-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
в межах кошторисних призначень на відповідний період
Завершена
391 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 910.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 910.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2021 18:08 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Про усунення порушень
Номер:
607f4213f10943d29124d64954eda558
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-004993-a.c1
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
03 лютого 202 року Замовником прийняте рішення про визначення учасника ФОП Шостак Микола Миколайович переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі Вершкове масло (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло), номер процедури в електронній системі закупівель - UA-2021-01-14-004993-a, та оприлюднене відповідне повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
За результатами всебічного аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника, нами була встановлена його невідповідність вимогам, передбаченим Тендерною документацією Замовника, що, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», є підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Отже, враховуючи той факт, що пропозицію учасника ФОП Шостак Микола Миколайович протиправно не було відхилено, попри наявність підстав для цього, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення допущених порушень законодавства про публічні закупівлі, шляхом скасування рішення про визначення учасника ФОП Шостак Микола Миколайович переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі Вершкове масло (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло), номер процедури в електронній системі закупівель - UA-2021-01-14-004993-a, із подальшим відхиленням пропозиції цього учасника, з огляду на нижчевикладене.
1. Відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 розділу VI Тендерної документації, Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі, який наведений у Додатку № 3. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору.
Учасник ФОП Шостак Микола Миколайович на виконання зазначеної вимоги у складі своєї пропозиції надав документ «проєкт договору масло.pdf», що містить проект договору, наведений Замовником в Додатку №3, однак заповнений не в повному обсязі, зокрема:
- не заповнений пункт 3.1. проекту договору;
- у Додатку №1 Проекту договору не заповнені: реквізит «місце складання», Специфікація товару в частині зазначення ціни за одиницю та суми, Загальна сума, юридична адреса та реквізити Замовника;
- у Додатку № 2 Проекту договору не заповнений реквізит «місце складання».
Таким чином, учасником не виконано вимоги підпункту 3.1. пункту 3 розділу VI Тендерної документації щодо надання заповненого проекту договору, отже його пропозиція має бути відхилена на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Додаток 1 до Тендерної документації містить форму «Тендерна пропозиції» та вимогу, що Форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” подається Учасником на фірмовому бланку (у разі його наявності) та що Учасники мають дотримуватись встановленої форми.
Учасник ФОП Шостак Микола Миколайович на виконання зазначеної вимоги у складі своєї пропозиції надав документ «ПРОПОЗИЦІЯ масло.pdf», що містить заповнену форму «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, в якій, однак, не зазначив власне найменування у призначеній для цього графі «повне найменування учасника», тим самим, фактично, не підтвердивши зобов'язання пiдписати договiр про закупiвлю iз замовником не ранiше нiж через 10 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженоrо органу повiдомлення про намiр укласти договiр про закупiвлю, але не пiзнiше нiж через 20 днiв з дня прийняття рiшення про намiр укласти договiр про закупiвлю вiдповiдно до вимог тендерної документацiї та тендерної пропозицiї, всупереч приписам форми «Тендерна пропозиція» Додатку 1 до Тендерної документації. Таким чином, пропозиція такого учасника має бути відхилена на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
3. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, у складі пропозиції надаються:
копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку (для учасників – суб’єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше).
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.
Учасник ФОП Шостак Микола Миколайович у складі своєї тендерної пропозиції не надав копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії витягу з Реєстру платників пофдатку на додану вартість. Також ним не надано і довідки у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями стосовно того, що він не є платником податку на додану вартість. Таким чином, учасником не виконано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, отже його пропозиція має бути відхилена на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
4. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Учасник ФОП Шостак Микола Миколайович на виконання зазначеної вимоги у складі своєї пропозиції надав документ «персональні масло.pdf», що містить зrоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи учасника, що підписала документи пропозиції. Разом з тим, наданий ним документ не свідчить про надання такою особою згоди на збирання та зберігання таких персональних даних, попри вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Таким чином, учасником не виконано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації щодо надання в складі пропозиції згоди (листа в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції, а саме – на збирання та зберігання таких персональних даних, отже його пропозиція має бути відхилена на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Звертаємо увагу на той факт, що приписи абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно для яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, є імперативними. Отже, не відхиливши пропозицію учасника ФОП Шостак Микола Миколайович, незважаючи на очевидну наявність підстав для цього, Замовник порушив вимоги законодавства про публічні закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визначення учасника ФОП Шостак Микола Миколайович переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі Вершкове масло (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло), номер процедури в електронній системі закупівель - UA-2021-01-14-004993-a, та відхилити пропозицію учасника ФОП Шостак Микола Миколайович на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що у разі, якщо Замовником буде проігноровано дану Вимогу, ми будемо змушені залишити негативний відгук про дану закупівлю на веб-ресурсі https://dozorro.org/, а також звернутись до Органу оскарження зі скаргою на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. До того ж, звертаємо увагу на той факт, що Кодексом України про адміністративні правопорушення у статті 164-14 встановлена відповідальність за порушення законодавства про закупівлі, зокрема, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
________________ ФОП Попович Леся Михайлівна
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення замовником 04.02.2021 16:13
- відповідь на вимогу 08.02.2021 09:14
Дата подачі:
04.02.2021 16:15
Вирішення:
Відповідь міститься у прикріпленому документі.
Статус вимоги:
Не задоволено