• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фізична охорона

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 100000,00 (Сто тисяч гривень) Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.

Торги не відбулися

3 960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 800.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2021 14:19 - 28.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c55c650c2fe64ab3bea2675e323401a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-004688-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження дискваліфікації
Дата розгляду скарги: 26.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2021 11:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.03.2021 21:42
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2021 09:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу Оскарження виконано шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Автор: ПП "СБ ГРІЗЛІ", Любов Обломєй +380445008415 sb-sheriff@ukr.net https://sheriff.com.ua
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення

Номер: 744f8ae8863641abb4ea99ec0e5e408c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-004688-a.a2
Назва: Скарга на рішення
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету Черкаської обласної прокуратури. На підставі протоколу №3 від 04.02.2021р. ви відхилили нашу тендерну пропозицію безпідставно. Першою підставою відхилення нашої пропозиції є не надання Гарантійного листа що наша ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України. В свою чергу повідомляємо, що дана вимога - це наявність фінансової спроможності та можливість оплати праці нашим працівникам, а отже це один із критеріїв що визначений в ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». І в випадку виявлених помилок в нашій тендерній документації Замовник повинен був опублікувати рішення щодо виправлення виявлених помилок на підставі п.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі». В свою б чергу ми б надали замовнику повний розрахунок нашої пропозиції та замовник впевнився б, що наша ціна включає всі податки, збори та розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, та тендерної документації з розрахунку годин охорони. Члени тендерного комітету, працюючи в такій поважній структурі як прокуратура, перед тим як виносити рішення, могли б звернутися до юристів за роз’ясненням термінологій «Кримінальне правопорушення» і «Злочин» відхиляючи нашу тендерну пропозицію з підстав що в довідці вих. №10/26-21 від 26 січня 2021р. вказано, що посадова особа не була засуджена за злочин, а треба було вказати (на думку тендерного комітету) за кримінальне правопорушення. Таке суттєве формулювання буде коштувати держаному бюджету мінімум 800 000 грн. (різниця в цінових пропозиціях учасника якого планується визнати переможцем). Більше того, ст. 12 КК України визначено, що кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини. Кримінальним проступком є передбачене цим Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або інше покарання, не пов’язане з позбавленням волі. В тендерній документації та п.6 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» прописано: «Кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів (зокрема пов’язане з шахрайством, хабарництвом та відмиванням коштів).» Тепер розглянемо, чи вказані правопорушення є кримінальним проступком чи злочином? Хабарництво - Ч. 1 ст.368 КК України «Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою» - карається штрафом від однієї тисячі до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк від трьох до шести місяців, або позбавленням волі на строк від двох до чотирьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Шахрайство - Ч.1 Ст. 190 КК України «Шахрайство» - карається штрафом від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від двохсот до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років. Відмивання коштів - Ч.1 ст. 209 КК України «Легалізація (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом» - караються позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до двох років та з конфіскацією майна. Юристи, дослідивши санкції вказаних статей кримінального кодексу, прийшли б до висновку, що це кримінальні злочини. Більше того відповідно до абзац. 19 п.2 ст. 22 та відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. допущення формальної помилки що не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Також відповідно до п. 2 вище вказаного наказу: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.» Отже можливо зробити виводи що фраза Злочин ніяк не спотворює процедуру закупівлі, а дає чітке юридичне визначення видам правопорушень про які йдеться. Упереджене, необ’єктивне рішення тендерного комітету спотворює основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність Просимо скасувати рішення винесене тендерним комітетом протоколом №3 від 04.02.2021 р. переглянути нашу пропозицію та винести законне рішення. У разі прийняття рішення про відмову розгляду доводів нашої Вимоги або поверхневого розгляду її по суті, ТОВ КГБ залишає за собою право звернутися до уповноважених органів в сфері державного регулювання та контролю закупівель, які визначені Розділом ІІ ЗУ «Про публічні закупівлі» та офісу Генерального прокурора України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Частиною 6 Розділу «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що учасник самостійно несе відповідальність за формування ціни пропозиції, та формує ціни у відповідності до вимог чинного законодавства. Учасник у складі пропозиції подає гарантійний лист про те, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. У складі пропозиції учасником не надано вищевказаний гарантійний лист. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога НЕ є кваліфікаційним критерієм, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16, наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю. Отже, твердження що гарантійний лист, який не надано у складі пропозиції відноситься до кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності», є хибним. Зазначена підстава для відхилення є обґрунтованою та такою, що відповідає чинному законодавству. Частиною 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Учасником у складі пропозиції надано Довідку Вих.№10/26-21 від 26 січня 2021 року про те, що службова (посадова) особа (Яцик Максим Володимирович) учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). Зазначаємо, що поняття «кримінальне правопорушення» чітко регламентовано та закріплено законом, а положення тендерної пропозиції повинні повністю відповідати умовам тендерної документації, і в тому числі, актуальній редакції Закону. Ваша тендерна пропозиція була відхилена з двох обґрунтованих підстав. Замовник не є органом, який здійснює офіційне тлумачення та роз’яснення норм права з приводу визначення термінів «Кримінальне правопорушення» і «Злочин» у контексті положень статті 17 Закону. Проте, попри Ваші твердження щодо віднесення цієї підстави до «формальних помилок», відсутність гарантійного листа про те, що ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, є також підставою для відхилення, яку неможна віднести до формальних помилок або до кваліфікаційних критеріїв. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКСНЕ ГАРАНТУВАННЯ БЕЗПЕКИ", код ЄДРПОУ: 41680942 є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на рішення

Номер: 7f6f27bfaee9464cb99501d0549eae98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-004688-a.a1
Назва: Скарга на рішення
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету Черкаської обласної прокуратури. На підставі протоколу №3 від 04.02.2021р. ви відхилили нашу тендерну пропозицію безпідставно. Першою підставою відхилення нашої пропозиції є не надання Гарантійного листа що наша ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України. В свою чергу повідомляємо, що дана вимога - це наявність фінансової спроможності та можливість оплати праці нашим працівникам, а отже це один із критеріїв що визначений в ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». І в випадку виявлених помилок в нашій тендерній документації Замовник повинен був опублікувати рішення щодо виправлення виявлених помилок на підставі п.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі». В свою б чергу ми б надали замовнику повний розрахунок нашої пропозиції та замовник впевнився б, що наша ціна включає всі податки, збори та розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, та тендерної документації з розрахунку годин охорони. Члени тендерного комітету, працюючи в такій поважній структурі як прокуратура, перед тим як виносити рішення, могли б звернутися до юристів за роз’ясненням термінологій «Кримінальне правопорушення» і «Злочин» відхиляючи нашу тендерну пропозицію з підстав що в довідці вих. №10/26-21 від 26 січня 2021р. вказано, що посадова особа не була засуджена за злочин, а треба було вказати (на думку тендерного комітету) за кримінальне правопорушення. Таке суттєве формулювання буде коштувати держаному бюджету мінімум 800 000 грн. (різниця в цінових пропозиціях учасника якого планується визнати переможцем). Більше того, ст. 12 КК України визначено, що кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини. Кримінальним проступком є передбачене цим Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або інше покарання, не пов’язане з позбавленням волі. В тендерній документації та п.6 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» прописано: «Кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів (зокрема пов’язане з шахрайством, хабарництвом та відмиванням коштів).» Тепер розглянемо, чи вказані правопорушення є кримінальним проступком чи злочином? Хабарництво - Ч. 1 ст.368 КК України «Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою» - карається штрафом від однієї тисячі до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк від трьох до шести місяців, або позбавленням волі на строк від двох до чотирьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Шахрайство - Ч.1 Ст. 190 КК України «Шахрайство» - карається штрафом від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від двохсот до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років. Відмивання коштів - Ч.1 ст. 209 КК України «Легалізація (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом» - караються позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до двох років та з конфіскацією майна. Юристи, дослідивши санкції вказаних статей кримінального кодексу, прийшли б до висновку, що це кримінальні злочини. Більше того відповідно до абзац. 19 п.2 ст. 22 та відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. допущення формальної помилки що не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Також відповідно до п. 2 вище вказаного наказу: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.» Отже можливо зробити виводи що фраза Злочин ніяк не спотворює процедуру закупівлі, а дає чітке юридичне визначення видам правопорушень про які йдеться. Упереджене, необ’єктивне рішення тендерного комітету спотворює основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність Просимо скасувати рішення винесене тендерним комітетом протоколом №3 від 04.02.2021 р. переглянути нашу пропозицію та винести законне рішення. У разі прийняття рішення про відмову розгляду доводів нашої Вимоги або поверхневого розгляду її по суті, ТОВ КГБ залишає за собою право звернутися до уповноважених органів в сфері державного регулювання та контролю закупівель, які визначені Розділом ІІ ЗУ «Про публічні закупівлі» та офісу Генерального прокурора України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Перепублікація з прикріпленням файлів
Дата скасування: 05.02.2021 12:25