• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий та кисломолочний

Відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради; 24450, Україна, Вінницька область, Бершадський район, село Джулинка, вулиця Соборна, будинок 1; код згідно з ЄДРПОУ 41493701; категорія – відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Завершена

338 215.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2021 18:02 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f244fed84ef947e69d5c73a8d5f45668
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-14-004976-a.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу №204 від 13.02.2021 Розглянувши Вашу вимогу, вона не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Замовником в Тендерній документації була встановлена чітка вимога – наявність в учасника транспортного засобу з холодильним обладнанням (не ізотермічний). Учасником не було надано зазначених документів. Якщо учасник вважає, що вимога надання зазначених документів є дискримінаційною, він мав право оскаржити умови закупівлі, проте цього не було зроблено, що свідчить про згоду з умовами закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 533c1c93e2cf432a93fbff77b0655ebc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-14-004976-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь надана в попередній скарзі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d3197ba7b37d45b5a1f29acec6ec3794
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-14-004976-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу №203 від 13.02.2021 Розглянувши Вашу вимогу, вона не підлягає задоволенню з огляду на наступне: 1. Тендерною документацією вимагалося надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та відгуки. ФОП Столяр С.М. надав в складі тендерної пропозиції зазначені документи в повному обсязі. Чинне законодавство не встановлює обмежень чи заборон стосовно вибору суб'єктом господарювання партнетрів. Законодавством поняття недостовірний документ не визначено та жодних правових наслідків не несе. 2. ФОП Столяр С.М. в складі тендерної пропозиції надав акти наданих послуг, який передує даті розкриття тендерних пропозицій (грудень). Акт наданих послуг, датований груднем місяцем 2020 року, що свідчить, він передує даті розкриття тендерних пропозицій. Вимоги щодо кількості та об'ємів наданих послуг з дезінфекції та миття Замовником не встановлювалось. 3. Дійсно в тендерній документації було зазначено, що працівники, які будуть залучені до поставки товару повинні мати (а не надати) медичні книжки. Проте, тендерною документацією не передбачалося їхнє надання в складі тендерної пропозиції. Наявність медичних книжок Замовник зможе перевірити під час виконання Договору про публічні закупівлі переможцем закупівлі. Голова тендерного комітету Л.М. Пірогова Секретар тендерного комітету Л. А. Костюк
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 93c4215080cd4725a98971d27509c501
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-14-004976-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 13.02.2021 12:30
Вимога
Є відповідь

Вимога відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: b7b22df56161429ab36bf390a379c80c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-14-004976-a.b1
Назва: Вимога відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
В тендерній пропозиції ФОП Ульянов Володимир Іванович виявлено наступні недоліки: 1. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) зазначив, що орендує транспортний засіб ISUZU модель NQR 71P, д/н АВ5786АС (далі – Т/З №1) та транспортний засіб ISUZU модель ФУА-N2-171R, д/н АВ5056ВЕ (далі – Т/З №2). Як вбачається з свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів Т/З №1 це – спеціалізований вантажний фургон, а Т/З №2 це – спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-С, відмітки про наявність холодильного обладнання в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів Т/З №1 та Т/З №2 відсутні). Отже, вбачається, що транспортні засоби, зазначені ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідають вимогам п. 1.2. Додатку №2 до тендерної документації. 2. ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) в складі тендерної пропозиції надав копію договору та актів наданих послуг (виконаних робіт) з підприємством, яке виконує лише дезінфекцію (договору та актів наданих послуг (виконаних робіт) з підприємством, яке виконує миття транспортного засобу не надано). Вищевикладене свідчить, що ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) не надав в повному обсязі документи передбачені п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації. 3. ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) в складі тендерної пропозиції надав підписаний ним проект Договору не заповнивши всі пункти Договору, а саме: - в п. 10.4. проекту Договору не заповнено електронну адресу Постачальника. 4. ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) повинен був надати експлуатаційний дозвіл на зберігання харчових продуктів тваринного походження та документ, що підтверджує реєстрацію потужності транспортування, а не документ, що підтверджує реєстрацію потужності на роздрібну торгівлю харчовими продуктами. Враховуючи вищевикладене, ФОП Ульянов Володимир Іванович (2500209297) не надав документів, які вимагались Замовником відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за звернення. Замовником буде переглянуто рішення щодо розгляду пропозиції учасника ФОП Ульянов Володимир Іванович
Статус вимоги: Задоволено