• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 ( в талонах)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2021 14:59 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконного визначення переможцем

Номер: 5854dd5dfbfe436b93a098f9093e93f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-16-003361-a.a2
Назва: Щодо незаконного визначення переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику, інформуємо про незаконне визначення переможцем учасника ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", а саме: Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації учасники зобовязані надати в складі своє пропозиції документ, який посвідчує особу підписанта тендерної пропозиції. Учасник ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" надав паспорт підписанта - Малашанського В.В. не у повному обсязі, а саме відсутні сторінки 8-9,14-15, що не відповідає вимога тендерної документації. Висновок про невідповідність вимогам тендерної документації у разі ненадання Учасником копій окремих сторінок паспорту (у випадку якщо документацією вимагається копія паспорту) підтверджений рішенням Органу Оскарження № 1851-р/ПК-ск від 23.08.2016. Виходячи з наведеного Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у додакту 4 тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.3 додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу надати Баланс та звіт про фінансові результати Постачальника за останній рік та звітний період. Відповідно до ст. 13 Зпакону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Відповідно до Постанови КМУ №419 річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого наступного за звітним роком. Тобто, фінансова звітнсть за 2020 рік має бути подана не пізніше 28 лютого 2021 року. Разом з тим, виходячи з вимог тендерної документації та положень ст.13 Закону України "Про бухгалтерськи йоблік та фінансову звітність" учасники були зобовязані надати баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний рік. У звязку з тим, що звітність 2020 року ще не затверджена, то відповідно учасники повинні надати звітність за попередній рік, тобто 2019. Як порушення вище зазначеного, в складі пропозиції учасника ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" відсутня річна звітність, що не відповідає вимогам тендерної документації і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з наведеного вище просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у відповідності до вимог частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне: - згідно додатку 4 тендерної документації наявна вимога надання документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору.Тендерна документація не містить вимоги щодо надання паспорту уповноваженою особи з чітким зазначенням переліку необхідних сторінок. - роком що передує 2021 року є 2020 рік, відповідно учасником було надано звітність за останній звітний період 2020 року. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасником фінансової звітності за 2019 рік.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників

Номер: bc37048bc3ca42558ed241b59d976830
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-16-003361-a.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. За результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовник включив до тендерної документації ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників торгів, чим порушив ст.5 та ст. 22 Закону. Так, згідно Додатку 3 до тендерної документації Учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати копію ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в м. Сарни Рівненської області та копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Сарни Рівненської області. Таким чином, вищезазначена дискримінаційна умова тендерної документації ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону. Так, згідно інформації з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, ліцензії на роздрібну торгівлю та одночасно на зберігання пального (не для потреб власного споживання чи промислової переробки) в м.Сарни має лише ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ». Наслідком таких надмірних вимог в тендерній документації є звуження кола потенційних учасників до одного – афілійованого із вищезазначеним ліцензіатом ТОВ «БЕЛНАФТОТРЕЙД» та, як наслідок, в подальшому укладання договору з останнім за результатами переговорної процедури з підстав, визначених п.1 частини другої ст.40 Закону. Таким чином, включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання у складі пропозиції копії ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в м. Сарни Рівненської області та копії ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Сарни Рівненської області, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої ст.22 та частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, включенням до тендерної документації вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції копій ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним та право зберігання пального Замовник порушив положення частини 5 статті 17 Закону, оскільки інформація щодо діючих ліцензій на право роздрібної торгів пальним та зберігання пального оприлюднена у Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним на офіційному веб-порталі Державної податкової служби України (код доступу: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html). Враховуючи викладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення з тендерної документації вимоги щодо надання ліцензій Учасника або його партнерів на право роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального на АЗС в м. Сарни Рівненської області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Вашої вимоги внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено