-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рушники та папір
Завершена
999 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 995.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2021 20:28 - 27.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
aac94be69a7d447e84e356e3a4dfc667
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-002220-c.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 24.03.2021 12:50
- Виписка.pdf 24.03.2021 12:50
- рішення від 26.03.2021 № 6079 + лист Замовнику.pdf 26.03.2021 17:58
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.04.2021 № 5486.pdf 07.04.2021 18:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 № 8318.pdf 20.04.2021 14:42
- рішення від 19.04.2021 № 8318.pdf 22.04.2021 19:31
- АМКУ на скаргу UA-2021-01-15-002220-c.b3.docx 31.03.2021 10:27
- АМКУ на скаргу Ткача ВМ.pdf 31.03.2021 10:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 14:02
Дата розгляду скарги:
06.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2021 17:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2021 19:31
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо неправомірних та незаконних рішень Замовника щодо дискваліфікації пропозиції Учасника
Номер:
9a866f383635437d8575707ad9666b0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-002220-c.b2
Назва:
СКАРГА щодо неправомірних та незаконних рішень Замовника щодо дискваліфікації пропозиції Учасника
Скарга:
(Повний текст скарги у прикріпленому файлі)
СКАРГА
щодо неправомірних та незаконних рішень Замовника щодо дискваліфікації пропозиції Учасника, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2021-01-15-002220-c щодо проведення відкритих торгів за предметом «код ДК 021:2015 – 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники та папір)».
ТОВ «Чистий Київ» (далі по тексту також – Скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою закупівлі брали участь пропозиції наступних учасників.
09.02.2021 року Замовник оприлюднив Протокол уповноваженої особи (без номеру) (надалі – Протокол) щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі № UA-2021-01-15-002220-c з рішенням про відхилення пропозиції Скаржника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, (п.2 ч.1 ст.31).
У якості підстави для відхилення пропозиції Скаржника Замовник зазначив у Протоколі наступне:
« При розгляді поданої пропозиції встановлено, що учасником не виконано:
- вимоги до підтвердження відповідності товару (таблиця 2 додатку 2) – не надано висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником.
В складі пропозиції присутній файл з назвою «Т3_Висновок_ДСЕЕ» зміст якого неможливо переглянути.»
Ознайомившись з рішенням Замовника, Скаржник перевірив зазначену Замовником підставу для відхилення його пропозиції та встановив наступне:
• У складі пропозиції Учасника завантажено файл «Т3_Висновок_ДСЕЕ.pdf» (надалі – Файл)
• Учасник перевірив можливість відкриття та перегляду Файлу на різних пристроях (мобільних телефонах, ноутбуках, стаціонарному комп’ютері) з різних регіонів України (Київ, Чернігів, Кривий Ріг) і жодного разу не зіштовхнувся з проблемою, щодо перегляду його змісту;
• Файл відкривається для перегляду у браузері (без завантаження на жорсткий диск) на Інтернет майданчиках системи державних закупівель Prozorro https://gov.e-tender.ua/ та https://zakupki.prom.ua (Скаржник перевірив можливість відкриття файлу на різних пристроях (мобільних телефонах, ноутбуках, стаціонарному комп’ютері) з різних регіонів України (Київ, Чернігів, Кривий Ріг) і жодного разу не зіштовхнувся з проблемою щодо перегляду змісту файлу;
• Файл відкривається, а зміст Файлу може бути переглянутим, після завантаження на жорсткий диск за допомогою різних програмних продуктів, таких як: Foxit Reader, PDF-XChange Editor, PDF24, Sumatra PDF, які призначені для роботи з PDF файлами, є безкоштовними та вільно розповсюджуються в мережі Інтернет;
• Учасник встановив, що навіть у випадку, коли на комп’ютері відсутні будь-які програми для перегляду pdf-файлів, Файл після завантаження з системи Prozorro на жорсткий диск відкривається, а зміст Файлу можливо перегляду, за допомогою найпоширеніших, безкоштовних Інтернет-браузерів (Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera), які є у вільному доступі в мережі Інтернет.
• Файл містить скан-копію діючого висновку державної санітарно–епідеміологічної експертизи (№602-123-20-1/476 від 14.01.2019 р) на Товар, запропонований Учасником у рамках Закупівлі. Якість скан-копії є достатньою, для однозначного визначення змісту документу, з якого зроблена скан-копія. та відповідає вимогам Інструкції з підготовки тендерної документації (Розділ ІІІ, частина 1).
Крім того, Скаржник направив офіційного листа (Вих. №:1802/21-Л1 від 18.02.2021) до служби підтримки офіційного Інтернет-майданчику системи державних закупівель Prozorro https://gov.e-tender.ua/ (ТОВ «Е-Тендер») з запитом щодо можливості перегляду змісту Файлу без залучення додаткового програмного забезпечення та отримав лист (Вих №112 від 19.02.2021) з відповіддю., що Файл є доступним для перегляду та скачування без використання додаткового програмного забезпечення (вказані листи надаємо разом із Скаргою).
Також, звертаємо увагу, що, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Закупівлі (ч.1 Розділ ІІІ) містить лише вимоги до розширення, змісту та вигляду файлів, які завантажуються учасниками, а саме:
«Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «…pdf.» та/або «…jpeg.», та/або інше розширення), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, з яких виготовляються такі скан-копії»
та не містить вимог щодо найменування програмного забезпечення для перегляду документів та способу перегляду документів, завантажених учасниками.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що пропозиція Скаржника містить всі документи, відповідно до умов Закупівлі; зазначена Замовником підстава для відхилення пропозиції Скаржника не відповідає дійсності, а рішення про відхилення пропозиції Скаржника таким, що суперечить умовам документації Закупівлі та Закону України «Про публічні Закупівлі, а відтак – неправомірними, та, керуючись статтями 5, 7, 9,18,28,31 Закону.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Чистий Київ».
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист_Запит_Щодо_Можливості_Перегляду_Файлу .pdf 19.02.2021 20:22
- Лист_Відповідь_Щодо_Можливості_Перегляду_Файлу.PDF 19.02.2021 20:23
- Скарга_ТОВ_Чистий_Київ.pdf 19.02.2021 20:23
- рішення від 24.02.2021 №3395 (+ лист замовнику).pdf 24.02.2021 21:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4095.pdf 04.03.2021 16:28
- рішення від 03.03.2021 №4095.pdf 09.03.2021 19:42
- протокол квалификация рушники4.doc 10.03.2021 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2021 20:49
Дата розгляду скарги:
03.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 21:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.03.2021 19:42
Дата виконання рішення Замовником:
10.03.2021 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції Учасника
Номер:
da53ca23541c437e888d0dd31eedb582
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-002220-c.c1
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
(Повний текст вимоги у прикріпленому файлі)
ВИМОГА
щодо скасування неправомірних рішень Замовника
09.02.2021 року Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол уповноваженої особи (без номеру) (надалі – Протокол) щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі № UA-2021-01-15-002220-c.
Відповідно до Протоколу, при розгляді пропозиції Учасника Замовник встановив, що Учасником не виконано:
«- вимоги до підтвердження відповідності товару (таблиця 2 додатку 2) – не надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником.
В складі пропозиції присутній файл з назвою «Т3_Висновок_ДСЕЕ» зміст якого неможливо переглянути…»
та, на основі зазначеної підстави, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, (п.2 ч.1 ст.31).
Учасник перевірив зазначену Замовником інформацію щодо неможливості перегляду файлу Т3_Висновок_ДСЕЕ та встановив наступне:
• У складі пропозиції Учасника відсутній файл «Т3_Висновок_ДСЕЕ», зазначений Замовником у протоколі, натомість присутній файл «Т3_Висновок_ДСЕЕ.pdf», який містить діючий висновок державної санітарно–епідеміологічної експертизи на Товар, запропонований Учасником у рамках Закупівлі;
• Учасник перевірив можливість перегляду файлу «Т3_Висновок_ДСЕЕ.pdf» на різних пристроях (мобільних телефонах, ноутбуках, стаціонарному комп’ютері) з різних регіонів України (Київ, Чернігів, Кривий Ріг) і жодного разу не зіштовхнувся з проблемою щодо перегляду змісту файлу. При цьому, Учасник додатково пересвідчився, що скан-копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що міститься у файлі, є достатньо чіткою для встановлення змісту наданого висновку.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що зазначена Замовником підстава для відхилення пропозиції Учасника є цілком надуманою, а рішення, прийняте Замовником згідно Протоколу таким, що суперечить умовам ТД та Закону України «Про публічні Закупівлі», а відтак є неправомірними, і вимагаємо:
ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити рішення Протоколу уповноваженої особи Замовника від 10.02.2021 року щодо визнання ФОП Ткач Володимир Миколайович переможцем Закупівлі та про намір укласти з даним учасником договір про закупівлю.
2. Відмінити рішення Протоколу уповноваженої особи Замовника від 09.02.2021щодо відхилення пропозиції ТОВ «Чистий Київ».
У випадку незадоволення вимоги, зважаючи на явний факт порушення, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2_Вимога_ТОВ_Чистий_Київ.pdf 16.02.2021 13:57
- Рушники.docx 17.02.2021 13:24
Дата подачі:
16.02.2021 13:57
Вирішення:
У вкладенні. Додатково повідомляємо заявника про те, що в разі незгоди з рішенням замовника учасник має право оскаржити таке рішення в установленому порядку
Статус вимоги:
Відхилено