-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
09132000-3 бензин (бензин марки А 95; бензин марки А 92); 09134200-9 дизельне паливо (дизельне паливо).
Торги не відбулися
427 689.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 276.89 UAH
мін. крок: 1% або 4 276.89 UAH
Період оскарження:
16.01.2021 11:23 - 29.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Тендерна пропозиція містить дискримінаційну вимогу, що суперечить ст.3 та с.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
2ac84d5f35cc42bbb5d25925f2aca4bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-16-001484-a.a1
Назва:
Тендерна пропозиція містить дискримінаційну вимогу, що суперечить ст.3 та с.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Тендерна пропозиція містить дискримінаційну вимогу, що суперечить ст.3 та с.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Як встановлено ст.5 Закону України про публічні закупівлі, закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Щодо підстав подання Вимоги та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок, яких порушено права чи законні інтереси учасників. Вважаємо, що дискримінаційні вимоги полягають у наступному пункті Тендерної документації: Додаток №3 Технічні вимоги - Учасники у складі пропозиції повинні надати перелік АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск товару (згідно запропонованого зразку), із зазначенням найменування та адреси. Доступність до заправки не більше 3 км від місцезнаходження Замовника. Вважаємо, що умови Замовника щодо необхідності наявності в Учасника АЗС на відстані не більше 3 км тим самим вони знищують конкуренцію та позбавляють права на участь у процедурі закупівлі учасників, які здійснюють свою діяльність на АЗС, які знаходяться на відстані більшій як 3 км від місця розташування Замовника , встановлення вимог щодо наявності АЗС є ціле направленим звужуванням кола учасників що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель. Дискримінаційну вимогу можливо усунути шляхом скасування положення щодо Доступності до заправки не більше 3 км від місцезнаходження Замовника, або збільшити відстань до 10км від місцезнаходження Замовника до АЗС. Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести відповідні зміни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2021 16:09
Вирішення:
Критерій доступності до заправки не більше 3 км від місцезнаходження Замовника до АЗС є обґрунтованим та виправданим. Для отримання товару (бензину чи дизельного палива) автотранспорт Замовника повинен спеціально виїжджати від гаражів або робити відхилення від маршруту прямування транспорту для заправки. Тому, всі витрати на виїзд транспорту до АЗС та його повернення назад покладені на замовника. Чим більша відстань до АЗС, тим більші безпідставні витрати пального та додаткові намарно витрачені кошти та часові витрати. Тому, дана вимога була застосована відповідно до принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, зазначаємо, що на відстані 3 км від Замовника розміщено мінімум дві АЗС різних постачальників, що не створює дискримінаційних умов.
Статус вимоги:
Відхилено