-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Кефір, ряжанка, сметана
Завершена
72 891.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1.4% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2021 23:35 - 22.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про усунення порушень
Номер:
a70158f3e25b4dd9931fa2d1b67a11de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002142-c.c2
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до рішення замовника тендерна пропозиція переможця відповідає вимогам замовника, проте дане твердження є хибним, оскільки відповідно до оголошення учасники повинні надати документальне підтвердження дезинфекції транспортного (их) засобу(ів), задіяному(их) в доставці харчових продуктів до закладів освіти (дозвіл на перевезення харчових продуктів /санітарний паспорт з відповідними відмітками) - в кладі пропозиції міститься санітарний паспорт на транспортний засіб який нерегулярно проходить дезобробку, дезобробка повинна проводитися за потребою та не менше ніж кожні 10 днів.
В тому числі відповідно до вимог замовника копії документів мають бути засвідченні підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади та скріплені печаткою (у разі її використання). Переможець не дотримався даної вимоги та скріпив підпис уповноваженої особи не печаткою а штампом, чим порушив вимоги замовника, лист розʼяснення не надано.
з вищевикладеного слідує, що пропозиція переможця підлягає відхиленню .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2021 14:29
Вирішення:
1) Дезинфекція транспортних засобів проводиться відповідно до стандартів ISO/IES 17025, ДСТУ ISO 17025; даним документом не встановлюється періодичність обробки. Гігієнічні вимоги до транспортних засобів, що перевозять харчові продукти, встановлено ст. 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів", зокрема оператори ринку використовують лише ті транспортні засоби, які є чистими, утримуються в належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення або дезінфекцію.
Замовником, при розгляді пропозиції переможця, вивчалася лише інформація про проведення дезінфекційної обробки та наявності відповідних відміток. Зазначаємо, що на момент подання пропозиції,відмітка санобробки є чинною.
2) Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями" від 23.03.2017р. № 1982-VIII передбачено, що суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатку, проте її використання не є обов’язковим; відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання; копія документа, що подається суб’єктом господарювання вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи – підприємця; наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Лист роз'яснення, про використання печатки чи її відсутність, замовником в документації не вимагалося.
З огляду на вищевикладене, підстав для відхилення пропозиції не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2021 23:40
Вимога
Залишено без розгляду
Про усунення порушень
Номер:
ee73b9cfb0714283b2cad78cefe17de7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002142-c.b1
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до рішення замовника пропозиція ТОВ "СПК" не відповідає вимогам замовника, оскільки запропоновано іншу торгову марку продукції. Просимо надати розʼяснення які кращі якісні характеристики присутні в продукції, яка вимагається замовником та чому замовника не влаштовує продукція виготовлена за затвердженими нормативними актами? Повідомляємо, що вами була відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, а одним із принципів публічних закупівель є максимальна економія. Дії замовника, щодо необгрунтованого визначення однієї торгової марки є такими, що обмежують конкуренцію
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2021 13:47
Вирішення:
Під час публікації оголошення було встановлено (згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі») період уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мали право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Потенційні учасники з питаннями (скаргами) в цей період не зверталися, отже погодилися з вимогами замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2021 23:58