• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

Завершена

52 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 263.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2021 21:36 - 21.01.2021 08:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: a87a4fddfce64158a3710c9a5ebd7769
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-008231-a.a4
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановна Інна Вікторівна, на жаль на звернення ФОП Сінєльнікова Д.А., ви, не надали відповіді, а зробили формальну відписку. Вимагаю від Вас, надати відповіді на поставлені раніше питання: 1. В яких нормативних документах зазначено необхідна кількість тонеру для заправки картриджу? № документу, дата та ким затверджено?? Для інформації- надмірна кількість тонеру у картриджі призводить до передчасного виходу його з ладу, що підтверджується вашою заявкою у відношенні заправка/відновлення 1,89/1 (157-заправок/83 - відновлення) коли загальновідомо, що співвідношення заправка/відновлення в середньому складає 3/1. 2. Чому в протоколі Уповноваженої особи від 27.01.2021р. Ви, зазначаєте, що цитую: “Учасником не виконано гарантійні та кваліфікаційні вимоги (п.1-10, п.12) додатку 2 до документації.”, коли нами наданий у складі тендерної пропозиції лист-гарантія згідно вимог тендерної документації. Для інформації -В тендерній документації не було зазначено, що потрібно підписати весь Додаток 2. 3. Також було зазначено, що наданий учасником розрахунок вартості послуги з заправки картриджів не відповідає технічному завданню (п.1 таблиці), але в тендерній документації не вказується, що розрахунок вартості треба робити згідно технічному завданню (п.1 таблиці). 4. Пропозиція ФОП Сінєльнікова Д.А. за результатами аукціону економічно більш вигідна 35256,00 грн. (економія бюджетних коштів 17344,00 грн), але протоколом Уповноваженої особи від 27.01.2021р. було відхилено нашу пропозицію, надуманими мотивами котрі не підтверджені техніко-економічним аналізом та результатами торгів. Відмова згідно п.1 ч.13 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі” не аргументована і не відповідає дійсності. Тому з урахуванням вищезазначеного вимагаю неупереджено переглянути пропозиції за результатами аукціону. P.S. Якщо ж в нашій пропозиції були не відповідності, то чому Ви, не керувалися п.16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, та не вимагали їх усунути??
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги учасника ФОП Сінєльнікова Д.А. повідомляємо наступне. 1. Необхідна кількість тонеру для картриджа вказаної в технічному завданні моделі зазначена в його інструкції та становить 60 грам для стартового, 80 грам для звичайного і 100 грам для збільшеного (Х або L). В технічному завданні вказано картридж звичайного розміру (не стартовий). Кількість заправок та відновлень в технічному завданні жодним чином не корелюється одне з одним, послуги закуповуються для різних моделей картриджів. Враховуючи необізнаність учасника, або особи, яка від його імені заявила вимогу, з нормативами заправки картриджів залежно від їх марок/моделей, можливість надання послуг належної якості такою особою є сумнівною. 2. В гарантійних та кваліфікаційних вимогах було встановлено спосіб підтвердження окремих з них. Надання довідки про обізнаність з вимогами в цілому не підтверджує інформації, яка вимагалась. Наголошуємо на тому, що в разі якщо в документації встановлено спосіб і порядок виконання окремих вимог, вони мають бути виконані саме у визначений спосіб і порядок. 3. В технічному завданні визначено технологію заправки картриджу, до якої не входить заміна комплектуючих. Включення вартості таких комплектуючих до вартості послуги з заправки не відповідає вимогам технічного завдання та свідчить про його невиконання учасником. 4. Статтею 29 Закону передбачено направлення повідомлень про усунення невідповідностей лише у відкритих торгах та виключно з підстав визначених законом. Невиконання технічних вимог до таких підстав не належить. Щодо припущення заявником про подання ним економічно більш вигідної пропозиції, вдруге повідомляємо заявника про те, що основним критерієм для оцінки вартості послуг з заправки є кількість віддрукованих сторінок. За однакових умов – виходячи з загального обсягу тонеру 480 грам, кількість віддрукованих сторінок для нормативної заправки та зменшеної (яка запропонована ФОП Сінєльніковим) буде однакова при витраті на нормативну заправку (запропоновану переможцем) коштів в сумі 900 грн. та на зменшену (запропоновану заявником) коштів в сумі 1280 грн., отже найдешевша пропозиція в даному випадку не є економічно більш вигідною, а лише призводить до перевитрачання бюджетних коштів за рахунок збільшення кількості заправок з відповідним збільшенням кількості відновлень картриджів (яке прямо залежить від кількості заправок). Підстави для перегляду поданих пропозицій відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Щодо дискваліфікації

Номер: de9ebf8effb7468dbb68d40e625279dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-008231-a.a3
Назва: Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановна Інна Вікторівна! ФОП Сінєльніков Д.А., як учасник закупівлі UA-2021-01-15-008231-a РОЗГЛЯНУТО ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 27.01.2021року. По-перше, ФОП Сінєльніков Д.А, , надав довідку в довільній формі, де гарантує, що надання послуг по заправці та відновленню картриджів, відповідає всім технічних, якісним та кваліфікаційним вимогам Замовника. В тендерній документації не було зазначено, що потрібно підписати весь Додаток 2. По- друге, щодо заниженого об'єму тонеру (на ¼ менше ніж передбачено для зазначеного в документації (в якій документації?? чому немає посилань на нормативні акти) виду картриджу), що в подальшому в разі укладання договору на вказаних умовах призведе до перевитрачання коштів за рахунок збільшення кількості заправок. Розглянемо пропозиції учасників: розрахунок вартості по тонеру Static Control - ФОП Михайлов О.В., де вартість 1г тонеру = 2,74 грн. (80г *240 послуг= 19200 г, 52600 грн (ціна пропозиції)/ 19200=2,74 грн.) ФОП Сінєльніков Д.А., де вартість 1г тонеру = 2,45 грн. (60г *240 послуг= 14400 г, 35256 грн (ціна пропозиції)/ 14400=2,45 грн.) Зауважимо, що тонер в обох пропозиціях однієї марки. Також це стосується і інших витратних матеріалів. Тобто у разі укладання договору з ФОП Михайловим О.В. перевитрачання бюджетних коштів йде за рахунок збільшення ціни за витратні матеріали та тонер, тому про економію бюджетних коштів взагалі не йде мови. Який сенс у проведенній процедурі закупівлі?? По-третє, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі Замовника в п.7 зазначено: 7. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Замовник даного критерію не виконав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником уважно розглянуто подане звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне. По-перше, виконання розрахунку економії/перевитрат на заправці виходячи виключно з вартості тонера не об'єктивно. Безпосередньо вами в розрахунку пропозиції зазначена вартість заправки не тотожна вартості тонера, отже для розрахунку слід використовувати повний комплекс послуги. В процесі друку (використання картриджів) використовується певний об'єм тонера, після його повного витрачання потребується проведення заправки. Так, взявши за основу витрату тонера в 480 гр., отримуємо наступні результати: 8 заправок при завантаженні в бункер 60 гр. (8 заправок*160 грн. = 1280 грн. відповідно до ціни вашої пропозиції) та 6 заправок при завантаженні в бункер 80 гр. (6 заправок * 150 грн. = 900 грн. відповідно до ціни пропозиції учасника переможця). Таким чином, запропонована вами послуга дорожча за аналогічну послугу пропоновану переможцем більше ніж на 40%.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: 3f8478a71e3c436082b62c70ed415cdf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-008231-a.c2
Назва: Скарга
Вимога:
СКАРГА ЩОДО ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 27.01.2021р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги учасника повідомляємо наступне. 1. Розрахунок ціни (калькуляція) – один із різновидів структурного (постатейного) розрахунку складових від загальних витрат на одиницю виробничої (товарної) продукції, окремої роботи, послуги. Розраховується у вартісних і натуральних показниках. Замовником не визначалось певної форми та не встановлювалось вимог щодо обов'язкового включення до розрахунку певних складових окрім матеріальних, з урахуванням чого учасники мали керуючись особливостями власного бухгалтерського обліку надати розрахунок зазначеної ними кінцевої вартості послуги, яка складається як з матеріальної складової так і з трудозатрат та інших витрат (їх розмір та статті визначаються виключно на підставі облікової політики учасника та не регламентуються замовником). Надана вами пропозиція містить лише розрахунок матеріальної складової послуги (наприклад заправка картриджів заявлена за ціною 132 грн. за послугу, з яких вартість тонера визначена в розмірі 47 грн. Інформація про натуральні показники вартості послуги яка у вартісних складає 85 грн. в складі пропозиції відсутня. Інші учасники виконали та надали в складі поданих пропозицій розрахунки заявленої ними вартості, з огляду на що обґрунтування невиконання чітко визначеної вимоги документації наведене у вимозі не може бути прийняте до уваги. 2. Відсутність чіткого визначення кількості інженерів не визначено як підстава відхилення для всіх учасників даної закупівлі, належним виконанням є вказівка на наявність таких працівників. 3. Безпосередньо вами надано довідку про розмір річного доходу, яка прийнята як належне виконання вказаної вимоги. Документальне підтвердження такої інформації від учасників не вимагалось, з огляду на що твердження про поставлення учасників в нерівні умови безпідставне.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

щодо оскарження ПРОТОКОЛУ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 27.01.2021р.

Номер: 6c6c0e9f3b694bb4b34d958a97953527
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-008231-a.a1
Назва: щодо оскарження ПРОТОКОЛУ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 27.01.2021р.
Вимога:
щодо оскарження ПРОТОКОЛУ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 27.01.2021р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: перекріплення файлу
Дата скасування: 28.01.2021 15:13