-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Щебінь та пісок (Код ДК 021-2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)
Завершена
545 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2021 16:25 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
звірте сертифікат якості 2-5
Номер:
693ce8e1388b499eb6037bb8d974ad8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-001419-b.b8
Назва:
звірте сертифікат якості 2-5
Вимога:
сертифікат №UA.10190.00050-19 від 12.02.2019р. ТОВ «Вирівський карєр» наданий і завірений Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс" має фр. 2-5, а в наданому кар"єром оригіналі фр. 2-4
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат щебінь 2019.PDF 12.02.2021 11:50
Дата подачі:
12.02.2021 11:54
Вирішення:
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс" був визначений переможцем, так як його тендерна пропозиція відповідала усім вимогам тендерної документації.
У зв’язку із вашим зверненням, замовник проаналізував поданий вами сертифікат та порівняв його із сертифікатом, який надавав учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс" у складі тендерної пропозиції.
Замовник не може встановлювати чинність та автентичність документів, і не може робити висновки про те чи є якийсь із сертифікатів недостовірним чи підробленим. Згідно із ч.5 розділу 3 ТД, за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до чинного Кримінального кодексу України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
dc5294946b7248cd9a88aef95b2fd949
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-001419-b.b7
Назва:
в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Вимога
в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тендерна документація містила вимогу п. 5.1 Розділ 3 –
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- Довідка у довільній формі про наявність виконаних протягом 2018-2020 років аналогічних* договорів. Довідка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.
- Копії аналогічних договорів, що наведені в довідці.
- Копії документів, які підтверджують факт виконання вказаних договорів.
- Копії позитивних відгуків від Замовників про успішне виконання вказаних договорів.
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс" не надав зазначених документів згідно довідки про наявність виконаних протягом 2018-2020 років аналогічних договорів: з 8 договорів зазначених в довідці надав підтвердження лише по 2 договорах (відгуками, накладними, копіями самих договорів).
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання передбачає п. 1 «Щебінь кубовидний із природного каменю фракції 2-5, марка М1000 і більше», натомість сертифікат №UA.10190.00050-19 від 12.02.2019р. ТОВ «Вирівський карєр» наданий і завірений Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс" не відображено що він кубовидний, в ньому лише пише «Щебінь щільний природний гранітний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракцій 2-5мм».
Враховуючи викладене,
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і тендерній документації, тому її слід Відхилити .
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ст. 33 закону.pdf 05.02.2021 12:19
- Відповідь ПП Фортем.pdf 08.02.2021 14:13
Дата подачі:
05.02.2021 12:20
Вирішення:
Щодо визначення Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс" переможцем закупівлі.
1. Тендерна документація містила вимогу про надання учасниками підтвердження їх відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Для підтвердження необхідно було надати: Довідку у довільній формі про наявність виконаних протягом 2018-2020 років аналогічних* договорів; - Копії аналогічних договорів, що наведені в довідці; - Копії документів, які підтверджують факт виконання вказаних договорів; - Копії позитивних відгуків від Замовників про успішне виконання вказаних договорів.
Учасник "Торгова компанія "Дорсервіс" надав Довідку №29/01-2 від 29.01.2021 про наявність виконаних протягом 2018-2020 років аналогічних договорів. У довідці наведено перелік із восьми договорів. Також у складі пропозиції надано два договори із тих, які наведені у довідці, а саме: Договір №07/01-01-П від 01.07.2019 із ПП «САМ-ЛЕВ» та Договір №25/04-02-П від 25.04.2019 із ТОВ «Калина -Бугрин».
Тендерна документація не містила вимог про надання усіх договорів, що наведені у доводці. Тому, надавши два договори, учасник виконав вимогу тендерної документації.
2. Згідно із додатком 2 до ТД вимагалося надати сертифікат відповідності на щебінь кубовидний із природного каменю фракції 2-5, марка М1000 і більше.
На виконання цієї вимоги учасник надав Сертифікат № UA. 1О190.00050-19 на щебінь щільний, природний гранітний… Цей сертифікат виданий на підставі протоколів випробувань, в тому числі і протоколу №096 від 08.02.2019р., який наданий у складі тендерної пропозиції. Згідно із цим протоколом, встановлено, що Група КРЗ за формою зерен є кубовидною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
скасуйте рішення про розгляд
Номер:
85c23ec7b65442bbb0c9131fb81e3c69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-001419-b.c6
Назва:
скасуйте рішення про розгляд
Вимога:
скасуйте розгляд пропозицій: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова компанія "Дорсервіс", ФОП "РОЙКО АНАТОЛІЙ ТАРАСОВИЧ" та повторно розгляньте тендерну пропозицію ПП "ФОРТЕМ" згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 16:37
Вирішення:
Шановний учасник! Замовник провів розгляд тендерних пропозицій відповідно до ч.10 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі". У замовника немає законних підстав для повторного перегляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
не розглядати пропозицію ФОП "РОЙКО АНАТОЛІЙ ТАРАСОВИЧ"
Номер:
7306b02c8ed04ff694cfee7b1a36e920
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-001419-b.c5
Назва:
не розглядати пропозицію ФОП "РОЙКО АНАТОЛІЙ ТАРАСОВИЧ"
Вимога:
До моменту розгляду вимоги ПП "ФОРТЕМ" на порушення вимог закону в рішенні замовника зупинити розгляд наступної пропозиції ФОП "РОЙКО АНАТОЛІЙ ТАРАСОВИЧ" .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 11:44
Вирішення:
Шановний учасник! Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій відповідно до ч.10 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
скасувати рішення про відхилення пропозиції і вжити заходів згідно п. 16 ст. 29 Закону
Номер:
68ba86b454df40c8a3b38d09d338e4a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-001419-b.c4
Назва:
скасувати рішення про відхилення пропозиції і вжити заходів згідно п. 16 ст. 29 Закону
Вимога:
.
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ФОРТЕМ» .
2. Звернутись до ПП «ФОРТЕМ» в порядку п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні
закупівлі» якщо замовнику не зрозуміло із сертифікату якості, паспорту на продукцію,
радіаційних сертифікатів чи відповідає пропозиція технічному завданню і додаткові
документи будуть надані.
3. Прийняти рішення про намір укласти договір із Приватним підприємством
«ФОРТЕМ» по закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 04.02.2021 11:04
- додаток 3.pdf 04.02.2021 11:04
- додато1.pdf 04.02.2021 11:04
- додаток 2.pdf 04.02.2021 11:04
- Відповідь ПП Фортем.pdf 08.02.2021 14:12
Дата подачі:
04.02.2021 11:05
Вирішення:
Шановний учасник!
Просимо вас уважно ознайомитися із протоколом розгляду вашої пропозиції, підставами дискваліфікації, а також із нормами статей ЗУ «Про публічні закупівлі», на які ви посилаєтесь у своїй вимозі.
По-перше, згідно із ч.5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
На виконання цієї вимоги закону, замовник чітко прописав у технічному завданні, які сертифікати необхідно подати учасникам у складі тендерної пропозиції, щоб підтвердити відповідність технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.6 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Звертаємо вашу увагу, що у складі вашої тендерної пропозиції відсутні саме технічні паспорти. Також повідомляємо, що на момент розгляду вашої пропозиції замовнику не було відомо чи у вас дійсно нема сертифікатів, чи ви просто їх не надали у складі своєї пропозиції. Таким чином, ви не виконали ні вимоги тендерної документації щодо надання сертифікату, ні вимоги Закону щодо надання технічного паспорту чи пояснення про відсутність у вас сертифікату, чи підтвердження щодо неможливості отримання сертифікату до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від вас не залежних.
Також підставою для відхилення вашої тендерної пропозиції було те, що ви не надали Протокол випробувань взірця продукції (відповідно до ч.6 розділу 3 ТД). На вашу думку, замовник не вказав, на яку саме продукцію мають надаватися такі протоколи. Проте, це не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Згідно з ч.6 розділу 3 ТД, Учасник повинен подати як частину тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації. Документальне підтвердження повинно включати Протокол випробувань взірця продукції. Таким чином, протоколи мали надаватися на предмет закупівлі. Предметом закупівлі є щебінь фракцій 2-5 та 20-40, а також пісок.
По –друге, ви вважаєте, що замовник мав надати вам 24 години для виправлення недоліків у складі тендерної пропозиції. Відповідно до ч.16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки невідповідності у вашій пропозиції стосувалися технічних характеристик предмета закупівлі, то у замовника не було підстав надавати вам 24 години для усунення недоліків.
По-третє, причиною відхилення вашої тендерної пропозиції було те, що ви не підтвердили відсутність щодо вас підставі для відхилення, передбаченої ч.2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно із додатком 1 до ТД, у випадку, якщо із технічних причин, поля у системі для підтвердження відсутності щодо учасника підстав для відмови по статті 17 Закону не реалізовані, то учасник підтверджує відсутність таких підстав шляхом надання довідки у складі пропозиції.
Таким чином, ваша тендерна пропозиція була правомірно відхилена Замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
1c89eacee4d6402a9f6f0aa36a2f36d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-001419-b.c3
Назва:
вимога
Вимога:
усунити порушення
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 04.02.2021 11:06
Опис причини скасування:
не реєструється
Дата скасування:
04.02.2021 11:07
Скарга
Скасована
Вилучити п. 2.4. Розділу 2 Інша інформація
Номер:
3a86163e7f7a4d55a40acf56b5fc6ee0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-001419-b.c2
Назва:
Вилучити п. 2.4. Розділу 2 Інша інформація
Скарга:
2.4. Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 5000,00 (п’ять тисяч) гривень і сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Ця вимога порушує вимоги закону.
Закон України "Про публічні закупівлі не містить вимоги сплати учасником за юридичні послуги надані Замовнику тому п. 2.4 слід виключити із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.01.2021 00:03
Вимога
Вирішена
копію штатного розпису.
Номер:
ef09e80621e940e1852a4d039f2a6280
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-001419-b.a1
Назва:
копію штатного розпису.
Вимога:
п. 5.1 тендерної документації містить вимогу по По критерію 2. "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів та копію штатного розпису."
Ми вважаємо, що довідки про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів достатньо, а надання штатного розпису не передбачено Законом "Про публічні закупівлі" та порушує вимоги Закону України "Про захист персональних даних", тому потрібно внести зміни в документації і викласти в наступній редакції:
-"Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів "
Адже для чого відкривати персональні дані працівників які не будуть залучатись до поставки товарів: прибиральницю, бухгалтера, кур"єра, рекламних агентів та інших.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2021 15:16
Вирішення:
Шановний учасник! Вашу вимогу задоволено. Зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги:
Задоволено