-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з охорони об’єктів
Завершена
1 029 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 145.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 145.60 UAH
Період оскарження:
14.01.2021 19:03 - 26.01.2021 00:00
Скарга
Скасована
ТОВ «АЛЬФА СБ» не підтверджено належним чином кваліфікаційні критерії встановлені замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), а Замовником неправомірно визначено переможця.
Номер:
fd66fe9c49d14e8290afbfd637a8141e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001317-c.a3
Назва:
ТОВ «АЛЬФА СБ» не підтверджено належним чином кваліфікаційні критерії встановлені замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), а Замовником неправомірно визначено переможця.
Скарга:
Антимонопольний комітет України
(Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель)
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник/Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Агенство безпеки СБМ»
код за ЄДРПОУ: 39616925
88018, Україна, Закарпатська обл., м. Ужгород,
вул. Швабська, буд.37
тел./факс. (0312) 67-24-24
моб. 050-432-44-24
e-mail: sbm.ohorona@gmail.com
Замовник, дії якого оскаржують ся:
ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. СОБРАНЕЦЬКА, буд. 20
код за ЄДРПОУ: 43337207
тел. : +380660352311
e-mail: ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA
Процедура закупівлі, що оскаржується:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-14-001317-c
СКАРГА
на незаконні дії тендерного комітету
Відповідно до оголошення № UA-2021-01-14-001317-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 14 січня 2021 року (https://www.dzo.com.ua/tenders/8953758), Замовником – Закарпатська Митниця Держмитслужби було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю охоронних послуг.
За результатами аукціону на закупівлю охоронних послуг ДК 021:2015 – 79710000-4 найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ "АЛЬФА СБ" загальною вартістю 529 920,00 грн. (п’ятсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять грн. 00 коп.).
Тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬФА СБ», перевірено членами тендерного комітету на відповідність вимогам Замовника та встановлено, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
05 лютого 2021 року надійшло повідомлення від Замовника про намір укласти договір з ТОВ "АЛЬФА СБ".
Вивчивши надані документи переможця - ТОВ «АЛЬФА СБ» нами виявлено, що переможцем не підтверджено належним чином кваліфікаційні критерії встановлені замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), а Замовником проігноровано.
Згідно тендерної документації Замовника, учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Згідно п. 2.3. Додатку № 1 Тендерної документації Замовник вимагає надати копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору (зазначеного у довідці) у повному обсязі від замовника.
Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі, номер і дату договору, вартість послуг, час виконання договору, інформацію про виконання договору в повному обсязі та датований не раніше 2018 року.
Як видно з відгуку який надало ТОВ «АЛЬФА СБ», він не містить інформації яка вимагається в п. 2.3. Додатку № 1 Тендерної документації Замовника, а саме: відсутня інформація про вартість послуг і на документі відсутня дата його складання.
Таким чином ТОВ «АЛЬФА СБ» не дотримано в повному обсязі вимоги Замовника передбачені п. 2.3. Додатку № 1 Тендерної документації.
Крім того відгук, що надано ТОВ «АЛЬФА СБ» на нашу думку містить ознаки підробки. Візуально оглянувши документ видно, що текст який знаходиться по середині документу є чітким, а той що зверху і знизу розмитим (як би текстовку документу вставлено через ПДФ редактор). Таким чином є припущення, що відгук переможцем - ТОВ «АЛЬФА СБ» є підроблений, вироблений самостійно в ПДФ редакторі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможця ТОВ «АЛЬФА СБ», як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель, обмежено добросовісну конкуренцію, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, просимо:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ «АЛЬФА СБ»;
4. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Директор
_______________ Васильєв А.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
15.02.2021 14:41
Вимога
Є відповідь
ТОВ «АЛЬФА СБ» не підтверджено належним чином кваліфікаційні критерії встановлені замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Номер:
bfe33fec0ce24f36a12c14a2916ba5d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001317-c.c2
Назва:
ТОВ «АЛЬФА СБ» не підтверджено належним чином кваліфікаційні критерії встановлені замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно тендерної документації Замовника, учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Згідно п. 2.3. Додатку № 1 Тендерної документації Замовник вимагає надати копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору (зазначеного у довідці) у повному обсязі від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі, номер і дату договору, вартість послуг, час виконання договору, інформацію про виконання договору в повному обсязі та датований не раніше 2018 року.
Як видно з відгуку який надало ТОВ «АЛЬФА СБ», він не містить інформації яка вимагається в п. 2.3. Додатку № 1 Тендерної документації Замовника, а саме: відсутня інформація про вартість послуг і на документі відсутня дата його складання.
Таким чином ТОВ «АЛЬФА СБ» не дотримано в повному обсязі вимоги Замовника передбачені п. 2.3. Додатку № 1 Тендерної документації.
З повагою,
Директор ТОВ "Агенство безпеки СБМ"
Васильєв А.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 09:31
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 10 лютого 2021 року № UA-2021-01-14-001317-c.c2, повідомляємо про наступне.
Закарпатською митницею Держмитслужби проводиться процедура відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з охорони об’єктів» (номер процедури закупівлі в електронній системі UA-2021-01-14-001317-c).
05 лютого 2021 року тендерним комітетом Закарпатської митниці Держмитслужби прийнято рішення про визначення переможцем по вищевказаній процедурі відкритих торгів - ТОВ «АЛЬФА СБ», а також прийнято рішення про намір укласти договір.
Щодо Ваших зауважень, що ТОВ «АЛЬФА СБ» не підтверджено належним чином кваліфікаційні критерії встановлені замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В супереч вищевказаній нормі, Вами подано інформацію щодо переможця торгів без зазначення конкретних вимог, натомість маючи право лише на отримання додаткової інформації про пропозицію переможця торгів. Також слід зазначити, що Ваша пропозиція, як учасника торгів навіть не розглядалась у зв’язку із визначенням пропозиції ТОВ «АЛЬФА СБ» найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що Вами обраний неправильний порядок оскарження прийнятих рішень тендерним комітетом Закарпатської митниці Держмитслужби.
Порядок оскарження таких рішень викладений в ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом подання скарги до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення переможця
Номер:
00e2c1e2be074996b1edd18bf5519cf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001317-c.a1
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ "АЛЬФА СБ", нами встановлено, що вказана тендерна пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції: З 28.04.2020 р. набула чинність нова редакція пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Отже з 28.04.2020 р. замовник повинен перевіряти Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань на предмет наявності в ньому інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Обов’язок замовника перевірити кінцевих бенефіціарних власників учасника зумовлений не лише вимогою дотримати принципів відкритості та прозорості закупівлі. Відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР) інформації про кінцевого бенефіціарного власника юрособи — підстава для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі. Так, замовник не може вимагати публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних за Законом та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, КМУ затвердив постановою від 21.10.2015 № 835. Серед них фігурує й ЄДР. Таку інформацію в ЄДР Замовник перевіряє самостійно. На цьому також наголошує Мінекономіки у листі від 03.06.2020 № 3304- 04/34835-06. Відповідно до інформації, наявної в ЄДР, ТОВ "АЛЬФА СБ", необхідна інформація щодо бенефіціарного власника відсутня, що підтверджується додатком до даної вимоги. Враховуючи викладене, просимо відхилити ТОВ "АЛЬФА СБ".
Пов'язані документи:
Учасник
- ЄДР ТОВ Альфа СБ.pdf 08.02.2021 17:23
Дата подачі:
08.02.2021 17:23
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 08 лютого 2021 року № UA-2021-01-14-001317-c.a1, повідомляємо про наступне.
Закарпатською митницею Держмитслужби проводиться процедура відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з охорони об’єктів» (номер процедури закупівлі в електронній системі UA-2021-01-14-001317-c).
05 лютого 2021 року тендерним комітетом Закарпатської митниці Держмитслужби прийнято рішення про визначення переможцем по вищевказаній процедурі відкритих торгів - ТОВ «АЛЬФА СБ», а також прийнято рішення про намір укласти договір.
Щодо Ваших вимог про відхилення пропозицій переможця торгів ТОВ «АЛЬФА СБ».
Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В супереч вищевказаній нормі, Вами подано вимоги про скасування рішення про визначення переможця торгів, натомість маючи право лише на отримання додаткової інформації про пропозицію переможця торгів. Також слід зазначити, що Ваша пропозиція, як учасника торгів навіть не розглядалась у зв’язку із визначенням пропозиції ТОВ «АЛЬФА СБ» найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що Вами обраний неправильний порядок оскарження прийнятих рішень тендерним комітетом Закарпатської митниці Держмитслужби.
Порядок оскарження таких рішень викладений в ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом подання скарги до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено