• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2021 16:24 - 23.01.2021 18:00
Вимога
Відхилено

Додаток 2

Номер: bc0c377ca03a4c638dc2c5fe1a36c858
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005084-a.a2
Назва: Додаток 2
Вимога:
Додаток 2 до ВИМОГИ (СКАРГИ) про скасування рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Органом місцевого самоврядування відділ освіти, охорони здоров'я та соціально-культурної сфери Іршанської селищної ради (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля «Капітальний ремонт харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області». При проведенні даної закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема статтею 14. Відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення, Замовником визначено вид договірної ціни - динамічна. Також згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: • договірну ціну; У складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп надано договірну ціну (файл «Договірна ціна з розрахунками 1.pdf»). Однак всупереч умовам Оголошення (зокрема Додатку 2), Учасником у договірній ціні зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає умовам Оголошення. Відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Окрім того, повідомляємо, що оскільки Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі, Ваша пропозиція відхилена із застосуванням норм визначених саме статтею 14 Закону, адже порядок проведення спрощених закупівель регламентовано тільки даною статтею. Також зазначаємо, що норма визначена ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується лише виключно до процедур «відкритих торгів», та може стосуватися виключно невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. А тому рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп є правомірним та не підлягає скасуванню. Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА(СКАРГА) про скасування рішення

Номер: aabda5be6d714419b265a1da47dd0f29
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-005084-a.a1
Назва: ВИМОГА(СКАРГА) про скасування рішення
Вимога:
Уповноваженій особі І.В. Столяр ВИМОГА (СКАРГА) про скасування рішення Ознайомившись з протоколом уповноваженої особи №14 від 08.02.2021 (далі протокол) щодо розгляду пропозиції та прийняття рішення про відхилення пропозиції, товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Патріот-груп", як учасник торгів на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти "Білочка" Іршанської селищної ради по вул. Гулія, 11/1 смт Іршанськ Хорошківського району Житомирської області", вважає дане рішення повністю незаконним, упередженим й таким, що порушує права та інтереси учасника, з огляду на наступне. В Україні визнається і діє принцип верховенства права (стаття 8 Конституції України). Як зазначено у рішенні Конституційного Суду України від 02.11.2004 № 15-рп/2004, верховенство права - це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність, зокрема у закони, які за своїм змістом мають бути проникнуті передусім ідеями соціальної справедливості, свободи, рівності тощо. Одним з проявів верховенства права є те, що право не обмежується лише законодавством як однією з його форм. Справедливість як одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його, як регулятора суспільних відносин та є одним із загальнолюдських вимірів права. Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. За приписами ст. 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до ч. 1, п. 1, п. 2, ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Ч. 1 ст. 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно зі ст. 30 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі". Додатково звертаємо увагу, що згідно Постанови КМ України №668 від 01.08.2005 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" (далі Постанова), договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт. Приблизна (динамічна) договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду. Крім того п. 21 Постанови визначено, що договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). Якщо договір підряду укладається за результатами переговорів сторін, рішення щодо застосування приблизної або твердої договірної ціни, порядку погодження кошторису та проведення розрахунків приймаються за домовленістю сторін. У разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві. Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Так, уповноваженою особою, як підстава для відхилення пропозиції ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп", визначено, що у складі п.4 Додатку 2 до оголошення вид договірної ціни "тверда", що нібито не відповідає умовам оголошення. Однак даний факт суперечить дійсності, оскільки ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп" в Додатку 2 до оголошення "Технічне завдання" договірна ціна зазначена як "ДИНАМІЧНА". Крім того, відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На адресу ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп" будь-яких вимог від замовника про усунення невідповідностей не надходило. Крім того, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду в постанові від 14 листопада 2018 року по справі № 14 листопада 2018 року зазначав, що з урахуванням вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, критерієм якої є ціна, допущення несуттєвих помилок у тендерній документації не тягне за собою безумовне відхилення пропозицій третьої особи відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі", а прийняття Замовником рішення про визначення переможцем торгів учасника, тендерна пропозиція якого була найбільш економічно вигідною, свідчить про дотримання основних принципів здійснення закупівель, встановлених зазначеним Законом. Враховуючи викладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. ВИМОГУ (СКАРГУ) про скасування рішення задовольнити; 2. Скасувати протокол уповноваженої особи №14 від 08.02.2021; 3. Визнати переможцем торгів на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти "Білочка" Іршанської селищної ради по вул. Гулія, 11/1 смт Іршанськ Хорошківського району Житомирської області" товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Патріот-груп". Додаток: Додаток 2 до оголошення "Технічне завдання". Директор ТОВ «Будівельна компанія Патріот-груп» С.М. Мельниченко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Органом місцевого самоврядування відділ освіти, охорони здоров'я та соціально-культурної сфери Іршанської селищної ради (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля «Капітальний ремонт харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області». При проведенні даної закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема статтею 14. Відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення, Замовником визначено вид договірної ціни - динамічна. Також згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: • договірну ціну; У складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп надано договірну ціну (файл «Договірна ціна з розрахунками 1.pdf»). Однак всупереч умовам Оголошення (зокрема Додатку 2), Учасником у договірній ціні зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає умовам Оголошення. Відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Окрім того, повідомляємо, що оскільки Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі, Ваша пропозиція відхилена із застосуванням норм визначених саме статтею 14 Закону, адже порядок проведення спрощених закупівель регламентовано тільки даною статтею. Також зазначаємо, що норма визначена ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується лише виключно до процедур «відкритих торгів», та може стосуватися виключно невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. А тому рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп є правомірним та не підлягає скасуванню. Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено