• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вікна, двері та супутні вироби

Торги відмінено

145 784.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 458.74 UAH
Період оскарження: 19.01.2021 11:38 - 23.01.2021 11:42
Вимога
Без відповіді

Вимога на умови закупівлі щодо наявності ліцензії на монтаж.

Номер: 7ba44a1ce4fc4fdf943ca6a4f95ce11e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-000516-b.b4
Назва: Вимога на умови закупівлі щодо наявності ліцензії на монтаж.
Вимога:
Замовник встановив обов’язкову наявність ліцензії на монтаж. Водночас, що статтею 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" визначено вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Цей перелік, відповідно до частини першої статті 2 зазначеного Закону, є вичерпним. Виходячи із положень статті 7 цього Закону та пункту 4 "Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію", затвердженого Постановою КМУ № 406 від 07.06.2017 р. "Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію" визначено, що будівельні роботи із заміни існуючих заповнень віконних, балконних та дверних прорізів не потребують документів, що дають право на їх виконання. Відповідно до пункту 23 цієї Постанови КМУ, таких документів не потребують і роботи з теплової ізоляції введених в експлуатацію житлових будинків (стін, даху, горища, технічного, цокольного, підвального поверхів), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками. Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

ПДВ

Номер: fbe61149e26d47ea907f83ec4af19b06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-000516-b.b3
Назва: ПДВ
Вимога:
Маючи досвід у постачанні предмету закупівлі ми розпочали ретельну підготовку тендерної пропозиції з метою прийняття участі у зазначеному тендері. Стаття 3 Закону передбачає здійснення закупівель зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій .Однак, при вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій. Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірши умови, ніж учасників, яки є платниками цього податку. Так, розділом Оцінка тендерних пропозицій . тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені Замовником згідно вимог цієї документації при перевірці кваліфікації учасників після розкриття їх тендерних пропозицій. Критерієм оцінки є ціна. У разі, якщо Учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію не є платником ПДВ, тендерним комітетом приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних Учасників без урахування ПДВ. Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих забовязань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету(таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним товарів для дому), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі товарів для дому разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є зазделегіть діскрімінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких зостасовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства. Замовником було порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Зазначена норма Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ. Тобто, Замовником не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова Документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємство , а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства. Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону Вимоги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), прошу: 1.Прийняти дану вимогу до розгляду;2.Замовника внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель та іншого законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, вимога щодо наявності свідоцтва платника ПДВ знята, внесені зміни до оголошення. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що проведення спрощеної процедури закупівель не встановлює вимоги публікації саме тендерної документації, а тому посилання на вимоги ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» в даному випадку є некоректними. Уповноважена особа О.Чешковська
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо недискримінації учасників на підставі системи їх оподаткування

Номер: d3a36de9c72649e4ac27961a895e7786
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-000516-b.b2
Назва: Вимога щодо недискримінації учасників на підставі системи їх оподаткування
Вимога:
Замовник в тендерній документації зазначає, що «виконавець має бути платником пдв». Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ). Замовник даною вимогою суперечить законодавству у сфері державних закупівель, і внаслідок чого порушує один із основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон), а саме – недискримінація учасників Вимагаємо внести зміни до документації конкурсних торгів, з метою приведення її у відповідність до вимог законодавства про здійснення державних закупівель, оскільки дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, вимога щодо наявності свідоцтва платника ПДВ знята, внесені зміни до оголошення. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що проведення спрощеної процедури закупівель не встановлює вимоги публікації саме тендерної документації, а тому посилання на вимоги ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» в даному випадку є некоректними. Уповноважена особа О.Чешковська
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо недискримінації учасників

Номер: 88a889b0ec6c478a9a1aa2e11b2bcf2c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-19-000516-b.a1
Назва: Вимога щодо недискримінації учасників
Вимога:
Замовник в тендерній документації зазначає, що «для забезпечення належного виконання гарантійних зобов’язань провадиться розгляд пропозицій тільки безпосередньо від виробників металопластикових конструкцій». Дана вимога обмежує коло учасників лише виробниками продукції, хоча чинне законодавство України дозволяє здійснювати поставку товарів через посередників, покупців, дилерів, дистриб’юторів. Стверджуючи, що лише виробники продукції можуть забезпечити належне виконання своїх зобов’язань, Замовник тим самим суперечить законодавству у сфері державних закупівель, і внаслідок чого порушує один із основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон), а саме – недискримінація учасників Отже, Замовник з урахуванням наведеної вище інформації повинен внести зміни до Документації в цій частині та прибрати дискримінаційну вимогу. Вимагаємо внести зміни до документації конкурсних торгів, з метою приведення її у відповідність до вимог законодавства про здійснення державних закупівель, оскільки дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, Замовник самостійно визначає умови проведення спрощеної закупівлі. З метою визначення об’єктивної ціни та недопущення збільшення витрат підприємства на посередників вимогою є розгляд пропозицій від виробників продукції при наявності ліцензії на монтаж! Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що проведення спрощеної процедури закупівель не встановлює вимоги публікації саме тендерної документації, а тому посилання на вимоги ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» в даному випадку є некоректними. Вимога не задоволена Уповноважена особа О.Чешковська
Статус вимоги: Не задоволено