-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо
Відсутні
Торги не відбулися
3 324 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 621.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 621.25 UAH
Період оскарження:
16.01.2021 14:16 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога - зміни до ТД
Номер:
2dc2bacefbfa4e6084126666f36292e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-003002-a.a2
Назва:
Вимога - зміни до ТД
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації встановлена умова закупівлі бензинів А-92, А-95 та дизельного палива за скретч-картками, що не дозволяє взяти участь у процедурі закупівлі учасникам, які здійснюють реалізацію пального за іншим формами довідрчих документів: паливна картка, талон, бланк-дозволу тощо. При цьому, звертаємо увагу, що єдиним емітентом скретч-карток на території України є ТОВ «Лівайн Торг», а тому вимога щодо відпуску пального за скретч-картками є дискримінаційною по відношенню до інших учасників паливного ринку.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендрної документації, якими передбачити закупівлі бензинів А-92, А-95 та дизельного палива за талонами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2021 14:59
Вирішення:
Скретч-картка — картка з картону або пластику з нанесеною на ній інформацією. В даній закупівлі відпуск пального може бути за будь-яким довірчим документом, зокрема типу "скретч-картка".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2021 16:03
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Номер:
a84e3177e1454f38a6882a64fd5bc307
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-003002-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, згідно якої учасники повинні надати довідку з інформацією про наявність в учасника у ВЛАСНОСТІ або КОРИСТУВАННІ протягом 2021 року АЗС (бензин та дизельне паливо) в м. Горішні Плавні Полтавської обл. у кількості не менше двох одиниць із зазначенням адрес цих АЗС. Учасник додатково надає скановані копії договорів КОРИСТУВАННЯ АЗС в м. Горішні Плавні Полтавської обл. або копії документів на право ВЛАСНОСТІ на них.
Вказана умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбовляє можливості брати участь в торгах потенційних учасників – операторів паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС та не мають власних та/або орендованих АЗС.
Таким чином, вищезазначена дискримінаційна умова тендерної документації ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств та інших суб'єктів сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
Як зазначає Антимонопольний комітет України, поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом доповнення п.1 додатку 1 до тендерної документації після слів «у власності або користуванні» та слів «або копії документів на право власності на них» словами: «або партнерських» та «, або копії партнерських договорів».
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2021 12:52
Вирішення:
Вимога задоволена, до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено