-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
3 440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 200.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2021 12:53 - 30.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження переможця
Номер:
4b693b934e8e40e092b72454a3f698d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-001259-b.c2
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Вважаємо, що визнання переможцем даного тендеру ТОВ "ВЕСТ ТРЕЙД" є неправомірним через наступне: згідно пункту 8, частини 3.8. Розділу 3. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , а саме: в тендерній документації потрібно надати оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів. ТОВ "ВЕСТ ТРЕЙД" у своїй тендерній документації надала рішення про державну реєстрацію потужностей № r-UA-19-18-1962 від 12 грудня 2019р. (сканкопію додаємо), згідно якого передбачається здійснення діяльності, пов'язаної з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10˚ С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме зберігання, реалізація. Якщо брати до уваги, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15530000-2 вершкове масло, і умови його зберігання становлять від - 18 ˚ С до 0 ˚ С, то це "Рішення про державну реєстрацію потужностей № r-UA-19-18-1962 від 12 грудня 2019р." не дає права здійснювати діяльність, пов'язану із предметом закупівлі тендеру № UA-2021-01-18-001259-b і є грубим порушенням тендерної документації, і на основі цього вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "ВЕСТ ТРЕЙД" по даній закупівлі.
Також вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ПрАТ "Тернопільський молокозавод", оскільки це рішення є неправомірним. Лист звернення у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист роз'яснення щодо реєстрації потужностей.pdf 05.03.2021 14:00
- Рішення про реєстрацію протужностей ТОВ Вест Трей.pdf 05.03.2021 14:00
- Лист Вимога.pdf 05.03.2021 14:00
Дата подачі:
05.03.2021 14:00
Вирішення:
Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради опрацьовано отриману вимогу (скаргу) від 04.03.2021 р. (надалі по тексту – звернення) та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
18 січня 2021 року Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) було оголошено тендер на закупівлю товару, а саме: масло вершкове (масло вершкове та молочні пасти), та відповідно розміщена тендерна документація з вимогами які ставляться учасникам тендерної процедури.
23 лютого 2021 року за результатами розгляду та аналізу пропозиції учасника ТОВ «Вест Трейд» було встановлено, що пропозиція зазначеного учасника відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
У надісланій Вами вимозі щодо дискваліфікації вказаного учасника ТОВ «Вест Трейд», в обґрунтування причини дискваліфікації Вами зазначено, що даним учасником грубо порушено вимоги тендерної документації через те, що учасник надав копію документу про державну реєстрацію потужностей, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з цим хочемо зазначити, що при розгляді та аналізі тендерних пропозицій учасників торгів, Замовником здійснюється перевірка вказаних пропозиції на їх відповідність вимогам тендерної документації. В тому числі і щодо наявності всіх документів передбачених вимогами тендерної документації.
Вимогами тендерної документації, щодо закупівлі товару, а саме: масло вершкове (масло вершкове та молочні пасти), в підпункті 8 пункту 3.8. Розділу 3 передбачено, що учасник повинен надати «оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів». Слід звернути увагу що інших, більш детальних вимог, щодо вказаного документу, який повинен надати учасник, вимоги тендерної документації не передбачають. І це, в свою чергу, не дає права замовнику відхиляти пропозицію учасника, який надав передбачений вимогами тендерної документації документ, як такого, що не відповідає вимогам, через відсутність в тендерній документації будь-яких вимог щодо тексту вказаного документу.
Хочемо зазначити, що електронні торги відбуваються та регулюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який описує процедуру закупівлі, а також чітко встановлює вимоги до учасників торгів та дає вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника.
У зв’язку з чим, не маючи достатніх (беззаперечних) та передбачених Законом підстав вважати порушення учасниками вимог Закону чи вимог тендерної документації замовник не має законного права відхиляти тендерну документацію учасника. Адже згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Також згідно п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Як бачимо із вказаних статей, вимогами Закону доволі суворо захищаються права учасників закупівель та будь-які дії з боку замовника повинні бути обґрунтованими та передбачені чинним законодавством України та вимогами тендерної документації.
Статтею 6 Конституції України зазначено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Також в статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже відповідно до вимог чинного законодавства для відхилення тендерних пропозицій учасників замовник повинен використовувати лише підстави, які прямо передбачені вимогами тендерної документації та чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі».
Відхилення пропозиції учасника з одних лише формальних підстав, без належного обґрунтування та посилання на норми законодавства призведе до порушення прав учасника таких торгів та в подальшому може призвести до негативних наслідків для замовника.
У зв’язку з чим, Управління освіти та науки Тернопільської міської ради не вбачає достатніх обґрунтованих підстав, відповідно до вимог чинного законодавства України та вимог тендерної документації для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Вест Трейд».
Що стосується поставленого Вами питання щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ПрАТ «Тернопільський молокозавод» та долученим Вами, до поданої вимоги, листом за вих. №76 від 11.02.2021р. То повідомляємо, що вказаний лист вимога вже розглядався Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради та в результаті чого Вам 15 лютого 2021 року була надана на нього відповідь за вихідним номером №19. Вказана відповідь є також оприлюдненою на сайті закупівель.
У зв’язку з чим, Управління освіти та науки Тернопільської міської ради не вбачає підстав, відповідно до вимог чинного законодавства України (Закону України «Про публічні закупівлі», Конституції України), для задоволення поданої Вами скарги та перегляду прийнятого рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
31a7d77b988f4da1aec81a2f71405a59
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-001259-b.c1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Вивчивши результати наданого Вами протоколу відхилення тендерної пропозиції, наданої ПрАТ «Тернопільський молокозавод» на тендерну закупівлю товару код CPVза ДК 021:2015Єдиний закупівельний словник 15530000-2 вершкове масло (масло вершкове) № закупівлі UA-2021-01-18-001259-b від 18 січня 2021 року, дійшли висновку, що дане рішення необ’єктивне та упереджене.
Згідно пункту 8, частини 3.8. Розділу 3. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» потрібно надати: оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, видана територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів. На рішення тендерної комісії щодо відсутності завіреної копії документу про державну реєстрацію потужності, виданої територіальним органом Держпродспоживслужби України нами було надано завірену копію Експлуатаційного дозволу на потужності.
Звертаємо Вашу увагу, що відповдіно до статтею 25 та 23 закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" діяльність ПрАТ "Тернопільський молокозавод" повинна здійснюватись через проведення реєстрації потужностей у вигляді отримання Експлуатаційного дозволу на потужності.
Згідно до частини 3.8. пункту 12 Розділу 3 Тендерної документації потрібно надати: протокол випробувань харчової продукції що засвідчує якість і безпеку продукції , що є предметом закупівлі чинний на дату аукціону(завірений учасником). На рішення тендерної комісії щодо відсутності протоколу випробування харчової продуктції, що засвідчує якість і безпеку продукції, що є предметом закупівлі на дату аукціону (завірений учасником), нами було надано заврену копію експертного висновку про відповідність показників безпеки на продукт виданий регіональною лабораторією Держпродспоживслужби та копію декларації про відповдіність показників якості виданою лабораторією ПрАТ "Тернопільський молокозавод"
Звертаємо Вашу увагу, що дослідження показників безпеки виконується ПрАТ "Тернопільський молокозавод" у відповдіності до графіку затвердженого регіональним уповноваженим органом - Тернопільським міським управлінням Держпродспоживслужби в Тернопільській області, відповдіно до чого наданий нами експертний висновок про відповдіність показників безпеки продукту дійсний та може бути підтверджений уповноваженим органом.
Відповідно до вимог статті 37 закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" для підтвердження відповідності якісних показників харчових продуктів не передбачається застосування протоколів відповдіності якості продукції, відповдіно до чого копія декларації про якість яка видана лабораторією підприємства відповдіає вимогам "протоколу випробування харчової продукції що засвідчує якість".
Опираючись на вище викладене ми вимагаємо провести повторний розгляд наданої нами тендерної документації та переглянути попредньо сформоване рішення як таке що невідповідає дійсним вимогам законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Вимога.pdf 11.02.2021 17:31
- відповідь.PDF 15.02.2021 16:06
Дата подачі:
11.02.2021 17:31
Вирішення:
Відповідь на вимогу Учасника
Статус вимоги:
Відхилено