• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» «Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Перемоги – зупинка «Лівобережна адміністрація» (непарна сторона) у м. Маріуполі».

ДК 021:2015 «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» «Розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Перемоги – зупинка «Лівобережна адміністрація» (непарна сторона) у м. Маріуполі».

Торги не відбулися

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2021 10:25 - 22.01.2021 15:00
Вимога
Відкликано скаржником

ПРОСИМО повернути на кваліфікацію ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ"

Номер: 0fd9f90e64fa4a8893a4093207fda893
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-16-000841-a.a3
Назва: ПРОСИМО повернути на кваліфікацію ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ"
Вимога:
керуючись п. 11, п. 12 ст. 14 Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Скасувати ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1118/21 від 05.02.2021 року про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ»; 2. Повернути на кваліфікацію Учасника ТОВ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Ваша пропозиція буде повернута на кваліфікацію.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.02.2021 15:05
Вимога
Відхилено

Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації

Номер: 1bf7639871f84ffb8d1b1e8bc298b0e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-16-000841-a.c2
Назва: Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: «Для належного та якісного виконання робіт учасник повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого ГІПа або ГАПа, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років.» На нашу думку така вимога, є завищеною та дискримінаційною, так як працівник на посаді ГІПа та/або ГАПа може мати багаторічний досвід роботи та відповідати найвищим критеріям але бути працквлаштованим на конкретному підприємстві менш ніж два роки. Така ситуація ніяким чином не може погіршити якість виконання проектних робіт та/або свідчити про невідповідність організації учасника вимогам закупівлі. Вимагаємо прибрати вказану умову. Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: «Для підтвердження наявності зазначених вище працівників у складі пропозиції необхідно надати копії чинних кваліфікаційних сертифікатів та накази про призначення/або трудові книжки.» Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною, так як працівник можуть працювати на кількох підприємствах, як на постійній основі так і за договорами цивільно-правового характеру. Чинне законодавство України не передбачає заборон та/або обмежень щодо виконання роботи особами за договорами цивільно-правового характеру. Вимагаємо виправити.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації та інші вимоги, передбачені законодавством. За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним, на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 визначено, що генпроектувальник (проектувальник) визначає розпорядчим документом ГАПа та/або ГІПа, а це є свідченням того, що ГІП та/або ГАП має бути працевлаштованим на підприємстві. Для якісного і вчасного виконання робіт Учасник має підтвердити, що ГІП та/або ГАП має не менше 2-ох річного стажу на підприємстві, дана умова гарантує кваліфікацію працівника(ів) які будуть координувати виконання робіт з розробки проектної документації. Вимога щодо надання наказів про призначення на посаду/або трудових книжок має підтвердити досвід роботи ГІПа та/або ГАПа, оскільки наявність сертифікату не є беззаперечним свідченням досвіду ГІПа та/або ГАПа. Таким чином, ця вимога не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника. У постанові Верховного суду України від 24.06.2020 по справі № 826/15639/17 було вказано наступне: "Факт того, що виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу". За такої умови дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо сертифікату ISO

Номер: 9db5d6f5452e486db84d529fa41e02fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-16-000841-a.a1
Назва: Щодо сертифікату ISO
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: Для підтвердження можливості виконання робіт якісно та в строк Учасник надає сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, за напрямком діяльності відповідно до предмету закупівлі або аналогічний сертифікат системи управління якістю за аналогічним напрямком діяльності. Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин: Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника. Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001. Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації, вимогу «Для підтвердження можливості виконання робіт якісно та в строк Учасник надає сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015, за напрямком діяльності відповідно до предмету закупівлі або аналогічний сертифікат системи управління якістю за аналогічним напрямком діяльності». Заздалегідь вдячні за розуміння.
Вирішення: Доброго дня! Згідно із зауваженням, вимоги тендерної документації відкориговані.
Статус вимоги: Задоволено