• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15110000- 2 - М'ясо (Лот 1 - Філе курине охолоджене; Лот 2 - Окорочка курині охолоджені; Лот 3 - М’ясо свинини свіже або охолоджене; Лот 4 - Печінка куряча охолоджена)

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 062 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 48.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2021 13:58 - 07.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо невідповідності

Номер: 31723c13170c4381ad1eb51dfa299d18
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-002986-a.a4
Назва: щодо невідповідності
Вимога:
вих №б/н від 18 лютого 2021 року Оскарження результатів закупівлі Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15 лютого 2021 року визначено переможцем фізичну особу-підприємця Лінчевського Сергія Михайловича. Проте відповідно до наданих документів в складі пропозиції переможця процедури закупівлі та оцінки їх відповідності вимогам Замовника ТОВ «Савва Групп» не погоджується з прийнятим рішення оскільки: 1. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору: - наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару. 1.2. Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень. 1.3. Експлуатаційний дозвіл або рішення про державну реєстрацію потужностей (складських приміщень, та ін.) 1.4. Рішення про державну реєстрацію потужності транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка товару. В складі пропозиції ФОП Лінчевського С.М. надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено про наявність складських приміщень за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, експлуатаційний дозвіл в якому зазначено адрес потужності: Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, рішення про державну реєстрацію потужності в якому зазначено адрес потужності: Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, проте для підтвердження пункту 1.2 «Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень» в складі пропозиції надано в файлі «Витяг, техпаспорт на складське приміщення. Pdf» в якому надано Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, в якому зазначено адреса Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22а, в файлі «Дезінфекція складського приміщення. pdf» надано Договір №1 від 05 січня 2021 року з Новомиргородське районне лабораторне віддiлення вiдокремленого структурного пiдроздiлу Маловискiвського мiжрайонного вiддiлу Державноi установи «Кiровоградський обласний лабораторний центр мiнicтepcтвa охорони здоров'я України» в розділі назва об’єктів та їх дислокація/адреса зазначено складське приміщення: смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22а. Вищезазначене свідчить про те, що в складі пропозиції не надано експлуатаційний дозвіл виданий переможцю процедури закупівлі на складське приміщення за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22а. або - Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22. - Документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника, та акти проведення таких робіт за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника. 2. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати 1.5.Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких буде здійснюватись постачання продукції. Примітка: в разі якщо Учасник використовує автомобілі, які йому не належать – надає договір про надання транспортних послуг (або договір оренди), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані Учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі. Всі документи наданні учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути завірені підписом уповноваженої особи учасника. 1.6. Документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника, та акти проведення таких робіт. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника. Згідно даних вимог встановлено, що учасник мав надати саме інформацію про декілька автомобілів, про те в складі пропозиції надано інформацію лише про наявність одного транспорту, що також не відповідає вимогам замовника в даній частині. 3. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати: 2.2. Надати копії особових медичних книжок персоналу (водіїв, експедиторів, вантажників, тощо) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи) тільки тих працівників та керівного персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі персоналу. Про те надані медичні книжки надані в складі пропозиції переможця процедури закупівлі не відповідають вимогам Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 Відповідно до вищенаведеного наказу Міністерства охорони здоров’я, яким затверджена інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка": «у пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року N 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"» У складі пропозиції ФОП Лінчевського С.М. надані медичні книжки у яких не зазначено характер виконуваних робіт. Таким чином надана у складі пропозиції медична книжка водія не відповідає вимогам законодавства та не відповідає формі затвердженій наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оскільки медична книжка не оформлена та містить не всю інформацію відповідно до вимог вказаних у наказі Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. Подібного рішення висновку також дійшла колегія АМКУ згідно рішення №16693-р/пк-пз від 04.09.2020 року 4. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати: 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). В складі пропозиції надано договорі поставки № 6 від 15 вересня 2020 року, укладеному між ФОП Лінчевським Сергієм Михайловичем та ФОП Боханько Світланою Юліївною в пункті 5.2. Договір діє до 31 грудня, але не вказано, якого року. Під час укладення господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ч. 3 ст. 180 ГК). Строк дії – це проміжок часу протягом якого можуть здійснюватися поставки згідно договору. Якщо строк дії не вказаний, то договір діє рік (ч. 1 ст. 267 Господарського кодексу України). Тому Договір поставки, наданий ФОП Лінчевським Сергієм Михайловичем, не може вважатися виконаним в повному обсязі. Враховуючи вищевикладене просимо Вас, переглянути рішення з урахуванням наведених фактів та не посилатися на гарантійні якісь листи, як ви до цього посилались при невідповідності технічних вимог переможців. В разі не обґрунтованого відхилення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, відповідно до поданої вимоги Замовником буде переглянуто рішення щодо визначення переможця з урахуванням наведених Вами фактів та будуть вжиті відповідні заходи
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо невідповідності

Номер: 69418fb660714bba82c83566b408c14d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-002986-a.c3
Назва: щодо невідповідності
Вимога:
вих №б/н від 18 лютого 2021 року Оскарження результатів закупівлі Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №83 від 15 лютого 2021 року визначено переможцем фізичну особу-підприємця Лінчевського Сергія Михайловича. Проте відповідно до наданих документів в складі пропозиції переможця процедури закупівлі та оцінки їх відповідності вимогам Замовника ТОВ «Савва Групп» не погоджується з прийнятим рішення оскільки: 1. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору: - наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару. 1.2. Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень. 1.3. Експлуатаційний дозвіл або рішення про державну реєстрацію потужностей (складських приміщень, та ін.) 1.4. Рішення про державну реєстрацію потужності транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка товару. В складі пропозиції ФОП Лінчевського С.М. надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено про наявність складських приміщень за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, експлуатаційний дозвіл в якому зазначено адрес потужності: Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, рішення про державну реєстрацію потужності в якому зазначено адрес потужності: Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, проте для підтвердження пункту 1.2 «Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень» в складі пропозиції надано в файлі «Витяг, техпаспорт на складське приміщення. Pdf» в якому надано Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, в якому зазначено адреса Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22а, в файлі «Дезінфекція складського приміщення. pdf» надано Договір №1 від 05 січня 2021 року з Новомиргородське районне лабораторне віддiлення вiдокремленого структурного пiдроздiлу Маловискiвського мiжрайонного вiддiлу Державноi установи «Кiровоградський обласний лабораторний центр мiнicтepcтвa охорони здоров'я України» в розділі назва об’єктів та їх дислокація/адреса зазначено складське приміщення: смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22а. Вищезазначене свідчить про те, що в складі пропозиції не надано експлуатаційний дозвіл виданий переможцю процедури закупівлі на складське приміщення за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22а. або - Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22. - Документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника, та акти проведення таких робіт за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника. 2. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати 1.5.Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких буде здійснюватись постачання продукції. Примітка: в разі якщо Учасник використовує автомобілі, які йому не належать – надає договір про надання транспортних послуг (або договір оренди), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані Учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі. Всі документи наданні учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути завірені підписом уповноваженої особи учасника. 1.6. Документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника, та акти проведення таких робіт. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника. Згідно даних вимог встановлено, що учасник мав надати саме інформацію про декілька автомобілів, про те в складі пропозиції надано інформацію лише про наявність одного транспорту, що також не відповідає вимогам замовника в даній частині. 3. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати: 2.2. Надати копії особових медичних книжок персоналу (водіїв, експедиторів, вантажників, тощо) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи) тільки тих працівників та керівного персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі персоналу. Про те надані медичні книжки надані в складі пропозиції переможця процедури закупівлі не відповідають вимогам Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 Відповідно до вищенаведеного наказу Міністерства охорони здоров’я, яким затверджена інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка": «у пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року N 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"» У складі пропозиції ФОП Лінчевського С.М. надані медичні книжки у яких не зазначено характер виконуваних робіт. Таким чином надана у складі пропозиції медична книжка водія не відповідає вимогам законодавства та не відповідає формі затвердженій наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оскільки медична книжка не оформлена та містить не всю інформацію відповідно до вимог вказаних у наказі Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. Подібного рішення висновку також дійшла колегія АМКУ згідно рішення №16693-р/пк-пз від 04.09.2020 року 4. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати: 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). В складі пропозиції надано договорі поставки № 7 від 15 вересня 2020 року, укладеному між ФОП Лінчевським Сергієм Михайловичем та ФОП Боханько Світланою Юліївною в пункті 5.2. Договір діє до 31 грудня, але не вказано, якого року. Під час укладення господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ч. 3 ст. 180 ГК). Строк дії – це проміжок часу протягом якого можуть здійснюватися поставки згідно договору. Якщо строк дії не вказаний, то договір діє рік (ч. 1 ст. 267 Господарського кодексу України). Тому Договір поставки, наданий ФОП Лінчевським Сергієм Михайловичем, не може вважатися виконаним в повному обсязі. Враховуючи вищевикладене просимо Вас, переглянути рішення з урахуванням наведених фактів та не посилатися на гарантійні якісь листи, як ви до цього посилались при невідповідності технічних вимог переможців. В разі не обґрунтованого відхилення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, відповідно до поданої вимоги Замовником буде переглянуто рішення щодо визначення переможця з урахуванням наведених Вами фактів та будуть вжиті відповідні заходи
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо невідповідності

Номер: 1f1268086f064d3ab330af8b94019cbf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-002986-a.a2
Назва: щодо невідповідності
Вимога:
вих №б/н від 18 лютого 2021 року Оскарження результатів закупівлі Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15 лютого 2021 року визначено переможцем фізичну особу-підприємця Лінчевського Сергія Михайловича. Проте відповідно до наданих документів в складі пропозиції переможця процедури закупівлі та оцінки їх відповідності вимогам Замовника ТОВ «Савва Групп» не погоджується з прийнятим рішення оскільки: 1. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору: - наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару. 1.2. Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень. 1.3. Експлуатаційний дозвіл або рішення про державну реєстрацію потужностей (складських приміщень, та ін.) 1.4. Рішення про державну реєстрацію потужності транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка товару. В складі пропозиції ФОП Лінчевського С.М. надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено про наявність складських приміщень за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, експлуатаційний дозвіл в якому зазначено адрес потужності: Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, рішення про державну реєстрацію потужності в якому зазначено адрес потужності: Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, проте для підтвердження пункту 1.2 «Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень» в складі пропозиції надано в файлі «Витяг, техпаспорт на складське приміщення. Pdf» в якому надано Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, в якому зазначено адреса Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22а, в файлі «Дезінфекція складського приміщення. pdf» надано Договір №1 від 05 січня 2021 року з Новомиргородське районне лабораторне віддiлення вiдокремленого структурного пiдроздiлу Маловискiвського мiжрайонного вiддiлу Державноi установи «Кiровоградський обласний лабораторний центр мiнicтepcтвa охорони здоров'я України» в розділі назва об’єктів та їх дислокація/адреса зазначено складське приміщення: смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22а. Вищезазначене свідчить про те, що в складі пропозиції не надано експлуатаційний дозвіл виданий переможцю процедури закупівлі на складське приміщення за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22а. або - Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22. - Документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника, та акти проведення таких робіт за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника. 2. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати 1.5.Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких буде здійснюватись постачання продукції. Примітка: в разі якщо Учасник використовує автомобілі, які йому не належать – надає договір про надання транспортних послуг (або договір оренди), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані Учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі. Всі документи наданні учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути завірені підписом уповноваженої особи учасника. 1.6. Документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника, та акти проведення таких робіт. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника. Згідно даних вимог встановлено, що учасник мав надати саме інформацію про декілька автомобілів, про те в складі пропозиції надано інформацію лише про наявність одного транспорту, що також не відповідає вимогам замовника в даній частині. 3. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати: 2.2. Надати копії особових медичних книжок персоналу (водіїв, експедиторів, вантажників, тощо) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи) тільки тих працівників та керівного персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі персоналу. Про те надані медичні книжки надані в складі пропозиції переможця процедури закупівлі не відповідають вимогам Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 Відповідно до вищенаведеного наказу Міністерства охорони здоров’я, яким затверджена інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка": «у пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року N 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"» У складі пропозиції ФОП Лінчевського С.М. надані медичні книжки у яких не зазначено характер виконуваних робіт. Таким чином надана у складі пропозиції медична книжка водія не відповідає вимогам законодавства та не відповідає формі затвердженій наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оскільки медична книжка не оформлена та містить не всю інформацію відповідно до вимог вказаних у наказі Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. Подібного рішення висновку також дійшла колегія АМКУ згідно рішення №16693-р/пк-пз від 04.09.2020 року Враховуючи вищевикладене просимо Вас, переглянути рішення з урахуванням наведених фактів та не посилатися на гарантійні якісь листи, як ви до цього посилались при невідповідності технічних вимог переможців. В разі не обґрунтованого відхилення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, відповідно до поданої вимоги Замовником буде переглянуто рішення щодо визначення переможця з урахуванням наведених Вами фактів та будуть вжиті відповідні заходи
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо невідповідності

Номер: 178a50b7ea344692855e5a34cd63ec9e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-002986-a.b1
Назва: щодо невідповідності
Вимога:
вих №б/н від 18 лютого 2021 року Оскарження результатів закупівлі Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15 лютого 2021 року визначено переможцем фізичну особу-підприємця Лінчевського Сергія Михайловича. Проте відповідно до наданих документів в складі пропозиції переможця процедури закупівлі та оцінки їх відповідності вимогам Замовника ТОВ «Савва Групп» не погоджується з прийнятим рішення оскільки: 1. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору: - наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару. 1.2. Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень. 1.3. Експлуатаційний дозвіл або рішення про державну реєстрацію потужностей (складських приміщень, та ін.) 1.4. Рішення про державну реєстрацію потужності транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка товару. В складі пропозиції ФОП Лінчевського С.М. надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено про наявність складських приміщень за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, експлуатаційний дозвіл в якому зазначено адрес потужності: Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, рішення про державну реєстрацію потужності в якому зазначено адрес потужності: Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22, проте для підтвердження пункту 1.2 «Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень» в складі пропозиції надано в файлі «Витяг, техпаспорт на складське приміщення. Pdf» в якому надано Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, в якому зазначено адреса Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22а, в файлі «Дезінфекція складського приміщення. pdf» надано Договір №1 від 05 січня 2021 року з Новомиргородське районне лабораторне віддiлення вiдокремленого структурного пiдроздiлу Маловискiвського мiжрайонного вiддiлу Державноi установи «Кiровоградський обласний лабораторний центр мiнicтepcтвa охорони здоров'я України» в розділі назва об’єктів та їх дислокація/адреса зазначено складське приміщення: смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 22а. Вищезазначене свідчить про те, що в складі пропозиції не надано експлуатаційний дозвіл виданий переможцю процедури закупівлі на складське приміщення за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22а. або - Документи, підтверджуючі правові підстави щодо складських приміщень за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22. - Документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника, та акти проведення таких робіт за адресою Кіровоградська область, Новомиргородський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, будинок 22. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника. 2. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати 1.5.Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких буде здійснюватись постачання продукції. Примітка: в разі якщо Учасник використовує автомобілі, які йому не належать – надає договір про надання транспортних послуг (або договір оренди), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані Учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі. Всі документи наданні учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути завірені підписом уповноваженої особи учасника. 1.6. Документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень Учасника, та акти проведення таких робіт. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати такі документи орендодавця або власника. Згідно даних вимог встановлено, що учасник мав надати саме інформацію про декілька автомобілів, про те в складі пропозиції надано інформацію лише про наявність одного транспорту, що також не відповідає вимогам замовника в даній частині. 3. Відповідно до «1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» учаснику процедури закупівлі необхідно надати: 2.2. Надати копії особових медичних книжок персоналу (водіїв, експедиторів, вантажників, тощо) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи) тільки тих працівників та керівного персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі персоналу. Про те надані медичні книжки надані в складі пропозиції переможця процедури закупівлі не відповідають вимогам Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 Відповідно до вищенаведеного наказу Міністерства охорони здоров’я, яким затверджена інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка": «у пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року N 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"» У складі пропозиції ФОП Лінчевського С.М. надані медичні книжки у яких не зазначено характер виконуваних робіт. Таким чином надана у складі пропозиції медична книжка водія не відповідає вимогам законодавства та не відповідає формі затвердженій наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оскільки медична книжка не оформлена та містить не всю інформацію відповідно до вимог вказаних у наказі Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. Подібного рішення висновку також дійшла колегія АМКУ згідно рішення №16693-р/пк-пз від 04.09.2020 року Враховуючи вищевикладене просимо Вас, переглянути рішення з урахуванням наведених фактів та не посилатися на гарантійні якісь листи, як ви до цього посилались при невідповідності технічних вимог переможців. В разі не обґрунтованого відхилення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, відповідно до поданої вимоги Замовником буде переглянуто рішення щодо визначення переможця з урахуванням наведених Вами фактів та будуть вжиті відповідні заходи
Статус вимоги: Задоволено