• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Завершена

450 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2021 14:46 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Про необхідність внесення змін до Тендерної документації

Номер: b748d0abff1e4d61b14bcbc24a17f235
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-005186-a.c2
Назва: Про необхідність внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! У пункті 6 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації зазначено що Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована без урахування податку на додану вартість та з урахуванням вартості інших витрат необхідних для виконання договору». У Вашій відповіді на поставлене у процесі закупівлі питання Ви також зазначаєте, що сума Договору буде збільшена на суму ПДВ (20%), якщо Переможець є платником цього податку. Але ж, у підпункті 1.7 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації сказано «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також, у підпункті 1.2 пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації вимагається: «До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення, податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Просимо внести зміни до Тендерної документації та додати до вищезазначених підпунктів вираз: «окрім податку на додану вартість», для виключення неоднозначності трактування вимог Тендерної документації. Крім того, строк , протягом якого Тендерна пропозиція вважається дійсною відповідно до вимог Тендерної документації - 90 днів, а у Додатку 2 до Тендерної документації - 120 днів. Також, «Послуги з розробки програмного забезпечення…» (Див. абзац перший Додатку 2 до Тендерної документації) не є предметом даної закупівлі. Просимо виправити зазначені невідповідності у Тендерній документації для однозначного розуміння Ваших вимог. З повагою до Вас, Учасник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Ваші зауваження та пропозиції прийняті. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

щодо необхідності надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки

Номер: 4a752229866c44d59510249446d61e33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-005186-a.a1
Назва: щодо необхідності надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки
Вимога:
Здрастуйте, шановний Замовнику! Згідно додатку №1 п. 10 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підпунктом 10.1 вимагається надати «Довідка в довільній формі про виконання аналогічного(них) договору(ів) за 2018-2020 роки. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг з охорони приміщень/будівель/споруд/окремих об’єктів. У довідці обов’язково зазначити: найменування та адресу замовника (відповідальну особу та контактні дані), предмет договору, строки надання послуг та підтвердження виконання договору належним чином (копії Актів надання послуг)». В якості документального підтвердження визначено надання «скан-копій аналогічних договору/ів стосовно надання послуг у відповідності до предмету закупівлі та копій позитивних відгуків від Замовників про виконання зазначених у довідці договорів (не менше трьох). З приміткою, що під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, який відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг з охорони; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору». Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вважаємо, що вищезазначена вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону, оскільки обмежує коло потенційних Учасників та є дискримінаційною по відношенню до нас - суб’єкта господарювання, зареєстрованого у 2020 р., як такого, що апріорі не мав змоги надавати охоронні послуги у 2018, 2019 рр., адже процес укладання аналогічних договорів відбувається саме після державної реєстрації товариства суб’єктом підприємницької діяльності. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі новоствореним у 2020 р. потенційним Учасникам, обмеживши їх у праві взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну цінову пропозицію. Враховуючи, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чи інші чинні нормативні акти не дають чіткого визначення поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» конкретними роками надання послуг, статусом виконання договору тощо. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником, у разі перемоги в торгах. Новостворене підприємство через дискримінаційну вимогу Замовника, не може в повному обсязі виконати умови тендерної документації, хоча є Учасником ринку охоронних послуг та має необхідну матеріально-технічну базу та відповідні дозвільні документи. Наголошуємо, що Замовник не має права умовами документації дискримінувати новостворених суб’єктів господарювання. Доказом цього є рішення АМКУ № 652-р/пк-ск від 06.05.2015, а також рішення АМКУ № 486-р/пк-ск від 09.04.2015. Виходячи з вищевикладеного та з огляду на наявність позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації, розширення кола Учасникiв торгiв, що сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв, як Замовника послуг, просимо Вас: 1. Або видалити та внести зміни в тендерну документацію, щодо обов’язковості надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки 2. Або роз’яснити, що не надання аналогічних договорів за 2018, 2019 роки не буде вважатися не відповідністю Учасника до умов діючої тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 15.01.2021 р. № 15/01/1-ВТ. Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за запитання та пропозиції. П. 10.1. Додатку 1 до Тендерної документації не визначена конкретна кількість договорів, які необхідно зазначити в довідці. Тобто надання інформації учасником про один або про кілька договорів за 2018, 2019 або 2020 роки буде розцінена, як відповідність даним вимогам Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено