f14b8f9c11f86335d67f1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-003072-a.a2
Назва:
Дисквалiфiкацiя Замовником з надуманих пiдстав!V2
Вимога:
Шановний Замовник!
«в модифікації материнської плати, яка вказана в предметі закупівлі»
Наголошуємо ще раз, в вашiй документцiї не зазначено конкретну материнську плату а тiльки чипсет та його ревiзiю, що у свою чергу дає нам можливість пропонувати вам материнські плати на даному чіпсеті, що ми і зробили.
Якщо вам було потрiбно материнську плату з наявiстю та кiлькiстю необхiдних роз’ємiв, ви повиннi були це зазначити!
Вимагаємо переглянути рішення Замовника, викладеного у протокколі щодо дискваліфікація нашої пропозиції та повернути нашу пропозицію до розгляду. Сподіваємося на Ваше розуміння відповідальності за вчинені Вами дії, в інакшому разі в найближчий час нами буде підготовано та подано відповідну скарга до компетентного органу, що регулює процес проведення публічних закупівель, в результаті чого дана процедура закупівлі у відповідності до норм чинного законодаства України буде скасована, а також направлено клопотання до Держаудиту з метою проведення перевірки відповідної закупівлі на предмет прозорості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 16:41
Вирішення:
Ще раз наголошуємо Вам, що вказана в предметі закупівлі інформація щодо материнської плати – відповідає материнській платі з відповідним набором роз'ємів . Запропонована ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" материнська плата відрізняється від тої, що вказана в предметі даної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дисквалiфiкацiя Замовником з надуманих пiдстав!
Номер:
ef5eed467b13409eb7ead0f1af9987f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-19-003072-a.a1
Назва:
Дисквалiфiкацiя Замовником з надуманих пiдстав!
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” одним із основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. А тендерний комітет або уповноважені особи замовника повинні забезпечити рівні умови для всіх учасників та об’єктивний та чесний вибір переможця. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з документальним підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.Ми, як учасник закупiвлi, Вважаємо, що пропозиція Учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"» дiйсно не відповідає вимогам ТД, так Додатком 1 до ТД Змовником визначені технічні вимоги до предмета закупівлі. Учасником а саме «Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"» у складі тендерної пропозиції запропоновано персональні комп’ютери двох конфiгурацiй, які не відповідають вимогам ТД, оскільки персональні комп’ютери першої конфiгурацiї, мають процесор з більш низькою частотою ніж зазначений Замовником процесор в технічному завданні а саме процесор AMD Athlon 3000G з частотою 3,5 Ггц на вiдмiну вiд процесора Intel Pentium G5400 з частотою 3,7 Ггц, який вимогав Замовник.Та персональні комп’ютери другої конфiгурацiї, мають процесор AMD A8-9600 з частотою 3,1 Ггц,та взагалi не мають кеш-пам’ятi 3 рiвня на вiдмiну вiд процесора Intel Core i3-8100 який вимогав Замовник , що підтверджується багаточисленими порівняльними тестами, які доступні в вільному доступі в мережі інтернет. Надаємо посилання на порівняльні тести: https://technical.city/ru/cpu/Core-i3-8100-protiv-A8-9600.Вважаємо, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД, в цій частині.Так у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим за усiма показниками. З огляду на викладене тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника і в цій частині. Відповідно до ст. 30 Закону України Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо дисквалiфiкацiї нашої пропозицiї, ми не згоднi з рiшення Замовника та вважаємо що вона з надуманих пiдстав!
По перше, в вимогах замовника взагалi не зазначено назву та повну модель материнської плати а тiльки чiпсет та його ревiзiя. А по друге, оскiльки ми як учасники можемо тiльки здогадуватися- можливо замовник мав на увазi материнську плату Gigabyte H310M H 2.0 (s1151, Intel H310, PCI-Ex16) то у такому випадку запропонований нами аналог а саме : Материнська плата Asus Prime H310M-K R2.0 (s1151, Intel H310, PCI-Ex16) є аналогом з не гiршими показниками, що в свою чергу не заборонено Законом.
Нагадаємо що згiдно Закону- Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна, що була запропонована учасником. Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище викладене вимагаємо повернути нас на кваліфікацію, переглянути та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі"., та нагадуємо про Постанову КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710.
У разi ігнорування порушення Закону України , ми направляємо вимогу у електроному та письмовому вигляді в наступні інстанції: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7 У той же час готуємо скаргу до відправки в АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 05.02.2021 16:18
Дата подачі:
05.02.2021 08:43
Вирішення:
Відповідь на вимогу від ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ". Слід зазначити, що дана закупівля проводилася з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
У запропонованій Постачальником материнській платі AsusPrime H310M-K R2.0 для комутування засобів відтворення зображення застосовуються роз’єми D-Sub та DVI-D 1 , в модифікації материнської плати, яка вказана в предметі закупівлі, а саме H310M-H 2.0, застосовані роз’єми D-Sub та HDMI, це має суттєве значення для Замовника, в зв’язку з тим, що наявні у нього монітори та проектори мають комутацію по D-Sub та HDMI. В разі використання системних блоків на базі материнської плати AsusPrime H310M-K R2.0 ускладняється комутація з наявними моніторами та проекторами, виникає необхідність застосування перехідників або спеціальних кабелів.
Окрім того запропонована материнська плата AsusPrime H310M-K R2.0 має 4 роз’єми USB, а плата що вказана в предметі закупівлі має 6 роз’ємів USB (не враховуючи однакову можливість розширення портів USB для кожної материнської плати)
Статус вимоги:
Відхилено