-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточні роботи по улаштуванню асфальтного покриття дороги на кладовищі Раково в м. Хмельницькому (ДК021:2015-код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Торги не відбулися
973 887.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 869.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 869.44 UAH
Період оскарження:
18.01.2021 15:56 - 01.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
ae2503d7acb94af8b5c07174b01d53f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002428-b.a7
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ТОВ "Будмаксплюс" офіційно не погоджується з рішенням Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 24.06.2021 21:03
- рішення 24.06.2021 21:03
- рішення 24.06.2021 21:03
- Довідки, листи, гарантії 24.06.2021 21:03
- рішення від 29.06.2021 № 14459 + лист Замовнику.pdf 30.06.2021 10:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 № 15502.pdf 09.07.2021 13:31
- рішення від 08.07.2021 № 15502.pdf 13.07.2021 19:25
- пояснення на скаргу 01.07.2021 09:33
- пояснення скарга ритуалка.docx 01.07.2021 09:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 21:20
Дата розгляду скарги:
08.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2021 10:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.07.2021 19:25
Скарга
Скасована
рішення
Номер:
9f51f1f69f2e492bad90fc88b458636e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002428-b.b6
Назва:
рішення
Скарга:
Скановане рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 24.06.2021 20:58
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.06.2021 20:58
Скарга
Виконана замовником
НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
3df1b48616ca4b9dbd4feef66eb52a39
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002428-b.c4
Назва:
НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" скасувати своє рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМАКСПЛЮС" переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга PDF 09.04.2021 00:03
- скарга word 09.04.2021 00:04
- Підтвердження оплати 09.04.2021 20:46
- рішення від 13.04.2021 № 7729 + лист Замовнику.pdf 14.04.2021 13:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8795.pdf 23.04.2021 15:49
- рішення від 22.04.2021 № 8795.pdf 27.04.2021 21:24
- пояснення 16.04.2021 12:38
- пояснення скарга ритуалка.docx 16.04.2021 12:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 01:44
Дата розгляду скарги:
22.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 13:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.04.2021 21:24
Дата виконання рішення Замовником:
29.04.2021 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано. рішення про визначення ТОВ "Будмаксплюс" переможцем процедури закупівлі скасовано
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконі дії Замовника(безпідставна дискваліфікація)
Номер:
d73795b4c12c42d3a932ac315f20af7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002428-b.b3
Назва:
Скарга на незаконі дії Замовника(безпідставна дискваліфікація)
Скарга:
Категорично не погоджуючись з протокольним рішенням № 5 уповноваженої особи Замовника, а також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ "БУДМАКСПЛЮС", зазначаємо, що в її складі присутні усі необхідні документи.
Враховуючи викладене, ТОВ "БУДМАКСПЛЮС" не порушило наведені вище вимоги Документації, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "БУДМАКСПЛЮС" (Скаржника), адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.02.2021 15:42
- 5 Скарга АМКУ.doc 19.02.2021 15:42
- 5 Скарга АМКУ - поточні роботи.pdf 19.02.2021 17:36
- пояснення на скаргу 23.02.2021 10:17
- пояснення скарга ритуалка.docx 23.02.2021 10:19
- рішення від 24.02.2021 №3365+лист замовнику.pdf 24.02.2021 22:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04 03 2021 №4209.pdf 05.03.2021 18:33
- рішення від 04.03.2021 №4209.pdf 10.03.2021 18:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2021 16:49
Дата розгляду скарги:
04.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 22:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.03.2021 18:17
Дата виконання рішення Замовником:
26.03.2021 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано
Вимога
Є відповідь
Щодо безпідставного відхилення пропозиції ТОВ Будмаксплюс
Номер:
d3e951aee1c2438d85a4d51859a34a6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002428-b.b2
Назва:
Щодо безпідставного відхилення пропозиції ТОВ Будмаксплюс
Вимога:
Керуючись частиною 3 статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобовязаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через пять днів з дня надходження такого звернення через електрону систему закупівель, звертаюся до уповноваженої особи з вимогою надати детальну аргументацію, щодо невідповідності пропозиції ТОВ Будмаксплюс умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2021 15:28
Вирішення:
підстави відхилення Замовнико повністю аргументовано в протоколі відхилення
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо умови Тендерної документації
Номер:
d968df784ef44a1c87bf919e6ce922a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002428-b.c1
Назва:
Вимога щодо умови Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!
В пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на сторінці 10 міститься вимога наступного змісту:
«Учаснкик у складі пропозиції також повинні надати :…
…12) Фінансова спроможність – наявність статутного капітали в розмірі не менше 50% від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів.
Документи, що підтверджують фінансову спроможність Учасника за останній звітній період:
- Баланс підприємства Учасника (Форма №1);
- Звіт про фінансові результати Учасника (Форма №2);
- Звіт про рух грошових коштів Учасника (Форма №3).»
Вищезазначена умова Тендерної документації є необгрунтованою, неправомірною, такою, що обмежує конкуренцію та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Така умова є дискримінаційною та порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі. Це підтверджується нижченаведеним.
В частинах 2 та 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено наступне:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).»
Пунктом 4 частини 2 ст. 16 Закону встановлено, що наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю.
Однак, виходячи з аналізу норми ч. 3 ст. 16 Закону фінансова звітність надається для встановлення Замовником обсягу річного доходу (виручки) учасника процедури закупівлі.
Закон не передбачає необхідність наявності в учасника статутного капіталу певного розміру для підтвердження фінансової спроможності учасника.
Отже, вимога Замовника про необхідність наявності в учасника статутного капіталу в розмірі не менше 50% від вартості закупівлі для підтвердження фінансової спроможності учасника суперечить нормам Закону, зокрема частині 3 ст. 16 Закону.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону, одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищевказана умова Тендерної документації обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників, так як позбавляє можливості участі в закупівлі учасників з сумою статутного капіталу меншою за 486 943,50 грн.
Крім того, позбавлення учасників з сумою статутного капіталу меншою за 486 943,50 грн. можливості участі в тендері не будучи при цьому відхиленим, фактично порушує такий принцип здійснення закупівель, як принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Адже суттєве обмеження кола учасників в свою чергу суттєво обмежує можливість отримання Замовником пропозиції з найвигіднішою ціною.
Замовник не обґрунтував належним чином необхідність зазначення в Тендерній документації вищевказаної умови. Немає жодних законодавчих підстав для того, щоб участь в тендері була обмежена розміром статутного капіталу. Розмір статутного капіталу учасника не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям або здатність надання учасником якісних послуг. А отже, така умова є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведені пояснення, умова про наявність статутного капіталу в розмірі не менше 50% від вартості закупівлі є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Дана умова порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Наявність такої умови в Тендерній документації фактично позбавляє Скаржника можливості прийняти участь в закупівлі, не будучи при цьому відхиленим через те, що статутний капітал Скаржника є меншим ніж 50% від вартості закупівлі. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено дискримінаційною умовою Тендерної документації.
Викладена в пункті 5 Розділу ІІІ на сторінці 10 Тендерної документації умова про наявність статутного капіталу в розмірі не менше 50% від вартості закупівлі суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як такою умовою обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Виключити з умов Тендерної документації зазначену в пункті 5 розділу ІІІ на сторінці 10 Тендерної документації наступну умову:
«12) Фінансова спроможність – наявність статутного капітали в розмірі не менше 50% від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів.».
У разі невиконання нашої законної вимоги, Скаржник буде вимушений у встановленому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України а також до відповідних контролюючих та правозахисних органів з метою відновлення порушеного права Скаржника та притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА (ЩОДО УМОВИ ТД).docx 19.01.2021 15:19
Дата подачі:
19.01.2021 15:19
Вирішення:
Шановний Скаржник!
На Вашу скаргу щодо вимог тендерної документації повідомляємо наступне:
Статутний капітал – це сума внесків засновників підприємства, яка виступає як мінімальна вартість активів підприємства і гарантія інтересів кредиторів цього підприємства, організаційно-правова форма капіталу, величина якого визначається в розмірах, визначених установчими документами відповідно до чинного законодавства. Це, також, сукупність в грошовому виражені внесків (часток, акцій за номінальною вартістю) засновників (учасників) в майно при створені підприємства для забезпечення його статутної діяльності.
Статутний капітал є майновою основою діяльності підприємства, він визначає частку кожного учасника в управлінні підприємством і гарантує дотримання інтересів його кредиторів. Наявність статутного капіталу є невід’ємною умовою функціонування господарських товариств. Під час створення підприємства капітал інвестується у придбання майна (матеріальних цінностей, основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів), які в сукупності становлення статутний капітал.
Відповідно до Цивільного кодексу України Статутний утворюється з вартості вкладів акціонерів, внесених внаслідок придбання ними акцій. Статутний капітал товариства визначає мінімальний розмір майна товариства, який гарантує інтереси його кредиторів. Він не може бути меншим розміру, встановленого законом.
Відповідно до статті 16 Закону України про публічні закупівлі Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Разом з тим, фінансова звітність — це бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства. Мета, склад і принципи підго¬товки фінансової звітності та вимоги до визнання і розкриття її елементів визначені Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». Фінансова звітність складається з балансу (форма № 1) " [П(С)БО 2], звіту про фінансові результати (форма № 2) " [П(С)БО 3], звіту про рух грошових коштів (форма № 3) " [П(С)БО 4] і звіту про власний капітал (форма № 4) " [П(С)БО 5].
Відповідно до [П(С)БО 1] Баланс — це звіт про фінансовий стан підприємства, який відображує на певну дату його активи, зобов'язання і ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ підприємства. Баланс складається із двох частин: активу і пасиву. В активі показують ресурси, використання яких, як очіку¬ється, сприятимуть отриманню економічних вигод у майбутньому, — основні засоби, виробничі запаси, готова продукція, гроші тощо. В пасиві показують власний капітал та зобов’язання.
Замовником встановлено кваліфікаційний критерій, наявність фінансової спроможності , зокрема наявності статутного капіталу в розмірі не менше 50 % від вартості закупівлі, який відображається також у фінансовій звітності підприємства.
Таким чином, тендерною документацією передбачено саме наявність статутного капіталу, який є складовою фінансової звітності підприємства, для забезпечення фінансової спроможності та гарантій Замовника, як можливого кредитора підприємства учасника процедури.
Разом з тим, Вами не зазначено яким чином зазначена вимога тендерної документації порушує Ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.02.2021 23:56
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
20f84b041e1d43288170a2e140ef2495
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-002428-b.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
Неправомірні дії Замовника про відміну закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2021 № 11233.pdf 24.05.2021 19:42
- Рішення від 12.05.2021 № 10407 (+лист Замовнику).pdf 13.05.2021 15:27
- Рішення від 21.05.2021 № 11233.pdf 26.05.2021 21:50
- пояснення 20.05.2021 10:02
- пояснення скарга ритуалка.docx 20.05.2021 10:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 20:45
Дата розгляду скарги:
21.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2021 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2021 21:51
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2021 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано