• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2021 12:24 - 30.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: 99c917a19c36414f95b77565e6166f22
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-002052-a.b3
Назва: оскарження
Вимога:
Оскарження рішення Замовника Щодо визнання переможцем по закупівлі UA-2021-01-18-002052-a ТОВ «ПРОСПЕКТОР». 11 грудня 2021 року по вищезазначеній закупівлі був оприлюднений протокол № 8-ДЗ/21/1 згідно до якого переможцем було визнано ТОВ «ПРОСПЕКТОР». В даній закупівлі замовником було відхилено економічно найвигідніші пропозиції по причині аномально низької ціни, та визнано переможцем учасника з найбільш високою пропозицією, але є певні нюанси. Так, наприклад Замовник не просить надати сертифікати якості на закопуємо продукцію, а також зовсім не потрібні висновки санітарно-епідеміологічної служби України на за купований товар. Дуже цікава вимого щодо надання учасником гарантійного листа від виробника. Так Замовником зазначено, що «з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) від виробника (представництва, філії виробника, дистрібьютора якщо їх повноваження поширюються на територію України, надати в складі пропозиції копію документів що підтверджують повноваження представництва, філії виробника, дистрібьютора виданих та завірених належним чином виробником), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі.», але Замовник просить не на всі засоби такі гарантійні листи. Чомусь на частину засобів вони не потрібні, напевно того, що Замовника не хвилює чи буде закуплений фальсифікат чи не буде на частину товарів. А може просто Замовник знав, що заздалегідь обраний учасник, доречні з самою високою ціною, не зможе надати такі гарантій від виробника, тому частково і вирішив їх не зазначати в тендерній документації. Вищезазначене свідчить лише про те, що у Замовника є корупційні домовленості з певним учасником (тобто Замовник прописує тендер під певного учасника, визнає його переможцем, а за це учасник дасть Замовнику винагороду). Вищезазначеним можна пояснити дії Замовника по відхиленою учасників з найнижчою вартістю, начебто за аномально низькою ціною, при цьому чомусь Замовника зовсім не хвилює економія бюджетних коштів майже на 90 000 тисяч гривень, хоча один з принципів здійснення публічних закупівель,максимальна економія. Пояснення цьому одне, зацікавленість Замовника в певному переможці. Також дуже цікаво подивитися на пропозицію іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕСТВЕД ЛТД" який в своїй пропозиції не надав жодних документів на предмет закупівлі, навіть не надав підписану свою пропозицію, напевне для того, щоб закупівля відбулася (якщо не буде інших пропозицій), ТОВ «"НЕСТВЕД ЛТД" сто відсотків відхили, а ТОВ «ПРОСПЕКТОР» визнали переможцем. До відома замовника і його тендерного комітету: Відповідно до ст. 38 ч.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Виходячи з вищенаведеного вимагаю від Замовника зупинитися, переглянути пропозиції учасників, та обрати економічно найвигіднішу пропозицію яка повністю відповідає вимогам замовника та Закону України ««Про публічні закупівлі». В іншому випадку підготовленого листа по цій тендерній закупівлі буде направлено в відповідні контролюючі органи а також до Тендерного управління виконавчого комітету «Маріупольської міської ради».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. Стосовно Вашої Вимоги повідомляємо наступне. 1.Згідно змісту Вашої вимоги не вказано жодного порушення законодавства про публічні Закупівлі , яке допустив Замовник, відхиливши Вашу аномально низьку цінову пропозицію. Ще раз акцентуємо, що Ви не надали обґрунтування аномально низької ціни у визначений строк електронною системою закупівель, за що ви були дискваліфіковані, відповідно до ст.. 29 ЗУ «Про публічні Закупівлі». 2. Не надано Вами жодних порушень умов тендерної документації переможцем закупівлі. 3. Відповідно до претензій щодо вимог тендерної документації щодо надання певних документів. Розділом Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 : «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, буде вважатися, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.» Оскільки ви не оскаржували умови проведення Закупівлі, то претензії щодо надання документів не розглядається Замовником. Оскільки період оскарження умов тендерної документації минув. 4. Стосовно звернення до Тендерного управління виконавчого комітету «Маріупольської міської ради». Замовник не має відношення до Тендерного управління виконавчого комітету «Маріупольської міської ради», оскільки засновником Замовника є Донецька обласна рада, а не Маріупольська міська рада. У ст. 40 Конституції України зазначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади і місцевого самоврядування та встановлено обов'язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді. Дане право належить Вам за Конституції України. Замовник Вас ніяк у цьому не обмежує. 5. Закон України "Про ціни і ціноутворення", є базовим актом законодавства, що визначає основні засади цінової політики і регулює відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення. Зокрема, згідно зі статтею 5 цього Закону, забезпечення проведення державної цінової політики; здійснення державного регулювання цін; визначення повноважень органів виконавчої влади щодо формування, встановлення та застосування цін, якщо інше не визначено законом або міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України; визначення переліку товарів, державні регульовані ціни на які затверджуються відповідними органами виконавчої влади, якщо інше не визначено законом, належить до повноважень Кабінету Міністрів України у сфері ціноутворення. Предмет закупівлі не підпадає під державне регулювання тому ціни на даний товар є вільним(ринковим). 6. Ваша пропозиція не відповідє вимогам тендерної документації оскільки на вимогу Розділ VI п.3.3 ви не надали гарантійний лист. Тому твердження, що Ваша пропозиція відповідає вимогам ТД не є дійсною. 7. Однак, Замовник, також, залишає за собою право Звернутися до Антимонопольного комітету України з заявою про порушення ЗУ «Про захист економічної конкуренції» . Оскільки у нас є всі підстави вважати, що ФОП Іскренко неодноразово порушував ЗУ «Про захист економічної конкуренції», а саме вчиняв антиконкурентні узгодженні дії а саме: У закупівлі UA-2019-10-10-002386-b , UA-2019-05-08-000264-c , учасник вказав контактній номер телефону +38 (095) 529-00-71 . Вказаний номер телефону використовує ФОП Яцковська (Свіргуніна) Ірина Володимирівна. ФОП Яцковська (Свіргуніна) Ірина Володимирівна є бухгалтером ФОП БУЧКО АЛЛИ ВІКТОРОВНИ. З ФОП Яцковська (Свіргуніна) Ірина Володимирівна має спільну адресу проживання ФОП "ОЗЕРОВА ВІКА ВОЛОДИМИРІВНА". Остання приймала двічі участь у конкурентних закупівлях «на пару» з Учасником. При цьому у ході аукціонів ціни вони не знижували. У зазначеній схемі приймають участь наступні суб’єкти господарювання: БОРЩ НІНА ВОЛОДИМИРІВНА , ФОП Ковальова Н.Б., ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, ГНАТЮК ВІТА ОЛЕГІВНА, ФОП Озерова Віка Володимирівна, ШУВАЄВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА, БУЧКО ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ, АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ, вказаний перелік не є вичерпним. Вказані особи мають дуже багато ознак пов’язаності але всіх їх виділяє той факт, що вони приймають участь у різних комбінаціях друг з другом та ніколи не знижують ціни. За нашими даними ФОП БУЧКО АЛЛА ВІКТОРОВНА та ФОП Гнатюк Олександр Василійович, використовують ряд підконтрольних ФОПів у свої діяльності, чим порушують ЗУ «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до ст.. 52 ЗУ «Про захист економічної конкуренції». Штраф для кожного Учасника 68 000 грн за кожну участь у аукціонні. Рішення про звернення до Антимонопольного комітету України з заявою з вказаного приводу залишається за тендерним комітетом Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: 04ace87808424260808eab00df7e0508
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-002052-a.b2
Назва: оскарження
Вимога:
Шановний замовнику, я розумію що в даний закупівлі є певна зацікавленість в перемозі певного Учасника, але подивіться будь ласка на прайс-листи від виробників та поставщиків тих препаратів які вас цікавлять (прайс-листи будуть додані). Якщо тільки на них поглянути то зразу стане зрозуміло, що виконувати принцип здійснення публічних закупівель таких як максимальна економія Замовника зовсім не цікавить, а от кого напевно зацікавить то це Тендерне управління виконавчого комітету «Маріупольської міської ради», а також Департамент захисту економіки Національної поліції України в Донецькій області та певні громадські організації, бо таку колосальну різниця між пропозиціями неможливо не побачити, а той факт що хтось хоче дуже, дуже, добре заробити на бюджеті не може бути не помічено! Також зацікавить той факт, що Замовника не цікавлять сертифікати якості та висновки санітарно-епідеміологічної служби України на той товар який він має намір закупити, а також вимога надання учасником гарантійного листа від виробника на тільки на ПЕВНІ позиції по закупівлі. Щодо виконання Замовником інших вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», наприклад такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, речі зовсім не йдеться. Повторно вимагаю: - усунути порушення які допущені в проведені закупівлі Замовником, та обрати економічно найвигіднішу пропозицію яка повністю відповідає вимогам замовника та Закону України ««Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. Стосовно Вашої Вимоги повідомляємо наступне. 1.Згідно змісту Вашої вимоги не вказано жодного порушення законодавства про публічні Закупівлі , яке допустив Замовник, відхиливши Вашу аномально низьку цінову пропозицію. Ще раз акцентуємо, що Ви не надали обґрунтування аномально низької ціни у визначений строк електронною системою закупівель, за що ви були дискваліфіковані, відповідно до ст.. 29 ЗУ «Про публічні Закупівлі». 2. Не надано Вами жодних порушень умов тендерної документації переможцем закупівлі. 3. Відповідно до претензій щодо вимог тендерної документації щодо надання певних документів. Розділом Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 : «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, буде вважатися, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.» Оскільки ви не оскаржували умови проведення Закупівлі, то претензії щодо надання документів не розглядається Замовником. Оскільки період оскарження умов тендерної документації минув. 4. Стосовно звернення до Тендерного управління виконавчого комітету «Маріупольської міської ради». Замовник не має відношення до Тендерного управління виконавчого комітету «Маріупольської міської ради», оскільки засновником Замовника є Донецька обласна рада, а не Маріупольська міська рада. У ст. 40 Конституції України зазначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади і місцевого самоврядування та встановлено обов'язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді. Дане право належить Вам за Конституції України. Замовник Вас ніяк у цьому не обмежує. 5. Закон України "Про ціни і ціноутворення", є базовим актом законодавства, що визначає основні засади цінової політики і регулює відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення. Зокрема, згідно зі статтею 5 цього Закону, забезпечення проведення державної цінової політики; здійснення державного регулювання цін; визначення повноважень органів виконавчої влади щодо формування, встановлення та застосування цін, якщо інше не визначено законом або міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України; визначення переліку товарів, державні регульовані ціни на які затверджуються відповідними органами виконавчої влади, якщо інше не визначено законом, належить до повноважень Кабінету Міністрів України у сфері ціноутворення. Предмет закупівлі не підпадає під державне регулювання тому ціни на даний товар є вільним(ринковим). 6. Ваша пропозиція не відповідє вимогам тендерної документації оскільки на вимогу Розділ VI п.3.3 ви не надали гарантійний лист. Тому твердження, що Ваша пропозиція відповідає вимогам ТД не є дійсною. 7. Однак, Замовник, також, залишає за собою право Звернутися до Антимонопольного комітету України з заявою про порушення ЗУ «Про захист економічної конкуренції» . Оскільки у нас є всі підстави вважати, що ФОП Іскренко неодноразово порушував ЗУ «Про захист економічної конкуренції», а саме вчиняв антиконкурентні узгодженні дії а саме: У закупівлі UA-2019-10-10-002386-b , UA-2019-05-08-000264-c , учасник вказав контактній номер телефону +38 (095) 529-00-71 . Вказаний номер телефону використовує ФОП Яцковська (Свіргуніна) Ірина Володимирівна. ФОП Яцковська (Свіргуніна) Ірина Володимирівна є бухгалтером ФОП БУЧКО АЛЛИ ВІКТОРОВНИ. З ФОП Яцковська (Свіргуніна) Ірина Володимирівна має спільну адресу проживання ФОП "ОЗЕРОВА ВІКА ВОЛОДИМИРІВНА". Остання приймала двічі участь у конкурентних закупівлях «на пару» з Учасником. При цьому у ході аукціонів ціни вони не знижували. У зазначеній схемі приймають участь наступні суб’єкти господарювання: БОРЩ НІНА ВОЛОДИМИРІВНА , ФОП Ковальова Н.Б., ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, ГНАТЮК ВІТА ОЛЕГІВНА, ФОП Озерова Віка Володимирівна, ШУВАЄВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА, БУЧКО ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ, АЛЧЕЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ, вказаний перелік не є вичерпним. Вказані особи мають дуже багато ознак пов’язаності але всіх їх виділяє той факт, що вони приймають участь у різних комбінаціях друг з другом та ніколи не знижують ціни. За нашими даними ФОП БУЧКО АЛЛА ВІКТОРОВНА та ФОП Гнатюк Олександр Василійович, використовують ряд підконтрольних ФОПів у свої діяльності, чим порушують ЗУ «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до ст.. 52 ЗУ «Про захист економічної конкуренції». Штраф для кожного Учасника 68 000 грн за кожну участь у аукціонні. Рішення про звернення до Антимонопольного комітету України з заявою з вказаного приводу залишається за тендерним комітетом Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: e5b96cc384e0485bb5dfa182c726f629
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-18-002052-a.a1
Назва: оскарження
Вимога:
09 лютого 2021 року був оприлюднений протокол № 6- ДЗ/21/1 засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції переможця на закупівлю ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція. Згідно до вищезазначеного протоколу мене (ФОП ІСКРЕНКО Ю.І.) було відхилено начебто за те, що я запропонував товар з аномально низькою ціною. З протоколом повністю незгоден. Аномально низька ціна тендерної пропозиції ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників. Але на аукціоні один з учасників зазначив ціну нижче за мою пропозицію, а отже моя цінова пропозиція ніяк не може бути аномально низькою! Ціна яка була зазначена в тендерній пропозиції ні як не може бути аномально низькою, а вона є конкурентною на ринку України якщо товар закупляється напряму від виробника. На підтвердження того, що я напряму (без посередників) співпрацюю з заводом виробником буде наданий відповідний документ, а одна з основної мети державних закупівель є максимальна економія, ефективність. Відхиливши мою пропозицію Замовником були порушені норми Закону України «Про тендерні закупівлі», оскільки замовник має обирати економічно найвигіднішу пропозицію яка відповідає умовам тендерної закупівлі, та не порушувати ст. 5 Закону, принципи здійснення публічних закупівель, згідно до якої закупівлі здійснюються за такими принципами, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаю: - усунути порушення які допущені в проведені закупівлі Замовником - Повторно розглянути мою пропозицію та прийняти відповідне рішення, згідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо моя вимога не буде задоволена, я буду змушений звернутися до Антимонопольного кабінету України, а також звернутися до усіх Державних контролюючих установ України, в тому числі МОЗ України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, громадських Організацій та інше.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.1.12. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Пропозиція ТОВ «Дез Тайм» більш ніж на 30% відсотків нижчя ніж Ваша пропозиція. Саме тому елеронна система закупівель автоматично визначила аномально низькою пропозицію ТОВ «дез тайм». Учасник ТОВ «Дез Тайм» надав обґрунтування яке відповідає вимогам ст..29 ЗУ «Про публічні Закупівлі». Ваша пропозиція за результатами аукціону є 172 615,00 . Наступного Учасника 269 800 грн. Різниця біль ніж 30%. Електрона система автоматично визначила Вашу пропопозицію аномально низькою. Вам було надано час для надання обґрунтування аномально низької ціни до 09.02.2020 до 00:00. Відповідна інформація знаходится на офіційному веб сайті Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-18-002052-a. Вами було проігноровано вимогу надання обґрунтування аномально низької ціни . Відповідно до ст. 29 п. 4 ЗУ «Про публічні Закупівлі». «Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.» Законодавець не передбачає акцепт пропозицію у разі не надання обґрунтування аномально низької ціни а виключно відхилення пропозиції Учасника що не надає . Виходячи з вищенаведеного Ваша вимога суперечить діючому законодавству про публічні закупівлі та відхиляється Замовником.
Статус вимоги: Відхилено