-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світильники світлодіодні з монтажним комплектом, Світильники світлодіодні з датчиками руху та освітленості та монтажними комплектами, світлодіодні панелі за ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Категорія Замовника: встановлена п. 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови) якою ( якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 код 31527000-6 Точкові світильники 31527200-8 Світильники зовнішнього освітлення
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2021 11:55 - 29.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
c472a18aaf9c4f1ba1195679714724a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-001797-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник закупівлі № UA-2021-01-16-001797-a (Код ДК021: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура), Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва!
Вимагаємо дискваліфікувати учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" та змінити рішення, щодо визначення переможцем Закупівлі у зв’язку з порушенням частини 15 статті 29 Закону та статті 358 Кримінального кодексу України, а саме:
Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" надав у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію щодо технічних характеристик запропонованого Світлодіодного світильника LEDVANCE PANEL 600 36W 3600LM 4000K, серія PANEL 600 IP65 (Код продукту - 4058075149512) та надав підроблений технічний паспорт.
ТОВ «БІОМАКС ГРУП» зробило запит до виробника ПІІ «ЛЕДВАНС» для уточнення технічних характеристик Світлодіодного світильника LEDVANCE PANEL 600 36W 3600LM 4000K, серія PANEL 600 IP65 (Код продукту - 4058075149512), так як дана модель відсутня на офіційному сайті виробника. Згідно офіційної відповіді ПІІ «ЛЕДВАНС» Світлодіодний світильник LEDVANCE PANEL 600 36W 3600LM 4000K, серія PANEL 600 IP65 (Код продукту - 4058075149512) ніколи не вироблявся та не виробляється підприємством, а наданий технічний паспорт від ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" у складі своєї пропозиції не має відношення до продукції LEDVANCE.
Запит, технічний паспорт, який надано ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" та відповідь виробника надаємо.
Виходячи з цього, Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва зобов’язано дискваліфікувати учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" та змінити рішення, щодо визначення переможцем згідно з частиною 15 статті 29 Закону.
Доносимо до відома ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ", що виходячи зі змісту статті 358 Кримінального кодексу України за підроблення офіційного документа, який посвідчується підприємством, караються штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років, окрім того відповідно до частини четвертої статті 358 КК України використання завідомо підробленого документа - карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
У разі, якщо наша вимога не буде виконана, ми залишаємо за собою право подати скаргу в Антимонопольний комітет України, а також звернутися до правоохоронних органів України із заявою про злочин, передбачений статтею 358 ККУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь.pdf 10.02.2021 16:17
- Запит.pdf 10.02.2021 16:17
- Скарга.pdf 10.02.2021 16:17
- Технічний паспорт.pdf 10.02.2021 16:17
- ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ВИМОГИ.pdf 12.02.2021 12:02
Дата подачі:
10.02.2021 16:17
Вирішення:
Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 Частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 Частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статтею 26. Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 15 статті 29 передбачено, що на етапі розгляду пропозиції учасника Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Слід урахувати, що ч.15 ст. 29 не зобов'язує Замовника перевіряти всі наявні у складі пропозиції Учасника довідки та надані документи, а лише надає право Замовнику звернутися за підтвердженням інформації.
До повноважень Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (надалі - уповноважена особа) не належить встановлення наявності або відсутності ознак підробки всіх документів, що містяться у складі пропозицій учасників, крім того, Уповноважена особа не має відповідних знань, щодо встановлення зазначених фактів.
Замовник фізично не має можливості перевіряти справжність всіх наявних документів, що надаються у складі пропозиції Учасників, крім того, п.3. Розділу Vмовлено, що Учасник несе відповідальність за недостовірність інформації в поданих документах згідно із Законами України.
Зауважуємо, що аналогічну позицію підтримує й орган оскарження у сфері закупівель Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), про що зазначено у Рішенні № 19241-р/пк-пз від 13.10.2020 за скаргою у закупівлі № UA-2020-08-22-000022-c.
Під час розгляду пропозиції, було встановлено, що у пропозиції Учасника ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" містяться всі документи, що вимагалися умовами тендерної документації, а отже, підстав для відхилення пропозиції згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника на стадії розгляду пропозиції не було.
Що стосується доданих до вимоги документів скаржника, то вони не відносяться до складу пропозиції учасника, а отже на їх підставі уповноважена особа не має законних підстав для відміни прийнятого рішення про визначення переможця закупівлі.
Єдиною законною та технічно можливою підставою для зміни рішення замовника на даному етапі може бути відповідне рішення орган оскарження у сфері закупівель Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, або якщо Переможець закупівлі відмовиться від укладання договору , не надасть документів на підтвердження відсутності підстав , установлених ст. 17 Закону.
Ураховуючи зазначене підстави для задоволення Вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Щодо невідповідності умов забезпечення виконання договору про закупівлю
Номер:
219488cdf31d4872adc3b37b1129197f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-001797-a.a1
Назва:
Щодо невідповідності умов забезпечення виконання договору про закупівлю
Скарга:
Шановний замовнику, ми вважаємо незаконною та такою, що порушує права та законні інтереси Учасників даної закупівлі вимогу про надання листа банківської установи щодо здійснення забезпечення виконання договору у разі визначення Учасника переможцем.
Відповідно до пункту № 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» тендерної документації ви вимагаєте від учасника тендерної закупівлі лист банківської установи щодо здійснення забезпечення виконання договору у разі визначення Учасника переможцем. Проте, в цьому ж пункті у вигляді забезпечення ви вимагаєте «… від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді ГРОШОВИХ КОШТІВ (ЗАВДАТКУ)». Ви вимагаєте отримання в банківської установи листа-гарантії на виконання умов, хоча забезпечення виконання договору здійснюється у вигляді ЗАВДАТКУ, а не ГАРАНТІЇ.
Жоден банк чи банківська установа не може гарантувати внесення іншим суб'єктом господарювання чи компанією забезпечення виконання договору у вигляді грошових коштів (завдатку) тому, що згідно Законодавства України не мають права розпоряджатись коштами інших суб'єктом господарювання, банківські установи здійснюють лише платежі за платіжними дорученнями суб'єктом господарювання , яких вони обслуговують . Тому доцільніше, що така довідка має надаватись від компанії-учасника, а не від банківської установи.
Враховуючи вищенаведене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,-
ВИМАГАЄМО:
1. Надання листа установи щодо здійснення забезпечення виконання договору у разі визначення Учасника переможцем у вигляді листа-гарантії від Учасників тендерної закупівлі, а не від банківської установи.
У разі відмови у задоволені даної вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для оцінки дій Замовника та у разі підтвердження порушень і до Антикорупційного комітету для притягнення відповідальних осіб до відповідальності.
З повагою та сподіванням
на законність і неупередженість
під час розгляду нашої вимоги,
Директор
ТОВ " ПРОМЕЛ ЕНЕРГОАВТОМАТИКА " Жовнорук Є.Г.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
29.01.2021 00:01