• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Макаронні вироби код ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби

Макаронні вироби код ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби (відповідний код-15851100-9 Макаронні вироби сирі.)

Торги не відбулися

109 706.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 548.53 UAH
Період оскарження: 18.01.2021 13:05 - 22.01.2021 13:00
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог документації

Номер: e34445dfdfb34e5aaf8f06e0cb6c644c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-002416-a.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог документації
Вимога:
№ 1 від 09.01.2021 р. Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог документації про проведення спрощеної закупівлі. Детально проаналізувавши документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь в спрощеній закупівлі згідно встановленого законом порядку. 1. В документації передбачене надання Учасником сертифікатів відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2007 (ISO22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018, IDT), та на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015, IDT), що видані на ім’я учасника стосовно зберігання та неспеціалізованої торгівлі продуктами харчування. Однак, кваліфікаційна вимога стосовно саме такого формулювання сертифікатів (видані стосовно зберігання та неспеціалізованої торгівлі продуктами харчування) суттєво обмежує коло потенційних учасників і є дискримінаційною з огляду на те, що вищевказані сертифікати видаються відповідно до видів діяльності суб’єктів господарювання згідно з КВЕД (або ДКПП). Перелік кодів виду економічної діяльності, які стосуються господарських відносин у сфері торгівлі харчовими продуктами не обмежується зберіганням та неспеціалізованою торгівлею продуктами харчування. Торгівля харчовими продуктами може бути роздрібною, оптовою тощо. Окрім того, сертифікації повинно підлягати також транспортування, складування та відвантаження продуктів, оскільки ці види діяльності є важливими елементами торгівлі продуктами харчування і ці КВЕДи повинен оформити і зареєструвати у встановленому законом порядку суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність у цій сфері. Вважаємо, що встановлення вимоги щодо сертифікатів, виданих на зберігання та неспеціалізовану торгівлю продуктами харчування є дискримінаційним. Пропонуємо встановити вимогу щодо надання сертифікатів відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2007 (ISO22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018, IDT), та на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015, IDT) що видані на ім’я учасника стосовно послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, в тому числі, їх транспортування, складування, зберігання та відвантаження. 2. Також, документацією передбачена вимога щодо надання двох актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданих у 2021 р., окремо на транспортні засоби та складські приміщення. Однак, по-перше, типова форма вищезазначеного акту, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 447, передбачає складання одного акту проведення державного контролю на транспортні засоби і на складські приміщення. По-друге, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року. Щодо можливості проведення позапланової перевірки, то, відповідно до п.4 ч.2 ст. 6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V, строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів. Враховуючи те, що спрощену закупівлю було оголошено 18.01.2021 року, у потенційних Учасников не було можливості у встановленому законом порядку отримати акт перевірки, який ви вимагаєте у документації, оскільки з моменту оголошення (18.01.2021 р.) до моменту закінчення приймання пропозицій (29.01.2021 р.) більше ніж десять робочих днів. Це стосується також і вимоги Замовника надати Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України у 2021 році на ім'я Учасника. 3. Замовник вимагає від учасників оригінал погодження відповідного територіального органу Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на участь у тендері на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2021 рік до бюджетних закладів та інших установ. Однак, дiюче законодавство не передбачає погодження Держпродспоживслужбою України постачання харчових продуктiв та продовольчої сировини для дорослого населення. Погоджується тільки постачання продуктів харчування та продовольчої сировини в дошкiльнi та загальноосвiтнi навчальнi заклади, школи-iнтернати, ліцеї, санаторно-оздоровчi дитячi центри реабiлiтацii, дитячі оздоровчi заклади, заклади для оздоровлення та вiдпочинку дiтей, вищi навчальнi заклади тощо. В результаті вивчення документації, у нас склалось враження, що Замовник навсимно обмежує коло Учасників. Сподіваємося, що це враження хибне і вимагаємо внести зміни в документацію про проведення спрощеної закупівлі, виключивши дискримінаційні вимоги та привести її у відповідність до норм Законодавства України. У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою та до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Зверніть увагу на те ,що ваш лист датовано №1 від 09.01.2021 ,у тім як закупівля оголошена тільки 18.01.2021року. Закупівля здійснюється саме для ЗЗСО (заклад загальноосвітньої середньої освіти) та для ЗДО(заклад дошкільної освіти),що прописано у п.3.3. Розділу 1 Документації, тому вимагаємо погодження відповідного територіального органу Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на участь у тендері. Продукція для закладів освіти повинна відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України (ДСТУ, тощо), обов’язково відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР (зі змінами),тому вважаємо наші вимоги не носять дискримінаційний характер. Ми повинні бути впевнені, що ваше підприємство відповідає вимогам санітарного законодавства. Ці функції покладені на управління Держпродспоживслужби України та органи сертифікації, що акредитовані Національним агентством з акредитації України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні