• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по профілактиці, дезінсекція та дератизації

Зазначені в Додатках

Торги не відбулися

30 937.59 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 309.37 UAH
Період оскарження: 15.01.2021 09:46 - 21.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена

необгрунтовані та дискримінаційні вимоги

Номер: 19397ff3d6c14104a074b2cc36b5ab9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-000981-a.c4
Назва: необгрунтовані та дискримінаційні вимоги
Вимога:
У в п.п.2.1 розділу 2 . Додатку 3 зазначено, що Учасник повинен надати: - копії посвідчень працівників, які пройшли навчання з перевезення небезпечних вантажів. (Учасник надає свідоцтво про проходження курсів спеціального навчання та копію свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія), - копії посвідчень про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного проведення робіт з пестицидами та агрохімікатами. (Головне управління Держродспоживслужби); - обов’язкова наявність в штатному розписі інженера з охорони навколишнього середовища. (надати копію дипломів, копія наказів про призначення); - обов’язкова наявність у штаті посадової особи, відповідального за проведення інструктажу працівників з питань пожежної безпеки та охорони праці; (надати копії витягу з протоколу про проходження навчання та копію посвідчення), Про те зазначені вимоги не стосуються предмету закупівлі. Виимога - «копії виданих працівникам сертифікатів «Спеціаліст пест контролю» (pest management), які будуть безпосередньо задіяні під час надання послуг. Строк дії цих сертифікатів повинен бути чинним на весь строк надання послуг, які є предметом закупівлі.» Не грунтується на чинному законодавстві України оскільки Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 не передбачено професії «Спеціаліст з пест контролю». Тому в Україні не існує жодного акредитованого навчального закладу, юридичної чи фізичної особи, котрим в законний спосіб делеговано право проводити навчання чи перепідготовка за професією «Спеціаліст з пест контролю». Вище зазначене, вказує, що замовник спеціально встановлює необгрунтовані вимоги до учасника торгів, які є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Такі вимоги в розумінні чинного законодавства є дискримінаційними. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник навмисно необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.. Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В зв'язку з закінченням періоду уточнень неможливо внести зміни в тендерну документацію. Вимога буде врахована при розгляді пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимоги спонкають порушенню законодавства України

Номер: b8ac60ce53c34c44b47fe4efdbc05726
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-000981-a.b3
Назва: вимоги спонкають порушенню законодавства України
Вимога:
В Україні для знищення шкідників дозволено використовувати хімічні чинники. Порядок використання хімічних засобів, які мають вплив на шкідників в сільському господарстві врегульовано Законом України «Про пестициди та агрохімікати» Реєстрація пестицидів та агрохімікатів в Україні врегульована в Україні Постановою Кабінету Міністрів від 4 березня 1996 р. N 295 Застосування пестицидів та агрохімікатів в середовищі життєдіяльності людини в Україні не передбачено. Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб» врегульовано здійснення дезінфекційних заходів з метою попередження та розповсюдження інфекційних хвороб серед населення України. Для зазначених цілей передбачено використання хімічних чинників – дезінфекційних засобів.. Одночасно ч.3, ст 34 Закону зазначено, що «Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.» Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 90 затверджено «Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» Вимоги: « - гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. Серед наведеного у довідці учасником переліку матеріально-технічної бази, обов’язкова наявність складського приміщення, підтвердженого санітарним паспортом щодо зберігання й застосування пестицидів і мінеральних добрив, видане Держпродспоживслужбою. Санітарний паспорт повинен бути дійсним не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій. Наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо сфери застосування офісного приміщення виданий підрозділами МОЗ України або Держпродспоживслужби України. Наявність акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту (офісне та складське приміщення) виданий Держпродспоживслубою України.», - копії посвідчень про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного проведення робіт з пестицидами та агрохімікатами. (Головне управління Держродспоживслужби);» підтверджують, що замовник має на меті допустити використання пестицидів та агрохімікатів і навіть і мінеральних добрив серед дитячого населення і спонукає учасників до порушення вимог чинного законодавства України. З метою недопущення отруєння дитячого населення, прошу унеможливити допущення можливості використання пестицидів. Для чого виключити протиправні вимоги що стосуються можливості використання пестицидів з тендерних позицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: пунк 1.1. в додатку №3 виправлено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вилучення дискримінаційної вимоги

Номер: 38e9608ce7f74cec96c2f75a69a09aa6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-000981-a.b2
Назва: Щодо вилучення дискримінаційної вимоги
Вимога:
У п. 1.1 Додатку 3 тендерної документації вимагається "Серед наведеного у довідці учасником переліку матеріально-технічної бази, обов’язкова наявність складського приміщення, підтвердженого санітарним паспортом щодо зберігання й застосування пестицидів і мінеральних добрив, видане Держпродспоживслужбою. Санітарний паспорт повинен бути дійсним не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій". Вказана вимога є незаконною та суперечить загальній меті та, зокрема, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників виходячи з наступного. У п. 5.1.21 ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" вказано, що паспортизація об'єктів здійснюється щорічно. Таким чином, учасники, що мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців, не зможуть прийняти участь у закупівлі. Факт дискримінаційності аналогічної вимоги було доведено рішенням АМКУ № 22982-р/пк-пз від 11.12.2020 у розгляді скарги № UA-2020-11-03-010407-c.c2 у закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-03-010407-c. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу та замінити у п. 1.1 Додатку 3 слова "не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій" словами "на дату укладення угоди з переможцем". Копія рішення АМКУ по аналогічному питанню додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: пунк 1.1. в додатку №3 виправлено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги в технічномку завдвнні тендерної документації : наявність висновку психофізіологічної експертизи працівників

Номер: 583bc1e8e4b94eb5b9580e74473ab2f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-15-000981-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги в технічномку завдвнні тендерної документації : наявність висновку психофізіологічної експертизи працівників
Вимога:
Психофізіологічна експертиза проводиться з метою медичних оглядів працівників, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки, та професійного добору працівника за його професійно важливими психофізіологічними якостями. Основною ціллю є виявлення осіб, які за своїми професійно важливими психофізіологічними якостями відповідають вимогам конкретної діяльності в напружених та (або) небезпечних умовах і придатні до ефективного виконання робіт підвищеної небезпеки. Проведення психофізіолоічної експертизи нормативно врегульовано наступними актами законодавства України: Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 р. № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”, що затверджує Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, який налічує 26 видів робіт; Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. № 15, що затверджує Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Перелік робіт з підвищеною небезпекою; Спільний наказ Міністерства охорони здоров’я України та Державного комітету по нагляду за охороною праці від 23 вересня 1994 р. № 263/121 “Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі” (зі змінами, внесеними наказом від 6 червня 1995 р. № 102/85). Законодавством Укрїани визначено, що проведення психофізіологічної експертизи обов’язкове для таких видів робіт: усі види підземних робіт; робота в кесонах, барокамерах, замкнутих про­сторах; водолазні роботи; роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи, пов’язані з підйомом на висоту; роботи з обслуговування діючої електроустановки; роботи, пов’язані із застосуванням вибухових матеріалів, роботи у вибухо­ та вогненебезпечних виробництвах; роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї; аварійно­рятувальні роботи та роботи з гасіння пожеж; роботи, пов’язані з управлінням наземним, підземним, повітряним і водним транспортом; роботи, пов’язані з нервово­емоційним напруженням (авіадиспетчери, диспетчери з управління рухом залізничного транспорту, оператори енергетичних систем); роботи з технічного обслуговування та експлуатації компресорних нафтоносних і газорегуляторних станцій, лінійних систем магістральних нафто­ й газопроводів; роботи, пов’язані з бурінням, видобуванням і переробкою нафти, газу, конденсату та підготовкою їх до транспортування та зберігання; роботи, які безпосередньо пов’язані з виробництвом чорних і кольорових металів. З 08.02.2018 року відповідно до внесених змін (постанов КМУ від 07.02.2018 року № 18) Про внесення змін до до постанови КМУ від 25.08.2010 року № 725 і від 26.10.2011 р № 1107 ( Додаток № 2 та № 3 Переліку) послуги що є предметом Закупвлі " відсутні в переліку) та не потребують отримання спеціальних Дозволів та отримання висновку "ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ПРАЦІВНИКІВ". Для виконання предмету закупівлі не використовується обладнання, машини, механізми та засоби, які входять до Переліку Додатку № 2 та № 3 . Просимо вилучити дану вимогу з тендерної закупівлі як таку, що суперечить Законодавчиим та нормативним актам про здійснення публічних та спрощених закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відкореговано в тендерній документації.
Статус вимоги: Задоволено