-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове
Під час проведення процедури закупівлі усі документи,що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад ( або справжність піспису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Процедуру закупівлі розпочато на очікувану вартість. Забеспечення виконання договору про закупівлю не вимагається.Код ДК 021:2015 - 15530000-2 – Вершкове масло.Річний план закупівель.
Торги відмінено
460 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 304.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 304.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2021 11:32 - 30.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможця
Номер:
d8b4c069248545c6a13578fdc70a7a29
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-001569-a.b2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможця
Скарга:
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-01-16-001569-a) 16.01.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Масло вершкове по 200 г вищого гатунку Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло», зі строком поставки – до 31.12.2021 р. на очікувану вартість 460`800.00 грн (з ПДВ). Замовником процедури закупівлі є Відділ освіти Синельниківської міської ради (код ЄДРПОУ 02124775).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів «Масло вершкове по 200 г вищого гатунку Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло», далі «Тендерна документація» із додатками.
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
Фізична особа-підприємець (надалі – ФОП) Погрібний Олександр Іванович –
403`560.00 грн. з ПДВ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАЙ-МК..» – 446`400.00 грн. з ПДВ.
11.02.2021 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділ освіти Синельниківської міської ради, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого Замовником було визначено, що документи тендерної пропозиції ФОП Погрібного О.І. відповідають вимогам тендерної документації та прийнято тендерну пропозицію як таку, що відповідає умовам тендерної документації.
Проте, зазначене рішення Відділу освіти Синельниківської міської ради не відповідає документам, які було додано до тендерної пропозиції цього учасника, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» та тендерна пропозиція учасника – ФОП Погрібний О.І. повинна була бути відхилена з огляду на наступні обставини.
.
1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Пунктом 2 частини 2 вказаної статті Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, підпунктом 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
1) інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (табл.1, табл.2 Додаток № 1 тендерної документації );
2) інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 1 табл.3 тендерної документації).
3) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4статті 5 Закону (Додаток № 2 тендерної документації).
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Підпунктом 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям зазначених в табл.. 1 та табл. 2 Додатку № 1 тендерної документації , а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації, на власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав використання потужності (об’єкту). В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує(використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Положеннями частини 1 статті 23 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” визначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Відповідно до частини 3 цієї ж статті Закону, особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
Так, в складі своєї тендерної пропозиції учасник ФОП Погрібний О. І. надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 18 від 26.01.2021 р. із зазначенням інформації про наявність у нього складського приміщення за адресою: м. Новомосковськ, пл. Перемоги, 8 площею 195 кв.м.. Із зазначеної довідки вбачається, що вказане складське приміщення є орендованим на підставі Договору оренди від 03.01.2021 р.
Однак, учасником ФОП Погрібним О. І. не надано в складі своєї тендерної пропозиції договір оренди та експлуатаційний дозвіл на вказане складське приміщення за адресою: м. Новомосковськ, пл. Перемоги, 8 площею 195 кв., а тому не виконано вимоги підпункту 1.3. пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації.
Вказане свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що у свою чергу є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Погрібного О.І.
Згідно з підпунктом 4.1 пункту 4 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену вище, тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича, не відповідає умовам Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно положень статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника.
Таблицею 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником визначено порядок та форми надання учасниками інформації щодо документального підтвердження тендерної пропозиції учасників установленим вимогам (згідно частин 1, 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Так, відповідно до пункту 13 вказаної Таблиці Додатку 1 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.11 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» в складі тендерної пропозиції має подати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII (із змінами, внесеними згідно із Законом № 2195-VIII від 09.11.2017, ВВР, 2018, № 1, ст.2).
Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 р. №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
Рішення РНБО від 2 травня 2018 року введено в дію Указом Президента України від 14.05.2018 р. № 126/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»: затверджено нові санкції згідно додатків, а також продовжено попередні санкції, введені рішенням РНБО від 18.05.2019 р.;
Рішення РНБО від 21 червня 2018 року введено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 №176/2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»: затверджено нові санкції згідно додатків, а також продовжено попередні санкції, введені рішенням РНБО від 20.06.2019;
Рішення РНБО від 19 травня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»: затверджено нові санкції згідно додатків, а також продовжено попередні санкції, введені рішенням РНБО від 21.03.2019;
Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII;
Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» № 270 від 19.04.2017.
Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно).
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасником ФОП Погрібним О. І. не надано підтвердження у вигляді листа-гарантії щодо відсутності підстав відхилення його тендерної пропозиції згідно п. 11 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за змістом, який вимагав Замовник.
У відповідності до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Учасник ФОП – Погрібний О.І. прийнявши участь у цій процедурі закупівлі, погодився із всіма умовами Тендерної документації, які були визначені Замовником, а тому повинен був виконати всі додаткові вимоги Замовника, в тому числі і надати лист-гарантію, який передбачений п. 13 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації.
Однак, учасником ФОП Погрібним О. І. не виконано законодавчої вимоги та вимоги тендерної документації щодо підтвердження того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» у спосіб та форму, яка визначена Замовником у Тендерній документації.
З урахуванням того, що учасником ФОП Погрібний О. І. не виконано законодавчі вимоги та вимоги тендерної документації та не надано в складі тендерної пропозиції підтвердження щодо його відповідності вимогам п. 11 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то Замовником має бути прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 31 Закону.
3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича технічним вимогам Тендерної документації Замовника.
У відповідності до Додатку № 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» Замовник передбачив, що У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, відповідно до умов цієї тендерної документації, задля підтвердження можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості та терміни, визначені умовами тендерною документації та підтвердження відносин з виробником, такий учасник повинен надати оригінал листа від виробника (-ів) або представника, дилера, дистриб’ютора (повноваження яких підтверджуються наданням у складі пропозиції копії договору з виробником (завірений печаткою та підписом виробника) про співпрацю з Учасником. Лист повинен містити: назву учасника, назву виробника (представника, дилера або дистриб’ютора), номер, дату листа (не раніше дати оголошення закупівлі) та підтвердження можливості постачання предмета закупівлі у кількості та якості, що вимагаються процедурою закупівлі.
Учасник надає чинні документи, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: сертифікат відповідності, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларація виробника, та/або інші документи, які підтверджують якість товару згідно нормам діючого законодавства України (текст документу повинен виглядати розбірливо).
Таким чином, Замовник вимагав від учасників, які не є виробниками продукції, яка є предметом закупівлі, надати:
Оригінал листа від виробника про співпрацю з учасником з номером та датою не пізніше дати оголошення закупівлі (16.01.2021 р.), або
Оригінал листа від представника, дилера, дистриб’ютора з номером та датою не пізніше дати оголошення закупівлі (16.01.2021 р.), повноваження яких підтверджуються копією договору з виробником, завіреним печаткою та підписом виробника, про співпрацю з учасником.
Предметом закупівлі є:
- Масло вершкове по 200 г Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
У складі своє тендерної пропозиції учасник ФОП Погрібний О.І. надав наступні документи, що стосуються предмету закупівлі - Масло вершкове по 200 г:
Декларацію про якість № 24, виробник - ТОВ «ВАЛКІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»;
Лист ТОВ «ВАЛКІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД», в якому зазначено, що цей виробник співпрацює з ТОВ «СПАРТА 2015»;
Лист ТОВ «СПАРТА 2015» вих. № 19/01/1 від 19.01.2021р., в якому зазначено, що це Товариство співпрацює з ФОП Погрібним О.І. з постачання молочної продукції.
Договір постачання № 19 від 01.01.2021 року між ТОВ «СПАРТА 2015» та ФОП Погрібний О.І., за яким ТОВ «СПАРТА 2015» зобов’язується постачати ФОП Погрібний О.І. молокопродукти, який не містить підпису та печатки ФОП Погрібний О.І.
Договір між представником, дилером, дистриб’ютором ТОВ «СПАРТА 2015» та виробником ТОВ «ВАЛКІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» у складі пропозиції не надано.
Таким чином, учасником ФОП Погрібний О.І. не надано всіх документів, які вимагав Замовник, а саме:
Відсутній договір між виробником - ТОВ «ВАЛКІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» та офіційним представником ТОВ «СПАРТА 2015» на поставку товару - масло вершкове.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам Замовника, що є підставою для її відхилення згідно із ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, при детальному розгляді документів, які надані учасником ФОП Погрібний О.І. у складі тендерної пропозиції, вбачається їх невідповідність (відсутність печаток, підписів, розмитих скан копій документів та інш.), що може свідчити про надання недостовірних відомостей цим учасником для участі у процедурі закупівлі, що є порушенням ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» іншого чинного законодавства.
Оскаржуване рішення Замовника порушує права та законні інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..» через, те що наступною для розгляду та оцінки є тендерна пропозиція нашого Товариства, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації та діючого законодавства, і повинна бути визнана переможцем цих торгів, а незаконне визнання переможцем цієї процедури Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича, не дозволяє ТОВ «КРАЙ-МК.» бути розглянутим Замовником.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу.
2. Зобов’язати Відділ освіти Синельниківської міської ради, скасувати рішення, оформлене протокольним рішенням тендерного комітету, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника торгів – Фізичної особи-підприємця Погрібного Олександра Івановича, згідно предмету закупівлі - «Масло вершкове по 200 г вищого гатунку Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло)» відповідає вимогам тендерної документації та на підставі якого сформовано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» Окопна О.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга масло.PDF 19.02.2021 19:54
- скарга доповнення.PDF 23.02.2021 13:51
- рішення від 24.02.2021 №3392 (+ лист замовнику).pdf 24.02.2021 21:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4053.pdf 04.03.2021 15:37
- рішення від 03.03.2021 №4053.pdf 09.03.2021 19:38
- Відповідь на скаргу масло.pdf 01.03.2021 17:02
- обгрунтовні пояснення по маслу.docx 02.03.2021 16:29
- Протокол на рішення АМКУ.pdf 15.03.2021 14:41
- Протокол на рішення АМКУ.pdf 15.03.2021 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2021 20:00
Дата розгляду скарги:
03.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 21:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.03.2021 19:39
Дата виконання рішення Замовником:
15.03.2021 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Спираючись на рішення АМКУ було прийнято рішення тендерним комітетом повернути на кваліфікацію пропозицію ФОП Погрібного О.І.
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Номер:
b703dadeeae549a4ad15f9e00730ef93
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-001569-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
Шановна Наталя Віталіївна, ми хочемо прийняти участь в процедурі закупівлі де замовником є відділ освіти Синельниківської міської ради (код ЄДРПОУ 02124775).
Наше підприємство планує взяти участь у цієї процедурі закупівлі.
Але, тендерна документація містить певні умови, що дозволяють неоднозначно їх тлумачити, обмежують конкуренцію учасників та мають ознаки дискримінаційності.
Так, в пункті 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації замовником встановлено вимогу про надання сканкопії або копії з оригіналу листа щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкту (автотранспорту) що виданий не раніше ІІ кварталу 2020 року.
В Додатку 2 до Тендерної документації (сторінка 3 абзац 4) замовник просить надати акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, датованого протягом 4 кварталу 2020 р. Крім того, в акті повинно бути зазначено марка та номер транспортного засобу які будуть використовуватись для перевезення продукції по даному предмету закупівлі.
В той же час, вимога Замовника щодо надання листа щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкту (автотранспорту) що виданий не раніше ІІ кварталу 2020 року не відповідає вимогам чинного законодавства.
Так, чинним законодавством не передбачено повноважень Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів листів щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини. Така вимога суперечить приписам ч.2 ст.19 Конституції України.
Крім того чинним законодавством України не передбачена така форма документів державного контролю, як «акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкту (автотранспорту)», як й не визначено яким саме органом державного контролю він видається.
До того ж вимога Замовника про оформлення такого Акту не раніше ІІ кварталу 2020 року суперечить умовам Додатку 2 до Тендерної документації (сторінка 3 абзац 4).
Вважаємо, що вимоги Замовника повинні відповідати приписам Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».
Також звертаємо увагу на те, що вимога Замовника, що зазначена у Додатку 2 до Тендерної документації щодо строків оформлення Акту - датованого протягом 4 кварталу 2020р. є дискримінаційною, оскільки штучно обмежує коло учасників, які бажають брати участь в процедурі закупівлі, але які отримали такий Акт до або після 4 кварталу 2020 року.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо за доцільне, з метою усунення елементів дискримінаційності, внести зміни до цієї вимоги й викласти її в іншій редакції, наприклад: «Акт складений за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ( відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, датованого не раніше 4 кварталу 2020р. Крім того, в акті повинно бути зазначено марка та номер транспортного засобу які будуть використовуватись для перевезення продукції по даному предмету закупівлі».
Вважаємо, що вищезазначені доповнення сприятимуть здоровій конкуренції серед учасників та недискримінацією останніх.
Згідно зі статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Враховуючи вищенаведене,
Просимо:
1. Внести зміни до умов тендерної документації.
2. Внести зміни до пункту 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, шляхом приведення його вимог до приписів чинного законодавства та узгодження строків оформлення відповідних документів державного контролю
3. Викласти умову Додатку 2 до Тендерної документації (абзац 4 сторінки 3) в наступній редакції: «Акт складений за результатами проведення планового (позапланового)заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ( відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, датованого не раніше 4 кварталу 2020р. Крім того, в акті повинно бути зазначено марка та номер транспортного засобу які будуть використовуватись для перевезення продукції по даному предмету закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на вимогу.pdf 26.01.2021 16:55
Дата подачі:
21.01.2021 21:04
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто вище вказану вимогу і вирішено внести зміни до тендерної документації закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено