• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09120000-6 Газове паливо” (пропан)

Завершена

182 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.7% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2021 15:37 - 30.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ - НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ЗАМОВНИКА

Номер: baf0e8a677f343d9bc76a093ffc143f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-004406-a.b2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ - НЕДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ ВІД ЗАМОВНИКА
Вимога:
Замовник, у своїй відповіді 22.01.2021 року о 16:12 на дискримінаційну вимогу 21.01.2021 року 12:46, щодо надання талонів дрібного номіналу 1л, 2л, 5л, 10л, 20л НАДАЄ НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ, а саме: - Твердження Замовника: «Талони визначені номіналом можуть запропонувати щонайменше дві АЗС у м. Житомирі (дані взяті з мережі Інтернет).» Невідомо якими джерелами керується Замовник, істино відомо що, згідно Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним НЕ ІСНУЄ АЗС на відпуск палива за Вимогою замовника в закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-18-004406-a, а саме через систему АЗС м. Житомира, які знаходяться не більше 3 км від місця дислокації транспортних засобів покупця за адресою: вул. Шевченко, 2, м. Житомир. Додатково пропонуємо доказом карту мереж АЗС в радіусі 3 км від місця дислокації Замовника окремим файлом, де чітко видно наявність лише двох АЗС, проте дані мережі не відпускають паливо за талонами номіналу 1л. 2л. – це відомо кожному суб’єкту паливо-мастильного ринку в м. Житомир! Невідомо через які АЗС Замовник планує отримувати паливо, коли дану вимогу не здатен виконати жоден з потенційних учасників. - Твердження Замовника: «Більше того, така вимога в тендерній документації існує уже не один рік. І жодних питань з даного приводу не виникало.» Здійснивши аналіз, зі слів Замовника - наявного досвіду виконання закупівель за ДК 021:2015: 09120000-6 Газообразные види палива та ДК 021:2015 код 09132000-3 Нафта і дистиляти було встановлено, що у Замовника відсутній успішний завершений досвід аналогічного проведення Закупівлі. Крім того, зараз, у Закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-18-001054-a Замовник отримує на етапі періоду уточнень вимог два листи з вимогами вилучення дискримінаційних умов щодо аналогічного питання. А отже, розгляд за даної умови тендерної документації зустрічається не в вперше і теж розцінюється авторами вимог як дискримінаційний, а дане твердження Замовника – недостовірним. Таким чином, Замовник не володіє об’єктивними реаліями палив-мастильного ринку в м. Житомир, вводить в оману потенційних учасників Закупівлі надаючи недостовірну інформацію у своїх відповідях на вимоги усунення дискримінаційних вимог. Вимагаємо ВИМАГАЄМО ЗМІНИТИ УМОВУ в Додатку 3 щодо надання талонів дрібного номіналу 1л, 2л, 5л, 10л, 20л, на варіанти відпуску за номіналом 5л. та/або 10 л та/або 20 л. В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде задовільнено дану вимогу. – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Але в даному випадку Ваша інформація недостовірна. Як видно з гугл карти, яку ми додатково надаємо окремим файлом, в межах трьох кілометрів в місті Житомирі є безліч заправок, які заправляють машини пропаном. Чому Ви звертаєте увагу на відстань лише в одному напрямку? І чому Ви берете до уваги лише заправки, які належать великим мережам заправок? Нас, як Замовника, цікавлять будь-які заправки (великі мережі чи ні), а як видно з гугл карти, є щонайменше 4 (чотири) заправки в межах трьох кілометрів від дислокації наших автомобілів, крім тих, що вказали Ви. І на цих заправках відпускають природний газ за допомогою талонів дрібного номіналу 1л та 2 л. Дані відкриті торги стосуються лише закупівлі природного газу для заправки автомобілів, але Ви чомусь порівнюєте дану закупівлю і характеристики до неї із закупівлею бензину і дизельного пального, що є зовсім різними предметами закупівлі. Наша лікарня на протязі більш ніж 10 років закуповує пропан для заправки автомобілів через проведення відкритих торгів, що дуже легко перевірити за допомогою системи Прозорро (в 2019 році КП Дитяча лікарня Житомирської міської ради стала правонаступником КУ Центральна дитяча міська лікарня). Відповідно до цього у нас існує великий досвід успішного завершення закупівель за кодом 09120000-6 Газове паливо (пропан).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: 5cb308f63341485bb1c8f27f95563adf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-004406-a.b1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Керуючись Додатком 3 до Тендерної документації учасники повинні були виконати наступну умову: «Товар повинен надаватися Замовнику у вигляді талонів дрібним номіналом (1л., 2 л., 5 л.)» По-перше, Вами вимагається неіснуючі номінали талонів – 1л., 2 л. та 3 л. Дану вимогу не зможе виконати жоден з потенційних Учасників. По-друге, за Вашими технічними вимогами в радіусі 3 км від місця дислокації Замовника, наявні мережі АЗС MARSHALL та WOG, які не відпускають паливо за талонами номіналом 1л., 2л., 5л. По-треттє, вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають скретч-картки більшим номіналом, наприклад стандартні 10 л. Наявність даного варіанту номіналу талону, жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника. Отже, тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушує чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників». Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, ВИМАГАЄМО ВИЛУЧИТИ УМОВУ в Додатку 3 щодо надання талонів дрібного номіналу, додавши варіант відпуску 10 л. Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Жодним нормативно - правовим актом не встановлено вимогу, що скретч-картка повинна бути номіналом 10 літрів. Тож Учасникам не заважає виконати вимогу Замовника та забезпечити його (Замовника) у номінальній вартості , яку він просить. Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що Замовник оголошує закупівлю з метою отримання товару чи послуги, які забезпечать його потреби, а з огляду на це має повне право визначити умови (в даному випадку номінальна вартість талону) на яких ці потреби будуть забезпечені максимально комфортно для Замовника. Отже, на нашу думку, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Талони визначені номіналом можуть запропонувати щонайменше дві АЗС у м. Житомирі ( дані взяті з мережі Інтернет). Більше того, така вимога в тендерній документації існує уже не один рік. І жодних питань з даного приводу не виникало. Одночасно з цим хочемо звернути Вашу увагу на те, що дана вимога є цілком обгрунтованою, тому і міститься у тендерній документації. Обгрунтовується наступним: маршрути водіїв доволі різні. Це залежить від виконуваної ними роботи та покладених на них завдань. Є такі маршрути, які за робочий день пролягають лише на тридцять- сорок кілометрів. Тому для забезпечення їх паливом достатньо талонів номінальною вартістю від п’яти до восьми літрів. Так як КП ”Дитяча лікарня”ЖМР є бюджетною організацією, у нас є свої вимоги та особливості щодо ведення обліку палива на підприємстві. Тож вимога про наявність талонів номінальною вартістю 1, 2, 5 літрів є цілком виправданою і економічно вигідною для нас.
Статус вимоги: Відхилено