• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

03220000-9 : Овочі, фрукти та горіхи

Морква столова свіжа за кодом 03221100-7:Коренеплідні та бульбоплідні овочі, Буряк столовий свіжий за кодом 03221100-7:Коренеплідні та бульбоплідні овочі, Цибуля ріпчаста свіжа за кодом 03221100-7:Коренеплідні та бульбоплідні овочі, Помідор свіжий за кодом 03221200-8:Плодові овочі, Огірок свіжий за кодом 03221200-8:Плодові овочі, Капуста білоголова свіжа за кодом 03221400-0:Капустяні овочі, Банан свіжий за кодом 03222100-4:Тропічні фрукти і горіхи, Лимони свіжі за кодом 03222200-5:Цитрусові фрукти, Апельсини свіжі за кодом 03222200-5:Цитрусові фрукти, Яблука свіжі за кодом 03222300-6:Нетропічні фрукти, Виноград столовий за кодом 03222300-6:Нетропічні фрукти

Торги не відбулися

263 992.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 319.96 UAH
Період оскарження: 18.01.2021 16:46 - 30.01.2021 00:00
Скарга
Скасована

Щодо умов ТД

Номер: f17226d3c75440708acfe908c910cf3a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.a9
Назва: Щодо умов ТД
Скарга:
11111111
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 28.01.2021 09:30
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Тарасова Людмила 380953401515,380683401511 ispolinplus@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Щодо умов порушення Замовником вимог законодавства

Номер: 5be0ad0b437e4eea99d78944ac7ff22d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.b8
Назва: Щодо умов порушення Замовником вимог законодавства
Скарга:
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 49081, м. Дніпро, вул. Артільна, 2 МФО 306500 АТ «АБ «РАДАБАНК» р/р UA893065000000026008300002793 ЄДРПОУ 33667686 Тел: (050)3401512 Св-во пл. НДС 04344584 ІПН 336676804647 Дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі: 18-01-2021 р. Інформація про закупівлю: ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю товару Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-18-005374-a Замовник: ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02541444 Місцезнаходження: проспект Богдана Хмельницького 49а, м. Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49055 e-mail: tender@vpu17.dp.ua СКАРГА (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») ЩОДО ОБСТАВИН СПРАВИ 18.01.2021 р. на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-18-005374-a) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару, (далі Оголошення) назва предмета закупівлі за ДК 021:2015: 03220000-9 : Овочі, фрукти та горіхи замовником яких є ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17. Вимоги Оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони оформлено з порушенням діючого законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон): 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Щодо вимог в Оголошенні які не відповідають Закону. І. Пунктом 7.1 Оголошення зобов’язано учасника на протязі трьох 3 робочих днів з дати початку етапу «Кваліфікація переможця» в системі електронних закупівель надати зразки одиниці товару. Пунктом 7.1 Оголошення зразки товару надаються за переліком розділу 2 Оголошення в кількості та виді зручному для розгляду самого товару, інформації про виробника, ГОСТ/ДСТУ/ТУ та інших основних технічних та якісних характеристик товару, які розташовані на упаковці. За необхідності проводиться перевірка якості наданих зразків. Правова позиція Скаржника. Частиною 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Частиною 1 ст. 31. «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що при відсутності імперативної норми на необхідність зазначення в тендерній документації наявність чи відсутність вимоги про надання одиниці товару та підстави для відхилення пропозиції учасника на етапі кваліфікації замовник за ненадання/ неправильне оформлення супровідних документів зразка або ненадання/ неправильне оформлення самого зразку, вимога про надання зразка є незаконною. З огляду на викладене просимо зобов’язати Замовника прибрати вимогу про надання зразку одиниці товару. ІІ. Умовами Оголошення, а саме Додатком 2 встановлено, що для укладання договору про закупівлю Учасник, якого визнано переможцем закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику в паперовому вигляді копії за підписом та печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) і оригінали таких документів: - Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. - Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше. Правова позиція Скаржника. Пунктом 1 ст. 1. Закону України, «Про інформацію»: встановлено, що інформація — будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. документ — матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання в часі та просторі. Пунктом 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі, встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання в паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник порушив пряму імперативну норму встановлену п. 8. ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язавши Переможця надати оригінали документів. З огляду викладене, просимо зобов’язати Замовника прибрати вимогу про надання копій документів, які були завантажені в систему Prozorro. ІІІ. Додатком №3 до тендерної пропозиції замовник встановлює, вимоги до технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаним додатком передбачено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Зокрема, замовником встановлені такі вимоги. 1) Банан свіжий має відповідати ГОСТ 51603–2000; ДСТУ 4033:2001 або еквівалент. ГОСТ 51603–2000 є стандартом Російської Федерації, дія якого обмежується територією сусідньої держави та не ратифікований уповноваженим органом в Україні. ДСТУ 4033–2001 має назву «Вафлі. Загальні технічні умови» й до бананів ніякого відношення не має. З огляду на викладене, жоден Учасник не спроможний запропонувати банани які будуть еквівалентом вафель та якість яких буде відповідати заявленим технічним вимогам. Крім того склавши порівнянь таблицю бананів та вафель жоден з учасників не спроможний довести, що якість запропонованого еквіваленту товару буде відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. 2) Виноград столовий має відповідати. ДСТУ 2435:2014 або еквівалент. ДСТУ 2435:2014 в Україні не існує. Відповідно жоден учасник не спроможний надати товар який відповідає неіснуючому ДСТУ або еквівалент не існуючому державному стандарту. 3) Апельсини свіжі мають відповідати ГОСТ 4427–82 або еквівалент. ГОСТ 4427–82 «Апельсины. Технические условия» скасований повністю ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» на підставі наказу від 14.12.2015 № 184, «Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року». 4) Лимони свіжі мають відповідати ГОСТ 4429–82 або еквівалент. ГОСТ 4429–82 «Лимоны. Технические условия» скасований повністю ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» на підставі наказу від 14.12.2015 № 184, «Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року». 5) Умовами тендерної документації, встановлено, що товар, яблука свіжі мають відповідати ДСТУ 8133:2015 або еквівалент. Вказаний стандарт має назву «Яблука свіжі середніх та пізніх сортів зберігання», Згідно частини ДСТУ 8133:2015, строк зберігання яблук становить від 3-х місяців. В описовій частині технічних вимог Замовник встановив, що яблука мають бути середнім терміном зберігання (від 1 до 3 міс.). Строк зберігання від 1 до 3 міс. передбачено для ранніх сортів яблук технічні вимоги до яких не включенні в ДСТУ 8133:2015. Скаржник звернувся до замовника з вимогою привести технічні вимоги у відповідність до діючих стандартів, але отримав відмову, що свідчить про недосовні дії Замовника направлені на створення суперечностей у технічних вимогах, що можуть призвести до зловживань під час визначення переможця. Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника привести технічні вимоги відповідно до діючих нормативів. ІV. Пунктом 4.1.1 Оголошення, встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - ___ січня 2021 року. Згідно пункту 6 частини 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Оголошенні про проведення відкритих торгів повинно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, тобто учасником порушено пряму імперативну норму встановлену Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника привести тендергу документацію у відповідність вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись ст. ст. 5, 10, 18, 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17 усунути будь-які дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.02.2021 14:48
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Тарасова Людмила 380953401515,380683401511 ispolinplus@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо умов ТД

Номер: eac2763410cd484ba5c02ed3b4495c7d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.c7
Назва: Щодо умов ТД
Вимога:
Умовами тендерної документації, встановлено, що товар, яблука свіжі мають відповідати ДСТУ8133:2015 або еквівалент. Вказаний стандарт має назву «Яблука свіжі середніх та пізніх сортів зберігання», та встановлює, що строк зберігання яблук становить від 3-х місяців. Замовник встановив, що яблука мають бути середнім терміном зберігання (від 1 до 3 міс.). Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідності до діючих технічних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання!Предмет закупівлі повинен відповідати діючим на поточний час в Україні Державним стандартам. Якщо пропонована Вами продукція буде відповідати діючим на Україні ДСТУ або еквіваленту, то така продукція буде відповідати вимогам тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики повинні бути не гірші ніж визначені у Додатку 3 до тендерної документації. У Додатку 3 тендерної документації зазначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Даній таблиці треба вказати необхідний Державний стандарт, виробника та якісні характеристики товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо умов ТД

Номер: c1698560eeb446da8ad4fcd40e760881
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.c6
Назва: Щодо умов ТД
Вимога:
Умовами тендерної документації, встановлено, що товар, Виноград столовий має відповідати . ДСТУ2435:2014 або еквівалент. ДСТУ2435:2014 в Україні не існує. Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідності до діючих технічних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання!Предмет закупівлі повинен відповідати діючим на поточний час в Україні Державним стандартам. Якщо пропонована Вами продукція буде відповідати діючим на Україні ДСТУ або еквіваленту, то така продукція буде відповідати вимогам тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики повинні бути не гірші ніж визначені у Додатку 3 до тендерної документації. У Додатку 3 тендерної документації зазначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Даній таблиці треба вказати необхідний Державний стандарт, виробника та якісні характеристики товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо умов ТД

Номер: b7d5a98d2df548e49375230f685e78ec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.c5
Назва: Щодо умов ТД
Вимога:
Умовами тендерної документації, встановлено, що товар, Апельсини свіжі мають відповідати ГОСТ4427-82 або еквівалент, Лимони свіжі мають відповідати ГОСТ4429-82 або еквівалент. З 1.01. 2019 року переважна більшість технічних стандартів Радянського Союзу - ГОСТів, розроблених до 1992 року, втратили чинність в Україні, в тому числі і заначені замовником. Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідності до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання!Предмет закупівлі повинен відповідати діючим на поточний час в Україні Державним стандартам. Якщо пропонована Вами продукція буде відповідати діючим на Україні ДСТУ або еквіваленту, то така продукція буде відповідати вимогам тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики повинні бути не гірші ніж визначені у Додатку 3 до тендерної документації. У Додатку 3 тендерної документації зазначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Даній таблиці треба вказати необхідний Державний стандарт, виробника та якісні характеристики товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо умов ТД

Номер: e72943ef4f404e48ac5944054cdb57e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.c4
Назва: Щодо умов ТД
Вимога:
Умовами тендерної документації, встановлено, що товар Банан свіжий має відповідати ДСТУ4033:2001 або еквівлент, ДСТУ 4033-2001 має назву «Вафлі. Загальні технічні умови» і до бананів ніяко відношення не має. З огляду на викладене, вимагаємо привести тердерну документацію у відповідності до діючих номативів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання!Предмет закупівлі повинен відповідати діючим на поточний час в Україні Державним стандартам. Якщо пропонована Вами продукція буде відповідати діючим на Україні ДСТУ або еквіваленту, то така продукція буде відповідати вимогам тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики повинні бути не гірші ніж визначені у Додатку 3 до тендерної документації. У Додатку 3 тендерної документації зазначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Даній таблиці треба вказати необхідний Державний стандарт, виробника та якісні характеристики товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо умов ТД

Номер: c846f7682e1e4d5082ec05f337f394e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.c3
Назва: Щодо умов ТД
Вимога:
Доброго дня! Умовами тендерної документації, а саме Додатком 2 встановлено, що учасник, якого визнано переможцем закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику в паперовому вигляді копії за підписом та печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) і оригінали таких документів: - Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. - Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше. Законом України «Про інформацію» врегульовано відносини щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації. Відповідно до п. ст.. 1. Закону України «Про інформацію»: інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Пунктом 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі, встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на викладене, можна зробити висновок, що Замовник порушив пряму імперативну норму встановлену п. 8. ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язавши Переможця надати оригінал документа. Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідності до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.04.2020) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, у тому числі щодо вимог, установлених у частинах п’ятій та шостій статті 23 Закону, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимога Додатку 2 тендерної документації щодо надання документації в паперовому вигляді встановлена для укладання договору про закупівлю з Переможцем закупівлі, який укладається у паперовому вигляді та зберігається у Замовника відповідно до вимог наказу Мінюста України від 17.04.2012 р. № 571/20884. У Законі України «Про публічні закупівлі» не має заборони щодо витребування від Переможця документів, які необхідні для укладання договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо умов ТД

Номер: 05e85fdba5ee40e6a6f6bad6e8eafd20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.c2
Назва: Щодо умов ТД
Вимога:
Доброго дня! Умовами тендерної документації, а саме розділом 7, передбачено надання зразків продукції етапу «Кваліфікація переможця» в системі електронних закупівель. Надання зразків одиниці продукції у відкритих торгах на етапі «Кваліфікація переможця» не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та порушує ст. 19 Конституції України, а саме заборону на примушення робити те, що не передбачено законодавством. Частиною 1 ст. 31. «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин із моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Зважаючи на викладене, зразок товару не є складовою пропозиції учасника в розумінні Закону. Отже, його невідповідність чи ненадання не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Тобто на етапі кваліфікації замовник не може відхилити учасника за ненадання/ неправильне оформлення супровідних документів зразка або ненадання/ неправильне оформлення самого зразка. З огляду на вищевикладене, вимагає прибрати вимогу щодо надання знака одиниці товару на етапі кваліфікації переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Надання зразків не є складовою пропозиції Учасника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаючи на те, що предмет закупівлі є харчові продукти, зразки продукції дають можливість Замовнику зрозуміти якою якості буде товар. З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних Учасників, для мінімізації негативних наслідків отримання неякісної продукції, Замовник об’єктивно вимушений пропонувати Учасникам закупівлі надавати зразки продукції. Вимога надання зразків продукції є обов’язковою для всіх, хто має намір взяти участь у торгах. Крім того, статтею 31 Закону розширено перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, серед яких - не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, у разі, якщо Учасник надав зразки предмета закупівлі, які не відповідають технічним вимогам, замовник залишає за собою право відхилити пропозицію такого Учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник самостійно встановлює вимоги до Учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, у тому числі щодо вимог, установлених у частинах п’ятій та шостій статті 23 Закону, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо умов ТД

Номер: 9e5f94c805ef463686f7f60944950948
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005374-a.c1
Назва: Щодо умов ТД
Вимога:
Доброго дня! Умовами тендерної документації, а саме розділом 7, передбачено надання зразків продукції етапу «Кваліфікація переможця» в системі електронних закупівель. Надання зразків одиниці продукції у відкритих торгах на етапі «Кваліфікація переможця» не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та порушує ст. 19 Конституції України, а саме заборону на примушення робити те, що не передбачено законодавством. Частиною 1 ст. 31. «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Зважаючи на викладене, зразок товару не є складовою пропозиції учасника в розумінні Закону. Отже, його невідповідність чи ненадання не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Тобто на етапі кваліфікації замовник не може відхилити учасника за ненадання/ неправильне оформлення супровідних документів зразка або ненадання/ неправильне оформлення самого зразка. З огляду на вищевикладене, вимагає прибрати вимогу одо надання знака одиниці товару на етапі кваліфікаціє переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка
Дата скасування: 22.01.2021 16:19