-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники )
ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники )
Завершена
198 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 982.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 982.50 UAH
Період оскарження:
15.01.2021 14:36 - 21.01.2021 15:00
Вимога
Вирішена
Ненадання документів , обов'язкових для кваліфікації учасника.
Номер:
67d934f61e034fccb61fc30d325628e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-005007-a.c4
Назва:
Ненадання документів , обов'язкових для кваліфікації учасника.
Вимога:
Неправомірне призначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 11.02.2021 20:32
- рішення на вимогу Майстера.pdf 12.02.2021 13:31
Дата подачі:
11.02.2021 20:32
Вирішення:
У відповідь на Вимогу Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А", повідомляємо, що Учасник ФОП Тамбулатов О.В. у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист, в якому зазначає, що товар, який пропонується до поставки відповідає всім показникам безпечності та якості, які встановлено нормативно-правовими актами, а також учасник гарантує поставку товару з супроводженням всіх належних документів.
Окрім вище зазначеного гарантійного листа, Учасник надав Довідку, в якій зазначає, що Замовнику в разі необхідності будуть надані всі додаткові документи та сертифікати.
В тендерній документації Замовника, зазначено, що гарантійний лист від Учасника, на який посилається Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А", надається в довільній формі. Отже, Учасник ФОП Тамбулатов виконав вимогу Замовника.
Окрім вище зазначеного, Замовник у складі тендерної документації надає неконкретизований перелік документації, що підтверджуватиме якість поставленої продукції, надаючи при цьому приклади документації про якість, про що свідчить додавання сполучника «тощо» у пункті з перерахуванням документів.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" посилається на поняття «сертифікат якості виробника». Проаналізувавши нормативно-правову базу, що регулює дане коло правовідносин, Замовник повідомляє, що на сьогоднішній день жодний нормативно-правовий документ України не містить визначення поняття «сертифікат якості», що робить можливим ототожнення даного документа з іншими документами, що підтверджують якість продукції, що були надані Учасником Тамбулатов О.В.
Щодо подання Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Учасник надає завірену копію Висновку у складі тендерної пропозиції, а враховуючи гарантійний лист про надання всіх супроводжуючих документів та Довідку, згідно з якою Замовнику будуть надані всі необхідні Документи і Сертифікати в разі необхідності, Учасник гарантує надання Висновку СЕС в повному обсязі разом з поставкою товару.
На поданому ФОП Тамбулатовим Висновку СЕС надано всі необхідні технічні характеристики щодо предмета закупівлі, а приховані данні підпадають під поняття «комерційна таємниця».
Подання вище зазначеного документа у формі з прихованими контактами Виробника регулюється нормами Закону України «Про інформацію», Господарського Кодексу України та, зокрема, ст. 505 Цивільного кодексу України, відповідно до якої: Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру.
Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України: відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання самостійно, відповідно до законодавства.
Враховуючи конкурентне середовище у закупівлі, подання документів, що містять посилання на конкретного виробника саме у такій формі є доцільним, обгрутнованим та у відповідності до норм діючого законодавства.
Враховуючи вище зазначені норми діючого законодавства України та гарантії Учасника ФОП Тамбулатов щодо надання всіх необхідних документів на вимогу Замовника, Замовник не вбачає в даній формі подачі порушення законодавства України.
Щодо посилання ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" до ст. 6,7 ЗУ «Про захист прав споживачів», Замовник повідомляє, що вище зазначені статті захищають інтереси Замовника як споживача предмету закупівлі. Як було зазначено вище, Учасник ФОП Тамбулатов надав документи, якими гарантує виконання замовлення у відповідності до норм діючого законодавства із наданням всіх необхідних документів Замовнику.
У ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надано вичерпний перелік підстав для відмови від участі у процедурі закупівлі. Учасник ФОП Тамбулатов не підпадає під жодну з підстав, а отже правомірно визнаний переможцем закупівлі.
Тому вирішено не задовольняти вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Ненадання документів , обов'язкових для кваліфікації учасника.
Номер:
5985ff49f9f7435992c03bee46b9df0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-005007-a.c3
Назва:
Ненадання документів , обов'язкових для кваліфікації учасника.
Вимога:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.doc 11.02.2021 20:26
Дата подачі:
11.02.2021 20:26
Опис причини скасування:
не поставлені підпис та печатка
Дата скасування:
11.02.2021 20:34
Вимога
Відкликано скаржником
Ненадання документів,обов'язкових для кваліфікації учасника.Та надання довідки з недостовірною інформацією щодо необхідності документів якості виробника.
Номер:
043ec22d152f4b1d841d69bc6cdc5adc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-005007-a.c2
Назва:
Ненадання документів,обов'язкових для кваліфікації учасника.Та надання довідки з недостовірною інформацією щодо необхідності документів якості виробника.
Вимога:
Згідно з вимогами тендерноі пропозиції до перечня Документів, які повинен надати учасник, в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, для підтвердження відповідності його пропозиції вимогам замовника:
входять:
1.Гарантійний лист від учасника (довільна форма), про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності, тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її використання). У разі, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надати лист з інформацією про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації.
Данний документ відсутній.(стр 5 тендерной документации.)
Окрім того в пояснювальному листу Тамбулатова О.В. написано, що продукція виробника не підлягає паспортуванню згідно з приведеними в листі законами. Але приведені закони ніяк не касаютьсю серифікатів якості виробника,де виробник прописую характеристики товару та гарантійний термін.
Надання документа якосты (паспорта,сертифыката виробника) регламентуэться ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів (с.6-7).
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
2.В висновках санепідемекспертизи закриті данні щодо виробника виробів, які проходили контроль,що є порушенням .
В зв'язку з цим в пропозиції необосновано відсутні сертифікати (паспорти) якості виробника та декларація виробника.
На підставі цього прошу відхилити пропозицію даного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 16:58
Опис причини скасування:
не повністю оформлена
Дата скасування:
11.02.2021 20:27
Вимога
Вирішена
Оскарження протоколу щодо дискваліфікації
Номер:
dadf0a6fc9e348e1a6bebbc91ce79b8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-005007-a.a1
Назва:
Оскарження протоколу щодо дискваліфікації
Вимога:
рішенням уповноваженої особи №2021/50-е від 09.02.2021 року було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ПП "Ярослав" за підставами, які не відповідають дійсності.
Вважаємо рішення неправомірним з обставин, наведених у листі, що додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 10.02.2021 16:00
- рішення на вимогу ПП Ярославль.pdf 11.02.2021 14:44
Дата подачі:
10.02.2021 16:01
Вирішення:
Надати на звернення Учасника оприлюднене в електронній системі закупівель від 10-02-21, 23:54:51 № UA-2021-01-15-005007-a.a1, відповідь на вимогу , по предмету закупівлі № UA-2021-01-15-005007-a, за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники ).
У відповідь на вимогу учасника торгів – ПП "Ярослав" повідомляємо наступне:
Замовником оголошено процедуру закупівлі , де Згідно додатку №2 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник, в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, для підтвердження відповідності його пропозиції вимогам замовника», а саме :
П.7. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору – договору, що є предметом закупівлі із зазначенням назви, адреси цього/цих замовника/ів; П.І.Б., номер телефону контактної особи замовника, разом з наданням копії/й договору/ів– копія як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору, якщо про це зазначено в самому договорі (які зазначенні в довідці), разом з наданням видаткових наданих (в повному обсязі) щодо кожного з наданих договорів, та позитивний лист відгук до кожного наданого договору датований 2020 роком.
Ще раз зазначаємо кількість наданих договорів , а саме їх кількість визначав сам Учасник. Тому Учаснику потрібно було надати , як зазначено в тендерній документації щодо кожного з наданих договорів.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Що до даної вимоги Замовника по тендерній документації Додатку 2, п.7 – запитання чи вимоги від учасника /ків були відсутні.
Тому за предметом закупівлі, № UA-2021-01-15-005007-a, за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (подушки , комплекти білизни, рушники ) .
Згідно додатку №2 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник, в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, для підтвердження відповідності його пропозиції вимогам замовника», а саме :
П.7. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору – договору, що є предметом закупівлі із зазначенням назви, адреси цього/цих замовника/ів; П.І.Б., номер телефону контактної особи замовника, разом з наданням копії/й договору/ів– копія як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору, якщо про це зазначено в самому договорі (які зазначенні в довідці), разом з наданням видаткових наданих (в повному обсязі) щодо кожного з наданих договорів, та позитивний лист відгук до кожного наданого договору датований 2020 роком.
Учасником надано аналогічні договори, але :
Договір № 29 від 07/05/2019р.,.,Додаткова 1, Додаткова 2, ( + позитивний лист відгук) – видаткова накладна не співпадає з загальною сумою договору , так як за Додатковою угодою №2, договір було збільшено на 67479,00 грн., з ПДВ. Не додано копію видаткової.
Договір № 68 від 21/12/2019р.,. ( + видаткова) - позитивний лист відгук не відповідає предмету закупівлі, а також найменуванню договору.
Учасником не виконано .
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, Розділ І. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Учасник в обов’язковому порядку під час подання пропозиції надає фото товару.
Закупівлею передбачено Рушники , 50 * 100, мікрофібра, однотонні з різними візерунками. Учасником надано фото зразку , що не відповідає предмету закупівлі.
Тому вирішено відхилити вимогу учасника .
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні