закупіпля проводиться на 2021 р.,Центральна, буд.136, с. Летківка, Вінницька обл., 24310, категорія 3- юридична особа, що забезпечує потреби держави або територіальної громади,.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 8.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
738 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 690.00 UAH
Період оскарження:16.01.2021 15:13 - 06.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
незаконне визначення переможця
Номер:c40a2dabc07540f0a11231a1a3a9ef4f
Пов'язана кваліфікація:ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА, UA-EDR 2296422441
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-16-000887-c.b4
Назва:незаконне визначення переможця
Скарга:
порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного визначення переможцем учасника– ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ КАБАК ГАННУ ЮРІЇВНУ, пропозиція якого підлягала відхиленню
Дата прийняття скарги до розгляду:22.02.2021 12:44
Дата розгляду скарги:05.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:25.02.2021 19:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:22.03.2021 18:51
Дата виконання рішення Замовником:23.03.2021 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:Повідомляємо про виконання рішення АК №5344-р/пк-пз від 17.03.2021 про скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кабак Ганни Юріївна переможцем процедури закупівлі "Деревина"
Автор:ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ, Воропай Василь 380633706468 VOROPAYVG@UKR.NET
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:aeb364adf1274c73972428c68b27f388
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-16-000887-c.b3
Назва:дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 6 частини 3 розділу «Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником сформульовано наступну вимогу, що є дискримінаційною: «Учасник процедури закупівлі має надати копію підтверджуючих документів законності походження дров паливних: лісорубний квиток, підтвердження, що деревина буде внесена до електронної системи обліку деревини і маркована відповідним чином бірками, (надати копію договору з ЛІАЦ), або біржовий договір чи договір з постійним лісокористувачем на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, граб, ясен, клен явір, клен гостролистий, берест), діючий до 31.12.2021 р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації.
А також належним чином завірену Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно переліку видів робіт підвищеної небезпеки (п.24 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу). У випадку, якщо учасник не має в наявності власних машин, механізмів, навантажувача тощо, він зобов’язаний подати відповідну Декларацію матеріально-технічної бази свого контрагента, що засвідчує правовий зв'язок між учасником та контрагентом учасника в частині використання зазначених в Декларації та Довідці учасника про МТБ об’єктів матеріально-технічої бази».
Вважаємо вимоги за тендерною документацією такими, що обмежують нашу участь у процедурі закупівлі і спрямовані на усунення перешкод, щоб забезпечити перемогу конкретному учаснику, а саме підприємству, що є виробником (лісозаготівельником) товару.
Ми як суб’єкт господарювання не є виробниками товару, але співпрацюємо із ними на законній основі. Так у нас є укладений Договір купівлі-продажу необробленої деревини із ДП «Уманське лісове господарство».
За вказаним Договором ми маємо можливість забезпечити Замовника торгів необхідним товаром у кількості 500 м.куб. в межах першого кварталу 2021 року.
При цьому, особливістю вказаного Договору є його процедура укладання та періодичність. Договір укладено на товарній біржі. Регламент підготовки та проведення аукціонів з продажу необробленої деревини, розроблений відповідно до закону України "Про товарну біржу", Положення про організацію та проведення аукціонів з продажу необробленої деревини, затвердженого наказом Державного комітету лісового господарства України від 19.02.2007р. № 42, Правил біржової торгівлі на ТБ передбачає укладання Договорів із переможцями конкурсу не більше ніж на один квартал. При цьому біржові торги тривають протягом року постійно, що дає можливість суб’єктам господарювання здійснювати безперервну роботу та реалізацію товару протягом року.
Звертаємо увагу, що наше Товариство, яке тривалий час займається реалізацією деревини постійно приймає участь у аукціонах біржових торгів виробників лісової продукції, а також має вже закуплені залишки від попередніх поставок нам товару на складі для зберігання. В силу вказаного нами достатнім і належним чином доведено можливість здійснювати постачання товару Замовнику торгів. Разом з тим, вимога про наявність усієї кількості товару, що складає предмет закупівлі, як і строк дії Договору з постійним лісокористувачем на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, граб, ясен, клен явір, клен гостролистий, берест), діючий до 31.12.2021 р. є обмеженням нашої участі у торгах, оскільки ми не маємо юридичної змоги укласти один договір із постійним лісокористувачем на вказаний строк з незалежних він нас причин, оскільки умовами біржових торгів такі можливості не передбачені для суб’єктів ринку.
Разом з тим, у Замовника достатнім чином не обґрунтував, чим саме викликана така потреба в наявності Договору із постійним лісокористувачем на відразу весь обсяг закупівлі та саме з дією по строку до 31.12.2021 року. Рішеннями Органу оскарження неодноразово визнавалось дискримінаційними вимоги замовників закупівель, що встановлювали обмеження у вже наявній кількості товару на час проведення тендеру для суб’єктів закупівлі.
Серед інших дискримінаційними є вимоги щодо надання:
- лісорубний квиток згідно Порядку видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2007 року № 761 видається лісозаготівникам – спеціальним державним суб’єктам господарювання як вид спеціального дозволу на рубку та заготівлю лісової продукції. Наше підприємство не є виробником товару, а здійснює закупівлю такого товару на ринку у виробників – державних лісгоспів, які мають такі лісові квитки і уповноважені на заготівлю деревини. Відтак вказана вимога для нас є дискримінаційною, оскільки обмежує участь у закупівлі виключно виробниками – лісгоспами.
- Аналогічно дискримінаційною для нас є необхідність надання Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), що надається безпосередньо суб’єкту, у віданні та користуванні якого знаходяться лісові насадження. Наше підприємство займається перепродажем деревини, відтак не зобов’язано мати вказані документи і більш того вказані документи нам в розрізі специфіки нашої діяльності нам неможливо оформити.
- Що стосується Декларації МТБ з обов’язковою необхідністю відображення в ній таких видів робіт як лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу. Ми не є виробниками товару, відтак не здійснюємо лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу, а отже не можемо надати запитуваний документ в редакції, що встановлена вимогами тендерної документації.
Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення такої вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.01.2021 14:37
Вирішення:1.Замовником внесено зміни в тендерну документацію щодо вимоги про наявність усієї кількості товару, що складає предмет закупівлі, так і до строку дії Договору з постійним лісокористувачем або біржовий договір на закупівлю вказаних порід дерев.
2. Щодо вимоги до Учасника процедури закупівлі стосовно надання копій підтверджуючих документів законності походження дров паливних, а саме: лісорубного квитка, повідомляємо слідуюче. Відповідно до статті 6 Лісового Кодексу України (далі – Кодекс) лісовими ресурсами є деревні, технічні, лікарські та інші продукти лісу, що використовуються для задоволення потреб населення і виробництва та відтворюються у процесі формування лісових природних комплексів. Використання лісових ресурсів відповідно до статті 65 Кодексу може здійснюватися в порядку загального і спеціального використання. Загальне використання лісових ресурсів передбачає, що громадяни мають право в лісах державної та комунальної власності, а також за згодою власника в лісах приватної власності вільно перебувати, безоплатно без видачі спеціального дозволу збирати для власного споживання дикорослі трав'яні рослини, квіти, ягоди, горіхи, гриби тощо, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами України. У порядку спеціального використання можуть здійснюватися такі види використання лісових ресурсів: 1) заготівля деревини; 2) заготівля другорядних лісових матеріалів; 3) побічні лісові користування; 4) використання корисних властивостей лісів для культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних, туристичних і освітньо - виховних цілей, потреб мисливського господарства, проведення науково-дослідних робіт. Законодавством України можуть передбачатися й інші види спеціального використання лісових ресурсів. Спеціальне використання лісових ресурсів здійснюється в межах лісових ділянок, виділених для цієї мети. Порядок та умови здійснення спеціального використання лісових ресурсів встановлені Порядком спеціального використання лісових ресурсів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 р. №761. Пунктом 2 зазначеного Порядку передбачено , що лісорубний або лісовий квиток є основним документом, на підставі якого: - здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів; - ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини та інших продуктів лісу, а також встановлюються строки здійснення лісових користувань та вивезення заготовленої продукції, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню; - ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів. Отже , підставою для заготівлі деревини та другорядних лісових матеріалів є лісорубний або лісовий квиток, який видається суб’єктам підприємницької діяльності на основі заявки на використання лісових ресурсів територіальними органами Держлісагентства або власником лісів чи постійним лісокористувачем відповідно. Таким чином вимога замовника в тендерній документації щодо надання спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (лісорубного квитка) є цілком законною і ніяким чином не дискримінує учасників закупівлі. Нагадаємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під тендерною документацією розуміється документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником, і саме замовник визначає яку інформацію має містити тендерна документація. Зазначене підтверджується частиною 3 статті 22 вищезгаданого Закону, в якій передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
3. Щодо надання такого документу як Дозвіл на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), що надається безпосередньо суб’єкту, у віданні та користуванні якого знаходяться лісові насадження, в тендерній документації замовника відсутня така вимога.
4. Що стосується Декларації МТБ, в тендерній документації зазначено , що Учасник надає належним чином завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно переліку видів робіт підвищеної небезпеки (п.24 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу). У випадку, якщо учасник не має в наявності власних машин, механізмів, навантажувача тощо, він зобов’язаний подати відповідну Декларацію матеріально-технічної бази свого контрагента, що засвідчує правовий зв'язок між учасником та контрагентом учасника в частині використання зазначених в Декларації та Довідці учасника про МТБ об’єктів матеріально-технічої бази.
Крім того, відповідно до умов тендерної документації розділу V.Оцінка тендерної пропозиції , п.3 Інша інформація, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Учасник або Переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’ясненняв довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Поняття дискримінація Законом «Про публічні закупівлі» не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:10.02.2021 00:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні умовим
Номер:400133a9c0da4f739b8afa9b5bbafab3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-16-000887-c.b2
Назва:дискримінаційні умовим
Вимога:
Відповідно до пункту 6.1. частини 6 розділу «Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (Додаток 4 тендерної документації), а також:
- на підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) виданого акредитованим FSC органом сертифікації.;
Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів. Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини. Якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа.»
Звертаємо увагу, що вказаний сертифікат FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) виданого акредитованим FSC органом сертифікації, надається виключно на підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства. Учасник є суб’єктом господарювання, що займається перепродажем готової продукції – деревини паливної. Підтвердженням цього слугує відповідний КВЕД-2010 згідно відкритої інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний);
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.
Наше підприємство не здійснює діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного Сертифікату неможливе в силу відсутності предмету сертифікації для нашого товариства. Отже, вказана вимога обмежує наше право на участь у процедурі закупівлі. При цьому, предметом закупівлі є товар, а не послуги в лісовій сфері, відтак Замовник не обґрунтував необхідність встановлення явно дискримінаційної вимоги, що дозволить прийняти участь лише державним підприємствам – лісовим господарствам.
Окрім цього Замовник порушує наші права на ведення господарської діяльності, що полягає у примушуванні вести діяльність саме лісового господарства з метою отримання копії сертифіката FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) виданого акредитованим FSC органом сертифікації.
Зобов’язання Замовника вести свою діяльність на рівні з виробниками товару, які мають змогу отримати відповідні сертифікати FSC порушує наші законні права на ведення господарської діяльності. Нагадуємо, у відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
З огляду на вказане, відповідні вимоги за тендерною документацією підлягають виключенню, як незаконні та дискримінаційні.
Відповідно до пункту 6.1. частини 6 розділу «Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (Додаток 4 тендерної документації), а також:
- на підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) виданого акредитованим FSC органом сертифікації.;
Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів. Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини. Якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа.»
Звертаємо увагу, що вказаний сертифікат FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) виданого акредитованим FSC органом сертифікації, надається виключно на підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства. Учасник є суб’єктом господарювання, що займається перепродажем готової продукції – деревини паливної. Підтвердженням цього слугує відповідний КВЕД-2010 згідно відкритої інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний);
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.
Наше підприємство не здійснює діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного Сертифікату неможливе в силу відсутності предмету сертифікації для нашого товариства. Отже, вказана вимога обмежує наше право на участь у процедурі закупівлі. При цьому, предметом закупівлі є товар, а не послуги в лісовій сфері, відтак Замовник не обґрунтував необхідність встановлення явно дискримінаційної вимоги, що дозволить прийняти участь лише державним підприємствам – лісовим господарствам.
Окрім цього Замовник порушує наші права на ведення господарської діяльності, що полягає у примушуванні вести діяльність саме лісового господарства з метою отримання копії сертифіката FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) виданого акредитованим FSC органом сертифікації.
Зобов’язання Замовника вести свою діяльність на рівні з виробниками товару, які мають змогу отримати відповідні сертифікати FSC порушує наші законні права на ведення господарської діяльності. Нагадуємо, у відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
З огляду на вказане, відповідні вимоги за тендерною документацією підлягають виключенню, як незаконні та дискримінаційні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.01.2021 14:22
Вирішення:Стандарти лісової сертифікації розроблені міжнародним лідером у цій галузі – FSC® (Forest Stewardship Council®) – некомерційною неурядовою організацією, яка була створена у 1993 році, у зв’язку з погіршенням стану навколишнього природного середовища та масовим винищенням лісів планети, особливо в тропічній зоні, з метою просування відповідального управління лісами у всьому світі.
FSC® є міжнародною, неурядовою та не комерційною організацією, метою якої є просування відповідального ведення лісового господарства в лісах світу завдяки добровільній лісовій сертифікації. Відповідно лісова сертифікація за схемою FSC підпадає під дію статті 24 “Добровільна оцінка відповідності” Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Законодавство України передбачає і заохочує добровільну лісову сертифікації за схемою FSC. Так, стаття 56 Лісового Кодексу України унормовує лісову сертифікацію як оцінку відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Зазначення міжнародних вимог у законодавстві України на практиці втілюється в дотримання міжнародних стандартів FSC. Свідченням визнання лісової сертифікації є також Програма діяльності Кабінету Міністрів України, яка затверджена Постановою Верховної Ради України від 04.10.2019 р. № 188-IX, що містить ціль 9.7. «Українці зберігають природні екосистеми для нащадків», для якої одним із показників ефективності її досягнення є “збільшення лісистості та сертифікація лісів згідно з вимогами FSC”. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» а саме ст.22 ч.3 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає відповідно за необхідне включити до тендерної документації».
Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів.
Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини.
Крім того в тендерній документації зазначено, що якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа.
Летківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів є бюджетною установою, яка фінансується виключно із місцевого бюджету та займається закупівлею дров для школи, тому з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки в навчальний заклад дров 1а порід, керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі Паливної деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник.
Крім того, відповідно до умов тендерної документації розділу V.Оцінка тендерної пропозиції , п.3 Інша інформація, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Учасник або Переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’ясненняв довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. Оскільки в межах даної закупівлі на конкурентному ринку України потенційних постачальників є більше ніж 2, які потенційно можуть виконати вищевказану вимогу, то така не може вважатись дискримінацією, адже не обмежує конкуренцію та не формує несприятливих умов на ринку.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:10.02.2021 00:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін в тендерну документацію
Номер:5638cf1868604fd6895873b76febb53b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-16-000887-c.c1
Назва:Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовник, в електронні системі вказана кількість Паливна деревина - 820 м.куб, а в тендерні документації зазначено 780 м.куб, внесіть зміни.