-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо
Торги не відбулися
1 106 490.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 532.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 532.45 UAH
Період оскарження:
15.01.2021 10:28 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
2f03d1fe878348d5824ca11f17d06937
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-000438-c.a3
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Вилучити дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- КП по зеленому будівництву і благоустрою міста.pdf 19.01.2021 12:12
Дата подачі:
19.01.2021 12:12
Вирішення:
На відстані не більше 2 км. від місця знаходження Замовника розташовано щонайменше чотири АЗС різних постачальників палива, які самостійно чи партнери яких, можуть бути потенційними учасниками процедури закупівлі.
Згідно статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами, крім іншого, максимальної економії, ефективності та пропорційності. Збільшення радіусу розташування АЗС більше 2 км. призводить до надлишкового використання палива на транспортування великотонажної техніки до АЗС. Враховуючи кількість техніки Замовника та річну потребу в паливі, розташування АЗС на далекій відстані є необґрунтованим та економічно недоцільним.
Таким чином, вимоги статті 5 Закону не порушені.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2021 00:03
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
2f8350a85b114bab9c7495ad819f1583
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-000438-c.a2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Керуючись п. 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасники повинні виконати наступні умови:
«2.2. Копії щонайменше 3-х договорів, а також копії підтверджуючих документів їх виконання (акти приймання-передачі або видаткові накладні по договору, на який є посилання в довідці).»
Встановлена вимога дискримінує Учасників, які існують на ринку палива не так давно, мають успішно виконані аналогічні договори (акти приймання-передачі або видаткові накладні по договору, на який є посилання в довідці), проте не мають саме 3-х і більше договорів.
Звертаємо увагу на те, що у Законі відсутня інформація, щодо чіткого встановлення кількості підтверджуючих документів. Відповідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфвкаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Отже, достатнім підтвердженням виконання аналогічних договорів виступає надання однієї копії аналогічного договору, що ніяким чином не вплине на успішний перебіг подальшого відпуску палива.
Таким чином, вимога щодо надання копії щонайменше 3-х аналогіних договорів носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству, а саме п. 1 ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі». В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2021 12:10
Вирішення:
Вимогу (Скаргу) задоволено. Внесено зміни в Тендерну документацію та опубліковано згідно вимог закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:
88c9972dbaa74cbaa08f7220169a0e50
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-15-000438-c.a1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Керуючись п. 4 Додатку 3 до Тендерної документації учасники повинні виконати наступні умови:
«- гарантійний лист від власника чи володільця кожної АЗС або відповідної мережі про гарантування Учаснику можливість здійснювати постачання палива через мережі АЗС до повного відпуску товару Замовнику та гарантований відпуск палива по талонам запропонованого Учасником зразка (лист повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС, найменування Замовника, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива).»
Достатнім підтвердженням партнерських відносин між Учасниками та власником АЗС є відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків.
Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги про лист від партнера, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів.
Таким чином, вимога щодо надання гарантійного листа від власника чи володільця кожної АЗС або відповідної мережі про гарантування Учаснику можливість здійснювати постачання палива носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2021 12:09
Вирішення:
Згідно статті 19 Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству. Гарантійний лист це службовий лист, який не суперечить законодавству та видається суб’єктом господарювання для підтвердження наміру виконання певних дій. Такий лист є важливим для Замовника у тому разі, коли участі в закупівлі беруть особи, що не є власником чи володільцем АЗС, з огляду на наявність негативного досвіду у Замовника. Зокрема, у 2020 році, через порушення Постачальником умов партнерського договору, Замовнику було відмовлено в обслуговуванні талонів, наданих Постачальником, на АЗС партнера. При цьому, законодавство не захищає замовників від укладення договорів із ненадійними контрагентами. У разі наявності у Скаржника партнерських договорів із власниками чи володільцями АЗС, отримання такого гарантійного листа є додатковим підтвердженням сталих та надійних партнерських відносин. На підставі викладеного, вважаємо вимогу подання гарантійного листа виправданою, доцільною та такою що захищає інтереси Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2021 00:03