-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15530000-2 - Вершкове масло (вершкове масло - селянське солодковершкове – 72,5 %)
Завершена
1 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 400.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2021 09:15 - 15.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
c8c90f676e6440dba3ebcbbc6d56c7c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-18-000084-c.a1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» звертається до Замовника з вимогою про перегляд Протоколу засідання тендерного комітету від 24.02.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екоіллічпродук»".
1.У протоколі Замовника зазначено, що у довідці Учасника вих .№ 595 від 17.02.2021 (інформація щодо досвіду виконання аналогічних договорів) предмет договору вказаний некоректно ( не зазначається жирність Товару), що вказано в договорі.
Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», тож звернемось до інших джерел. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. У той же час тендерній документації доволі часто встановлюють вимогу щодо надання аналогічного договору на закупівлю ідентичного або тотожного предметові закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» надало у складі своєї пропозиції файл «2 Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.PDF» щодо досвіду виконання аналогічного договору згідно з ДК 021:2015 1553000-2 Масло вершкове у якій зазначено, що має досвід виконання аналогічного договору. Також у складі пропозиції надано файли «2.1 Аналогічний договір ГБ1 масло.pdf», «2.3 Видаткова накладна ГБ 1 масло.pdf» та « 2.2 Лист відгук ГБ1.pdf» щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, а саме згідно ДК 021:2015 1553000-2 Масло вершкове.
Виходячи із вище зазначеного Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» вважає, що наданих документів у складі своєї тендерної пропозиції повністю достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічних договір згідно ДК 021:2015 1553000-2 Масло вершкове та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» не погоджується з п.2 Протоколу про не надання довідки/інформації (в довільній формі) щодо дотримання учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля.
Згідно Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… «Вимоги Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: товари, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основними вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства ( надати довідку в довільній формі в електронному вигляді).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» у складі своєї тендерної пропозиції надано файл «16 Гарантійний лист, щодо застосування заходів з захисту довкілля.PDF» наступного змісту:
«Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт», в особі директора Мізгунової Олени Павлівни гарантує, що товари є предметом закупівлі, відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають заходам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище.»
Тобто наданий гарантійний лист повністю відповідає змісту Згідно Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі… «Вимоги Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: товари, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основними вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства ( надати довідку в довільній формі в електронному вигляді). Те що документ має назву « Гарантійний лист», а не «Довідка» є формальної помилкою, та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт».
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт не погоджується з підставами про відхилення тендерної пропозиції викладеними у п. 3 Протоколу, тому що вважає, що надав усі необхідні документи.
Згідно Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі, організації постачання, матеріальної бази та кваліфікації працівників» п.2 вимагалося надання Протокол випробувань або експертний висновок, виданий акредитованою лабораторією або акредитованим випробувальним центром Державного підприємства (установи, організації, закладу), який містить інформацію про оцінку відповідності товару, що пропонується Учасником до постачання, вимогам діючих державних стандартів на ці товари, а саме: органолептичним, мікробіологічним показникам, фізико-хімічним показникам (масова частка жиру та інші), наявність немолочних жирів за складом стеринової фракції. Термін видання не раніше трьох місяців до подання документів Учасником.
У складі своєї тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт надав :
• Протокол випробувань № 213/21 від 19.02.2021 року на масло солодковершкове селянське 72,5 % 5 кг на відповідність органолептичним, фізико-хімічним показникам;
• Протокол випробувань № 211/21 від 19.02.2021 року на масло солодковершкове селянське 72,5 % 5 кг на відповідність показникам масової частки токсичних елементів, пестицидів, мікотоксинів, питома активність радіонуклідів, наявність не молочних жирів за складом стеринової фракції,ГМО;
• Протокол випробувань № 7Б від 19.02.2021 року на масло солодковершкове селянське 72,5 % 5 кг на відповідність мікробіологічним показникам.
Виходячи із вище зазначеного Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» вважає, що наданих документів у складі своєї тендерної пропозиції повністю достатньо для підтвердження технічних вимог та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт не погоджується з підставами про відхилення тендерної пропозиції викладеними у п. 4 Протоколу, тому що вважає, що надав усі необхідні документи.
Згідно Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі, організації постачання, матеріальної бази та кваліфікації працівників» п.4 вимагалося надання етикетки (або споживче упакування з детальною інформацією) на товар, що планується Учасником до постачання, оформлена відповідно до вимог чинного законодавства.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» пропонує для постачання саме масло солодковершкове селянське 72,5% 5кг виробленого згідно ДСТУ 4399:2005 для підтвердження відповідності технічним вимогам у складі своєї тендерної пропозиції надав протоколи випробувань та етикетку на масло солодковершкове селяньске 72,5% 5 кг.
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт не погоджується з підставами про відхилення тендерної пропозиції викладеними у п. 5 Протоколу, тому що вважає, що надав усі необхідні документи.
З 01 грудня 2019 року в Україні методом підтвердження набирає чинності новий національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу» на заміну ДСТУ ISO 22000:2007, який прийнято наказом ДП «УкрНДНЦ» № 340 від 31 жовтня 2019 року.
Напис у дужках, а саме ISO 22000:2018, IDT свідчить про те, що національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу» ідентичний та є аналогом міжнародного стандарту ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу».
Замовник штучно звужує учасників та виробників, виробництво та обіг харчових продуктів яких сертифіковано згідно національних стандартів, а саме вимагає від них надання сертифікатів на відповідність вимог до ДСТУ ISO 22000:2019.
Враховуючи зазначені вище факти звертаємось до Замовника з вимогою переглянути рішення про відхилення, оскільки дії Замовника носять дискримінаційний характер та порушують вимоги Закону України № 922-VІІІ зі змінами та доповненнями «Про публічні закупівлі» Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників .1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі якщо рішення не буде переглянуто Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» залишає за собою право звернутися до Антимонопольго комітету України на дії Замовника, які порушують основні принципи публічних закупівель : недискримінація учасників та максимальна економія, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь-скаргу-масло.pdf 26.02.2021 15:06
Дата подачі:
25.02.2021 13:28
Вирішення:
У задоволенні вимог скарги Учасника від 25.02.2021 Замовником відмовлено
Статус вимоги:
Не задоволено