-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А – 92 в талонах)
Протокол УО № 04 від 15.01.2021 р. Тендерна документація, Попередня закупівля за ідентифікатором закупівлі – UA-2020-12-29-004198-c не відбулась
Торги не відбулися
324 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 8 100.00 UAH
мін. крок: 2.5% або 8 100.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2021 11:39 - 27.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
0b8141d1c0a54b31b4ffcc845820bb51
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-000559-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно з тендерною документацією У Оголошенні за процедурою «відкриті торги» оголошеною ВАСИЛІВСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ у пункті 5 «кількість товару та місце його поставки» котрий викладено у наступній редакції: «Бланки дозволу (талони) номіналом 5, 10, 20 л. поставляються за адресою бульвар Центральний,1 м. Василівка Запорізька обл., 71600. Відпуск нафтопродуктів здійснюється з АЗС на території м. Василівка Запорізької обл., та всіх інших АЗС постачальника, розташованих на території України.»
Зазначаємо, що вимагаючи від учасників наявність певного номіналу талонів та конкретного місця розташування АЗС – Замовник дискримінує учасників, котрі зможуть запропонувати товар на АЗС з іншою адресою розташування котрі знаходяться на тій самій відстані від замовника як і у межах міста.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з Оголошення за процедурою «відкриті торги».
Вимагаємо викласти цей пункт у наступній редакції: «Бланки дозволу (талони) номіналом 5 та/або 10, та/або 20 л. поставляються за адресою бульвар Центральний,1 м. Василівка Запорізька обл., 71600. Відпуск нафтопродуктів здійснюється на АЗС розташованих на відстані до 5 км від адреси знаходження Замовника, та всіх інших АЗС постачальника, розташованих на території України.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 05 від 20.01.2021 р. 20.01.2021 10:49
Дата подачі:
19.01.2021 17:43
Вирішення:
Враховуючи Ваші звернення, щодо усунення, як на Ваш, погляд дискримінційних вимог тендерної документаії, та на Ваш погляд, можливих варіантів розташування АЗС палива та кількості товарів, ми можемо сказати, що вимога «Бланки дозволу (талони) номіналом 5, 10, 20 л. поставляються за адресою бульвар Центральний,1 м. Василівка Запорізька обл., 71600. Відпуск нафтопродуктів здійснюється з АЗС на території м. Василівка Запорізької обл., та всіх інших АЗС постачальника, розташованих на території України» не є дискримінаційною, адже на території міста Василівка існують АЗС палива різних власників та торгових брендів. Отже, вище зазначені вимоги, аж ніяк не можуть бути розраховані на одного учасника, тому ця вимога відповідає вимогам ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо дотримання принципів публічних закупівель та недискримінації учасників. Щодо наявності певного номіналу талонів «Бланки дозволу (талони) номіналом 5, 10, 20 л…» враховується будь який номінал, який буде наявний у Постачальника, адже в Оголошенні за процедурою «відкриті торги» вказано загальна кількість необхідного товару, а не кількість палива відповідно до того чи іншого номіналу бланків дозволів (талони). Таким чином, ця вимога не являється дискримінаційною стосовно Учасників відкритих торгів.
Щодо Вашої вимоги до розташування АЗС «Відпуск нафтопродуктів здійснюється на АЗС розташованих на відстані до 5 км від адреси знаходження Замовника, та всіх інших АЗС постачальника, розташованих на території України» звертаємо Вашу увагу, що при збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, тобто за межі міста Василівка, збільшуються затрати на пальне «холостого» проїзду, що не забезпечує економію місцевого бюджету.
Отже, вимога щодо розташування АЗС Учасника в м. Василівка обумовлена виключно принципом економії бюджетних коштів, для якої автотранспорт Замовника заправляється на АЗС в тому місті, де й виконує роботу. Транспорт Замовника не повинен залишати межі міста через необхідність дістатися АЗС, на яких Учасник взмозі запропонувати здійснювати заправку автотранспорту Замовника, витрачаюти при цьому придбане за бюджетні кошти пальне, при наявності АЗС багатьох мереж в радіусі міста, зазначеному в тендерній документації та при наявності умови «…та всіх інших АЗС постачальника, розташованих на території України». Учаснику не заборонено укладати партнерські договори на співпрацю з декількома мережами АЗС, що робить його конкуретноспроможнім. Вважаємо, що дана вимога обґрунтована та недискримінаційна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.01.2021 11:46