-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Заправка та відновлення картриджів і технічне обслуговування та ремонт принтерів (код згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2021 14:13 - 21.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Скасувати рішення замовника, щодо безпідставного відхилення пропозиції
Номер:
df67dd8229e74b779b9b10a4498fa8ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-004572-a.b2
Назва:
Скасувати рішення замовника, щодо безпідставного відхилення пропозиції
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням тощо.
Замовником Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" 15.01.2021 оголошено спрощену закупівлю «Заправка та відновлення картриджів і технічне обслуговування та ремонт принтерів (код згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)», UA-2021-01-15-004572-a.
В результаті електронного аукціону пропозицію ТОВ «КЦ Нейрон» визначено, як найбільш економічно вигідну, при чому кінцева цінова пропозиція становить 76 900,00 гривень та суттєво відрізняється від пропозицій інших учасників, що забезпечує, вагому економію бюджетних коштів Замовнику.
Проте, протоколом уповноваженої особи від 27.01.2021 № 1/107, пропозицію учасника ТОВ «КЦ НЕЙРОН» відхилено відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), в тому числі: «1. Учасник ТОВ «КЦ НЕЙРОН» не надано в складі пропозиції звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності або лист-роз’яснення з відповідними поясненнями та посиланням на нормативні акти щодо ненадання вищевказаних документів.» та «2. Учасник не надав в складі пропозиції проєкт договору про закупівлю у відповідності з Додатком 3 до цього оголошення…»
Учасник ТОВ «КЦ НЕЙРОН» вважає відхилення його пропозиції безпідставним та незаконним, оскільки:
1. ТОВ «КЦ Нейрон» належить до суб’єктів малого підприємництва відповідно до законодавства, про що зазначено в довідці «Відомості про учасника» в складі пропозиції учасника. Відповідно до наказу Мінфіну від 31.05.2019 №226 до складу фінансової звітності малого підприємства входить «Баланс форма № 1-м» та «Звіт про фінансові результати форма № 2-м». Тобто, ТОВ «КЦ Нейрон» у складі своєї пропозиції надав вичерпну фінансову звітність, яка відповідає усім вимогам чинного законодавства у сфері фінансового контролю. Більше того, вищевказана звітність повністю відображає фінансову спроможність ТОВ «КЦ Нейрон» для виконання своїх зобов’язань перед Замовником та не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника. Також, замовником встановлена вимога про надання листа-роз’яснення у випадку, якщо учасником не складається фінансова звітність. Оскільки, учасник подає фінансову звітність, даного листа ТОВ «КЦ НЕЙРОН» не зобов’язаний надати у складі пропозиції. Тобто, відсутність вищевказаного листа в складі пропозиції ТОВ «КЦ НЕЙРОН» не може бути причиною відхилення.
2. ТОВ «КЦ Нейрон» у складі своєї пропозиції надав гарантійний лист про те, що він повністю ознайомився з проєктом договору про закупівлю, який наведений в Додатку 3 до Оголошення. Надає повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проєкті договору згідно вимог Додатку 3 до Оголошення та бере зобов’язання укласти договір про закупівлю у строк, визначений у Законі України «Про публічні закупівлі» у повній відповідності до проєкту договору викладеному в Додатку 3 до Оголошення. Водночас, учасник також надано довідку «Відомості про учасника», у якій зазначено усі реквізити, які потрібні для підготовки та укладання договору із замовником. Тобто, Замовник отримав усі документи, які потрібно для можливого підписання договору про закупівлю, а Учасник підтвердив усі умови договору, порядок їх змін та підтвердив це гарантійним листом. Дана підстава відхилення пропозиції є надуманою та безпідставною, та порушує права учасника спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, відхилення Замовником пропозиції ТОВ «КЦ НЕЙРОН» є безпідставним та таким, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», особливо принцип максимальної економії та ефективності (оскільки Замовник визначим переможця із значно більшою ціновою пропозицією), а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Пропозиція ТОВ «КЦ НЕЙРОН» повністю відповідає вимогам оголошення про спрощену закупівлю та вимогам до предмету закупівлі.
Учасник вимагає від Замовника відмінити рішення уповноваженої особи від 27.01.2021 № 1/107 та повернутись до кваліфікації учасника ТОВ «КЦ НЕЙРОН».
У іншому випадку, ми будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби, щодо порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та можливість в подальшому вирішувати дане питання в судовому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2021 19:44
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ч.13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі .
1. Відповідно до Додатку 1.1. до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , затвердженого рішенням Уповноваженої особи протокол № 1/131 від 15.01.2021р. (далі-Оголошення) , Учасник у складі пропозиції надає наступні документи :
«На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.»
Принципи складання, форма і склад статей фінансової звітності, вимоги до визнання і розкриття її елементів визначені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (далі – П(С)БО 1). Відповідно до п. 1 розділу II П(С)Б01, фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) , звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) , звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Учасник ТОВ "КЦ НЕЙРОН" не надало в складі пропозиції звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти щодо ненадання вищезазначених документів .
Суб’єкти малого підприємництва мають право обирати, які форми вони воліють використовувати: ті, що прописані у НП(С)БО 25 (тобто скорочені) чи загальні з НП(С)БО 1. Тому Замовник і вимагав у випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
У складі відсутній такий лист – роз»яснення та відсутні відповідні пояснення та посилання на нормативні акти .
Пропозиція ТОВ "КЦ НЕЙРОН" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі в цій частині .
2. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , Учасник у складі своєї пропозиції надає проєкт договору про закупівлю , підготовленим у відповідності з Додатком 3 до цього оголошення , який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього . При заповненні проєкту договору, додатків та специфікацій цінові показники не зазначаються .
Учасник ТОВ "КЦ НЕЙРОН" не надало в складі пропозиції вказаний документ .
Надання листа згоди з усіма умовами, що вказані в проєкті договору згідно вимог Додатку 3 до Оголошення та зобов’язання укласти договір про закупівлю у строк, визначений у Законі України «Про публічні закупівлі» у повній відповідності до проєкту договору викладеному в Додатку 3 до Оголошення не нівелює вимогу Замовника надати у складі пропозиції саме заповнений проект договору ( включаючи додатки та специфікації до нього ).
Пропозиція ТОВ "КЦ НЕЙРОН" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі в цій частині .
Враховуючи викладене, пропозиція учасника ТОВ "КЦ НЕЙРОН" відхилена правомірно у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» .
Дякуємо за участь у торгах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Місце знаходження
Номер:
1eefaeed4507495c9cdcdb2a28e44e8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-004572-a.b1
Назва:
Місце знаходження
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2021 21:41
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону, технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
При цьому Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч.5 ст. 14 Закону).
Звертаємо увагу , що предметом закупівлі є надання послуг не лише з заправки та відновлення картриджів , а також послуги з технічного обслуговування та ремонту принтерів. Територіальне розташування сервісного центру обумовлено швидкістю та зручністю ремонту у найстисліші строки з метою безперебійного та надійного обслуговування населення та інших підприємств нашого міста . Віддаленість місцерозташування та час на транспортування до іншого місцерозташування є неприйнятним та таким , що унеможливлює вчасне надання послуг. Також повідомляємо , що у місті є в наявності велика кількість сервісних центрів , що в свою чергу не призводитиме до обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням принципів здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено