-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (розробка проєктно - кошторисної документації: «Реконструкція димової труби котельні «Центральна» на вул. Рудна,53, м. Кривий Ріг; «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №2» вул. Черкасова, 31К м. Кривий Ріг та «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №1» на вул. Черкасова, 52 м. Кривий Ріг)
Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства
Завершена
1 584 164.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 841.64 UAH
мін. крок: 1% або 15 841.64 UAH
Період оскарження:
14.01.2021 17:25 - 29.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
8e048f692b3b4994a831c4bc3115f8e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.a16
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
КПТМ "Криворіжтепломережа" було оголошено закупівлю UA-2021-01-14-001223-с за предметом 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (розробка проєктно - кошторисної документації: «Реконструкція димової труби котельні «Центральна» на вул. Рудна,53, м. Кривий Ріг; «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №2» вул. Черкасова, 31К м. Кривий Ріг та «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №1» на вул. Черкасова, 52 м. Кривий Ріг)
За результатами розгляду, пропозиція ТОВ «ПК «АРКОН» була відхилена Протоколом №7/09/21 від 23.03.2021р. та надано додаткові пояснення, щодо підстав відхилення у листі №1021/01 від 30.03.2021 року, проте дане рішення Замовника є протиправним, порушує принципи здійснення публічних закупівель та вимоги тендерної документації оскільки:
Враховуючи рішення АМКУ №40079-р/пк-пз від 03.03.2021 р. на яке посилається Замовник повідомляємо, що згідно ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» вартість проведення експертизи проектної документації на будівництво визначають згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» ( далі по тексту – ДСТУ Б. Д.1.1- 7:2013). Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б. Д.1.1- 7:2013: «Цей стандарт застосовується для використання суб'єктами містобудування, які виконують проектні, вишукувальні, науково-проектні роботи та експертизу проектної документації на будівництво, або є замовниками цих робіт при розрахунку кошторисної вартості, пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, і носить обов’язковий характер для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії.» А отже, згідно розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Визначення ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектно-вишукувальних робіт» п.п. 6.1-6.5 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013:
«6.2.1 Договірна ціна, обчислена на підставі кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт, уточнюється відповідно до умов договору, виходячи із збільшення (зменшення) витрат, пов’язаних зі зміною вартості складових проектно-вишукувальних робіт, у тому числі зміною законодавства.
6.3 У складі ціни пропозиції можуть враховуватися кошти на відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням додаткових робіт (збір вихідних даних, передпроектні роботи, виконання функцій замовника експертизи проектної документації тощо). Вартість цих робіт визначається за відповідними нормативними документами, а у разі їх відсутності – за додатком К. При складанні договірної ціни на проектні роботи вартість цих робіт зазначається окремими рядками. Форма договірної ціни наведена у додатку М.
6.4 Розбіжності, що виникають між замовником і проектною організацією в період формування договірної ціни і взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, розглядаються розпорядниками коштів, а у разі необхідності, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури. Остаточне рішення приймається у встановленому законодавством порядку.
6.5 Взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт провадяться на підставі акта здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт (вартість експертизи, див. вище п.6.3) , форма якого наведена у додатку Н.
Враховуючи вищенаведене, вартість проходження експертизи, після розробки проектно-кошторисної документації буде врахована фактична і буде сплачена згідно Договору на проходження експертизи за фактичними даними. Так як проектом Договору не передбачені умови уточнення договірної ціни, оплата послуг буде виконуватись за Актом виконання робіт п.2.4 і п.3.5 проєкту Договору: «2.4. Розрахунки за обсяги виконаних робіт здійснюються ЗАМОВНИКОМ з відстрочкою платежів до 180 банківських днів після надання послуг та підписання Сторонами актів приймання наданих послуг.»
«3.5. Підписаний Сторонами Акт приймання-здачі виконаних робіт є підставою для розрахунку ЗАМОВНИКА з ВИКОНАВЦЕМ.»
Також, ознайомившись детально з рішенням АМКУ №40079-р/пк-пз від 03.03.2021 р. на яке посилається КПТМ "Криворіжтепломережа" повідомляємо, що у даній скарзі одним з пунктів розглядалось питання формування ціни на предмет, а саме не врахування коштів: «…. на отримання вихідних даних…, витрати на отримання експертного звіту…».
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ПК «Аркон» надано кошторисні розрахунки де всі кошти враховані у відповідних кошторисах, згідно ДСТУ Б. Д.1.1- 7:2013.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ПК «АРКОН» відповідає умовам тендерної документації та була безпідставно відхилено Замовником.
Враховуючи вищезазначене, наявність грубих порушень зі сторони Замовника, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН»
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «ПК «АРОКН» буде використовувати всі засоби захисту порушених прав, відповідно до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу від 02.04.2021.pdf 07.04.2021 16:41
Дата подачі:
02.04.2021 17:04
Вирішення:
На Вашу вимогу, яка опублікована 02.04.2021 року на електронній системі закупівель надаємо наступне роз’яснення.
На виконання частини 4 статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «АРКОН».
Кошторисом № 6, який завантажено на електрону систему закупівель 02.02.2021 року, на виконання експертизи проекту будівництва вартість експертизи розрахована, виходячи із орієнтовної вартості будівельних робі, яка на даний час невідома. Прийнята орієнтовна вартість будівельних робіт впливає на вартість експертизи, від якої в свою чергу залежить загальна вартість розробки проектно-кошторисної документації, а проектом договору не передбачені умови уточнення договірної ціни (службова записка начальника ВТВ від 23.03.2021 року за № 1633).
Дане твердження міститься в рішенні АМКУ №4079-р/пк-пз від 03.03.2021р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Довідка - пояснення
Номер:
00cf86bdcf954bf49bcc98d6bd03310c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.a15
Назва:
Довідка - пояснення
Вимога:
Стосовно скарги ПрАТ «ЕКОСЕЙВ», щодо порушень умов публічної закупівлі з боку ПП «Ротонда-Люкс», визнаного переможцем торгів, згідно з Протоколом Замовника № 7/09/21 від 23.03.2021р. пояснюємо наступне:
1. Згідно з умовами закупівлі, учасник , визнаний переможцем подає документи, на підтвердження виконання вимог ст.17 «Закону», зазначенні у Додатку 2 з накладанням кваліфікованого електронного підпису на електроні документи.
ПП «Ротонда-Люкс» виконало зазначені вимоги, наклавши електронний підпис разом на весь пакет передбачених документів, а не на кожний окремо, що ніяким чином не впливає на достовірність документів. Крім того, за умовами тендеру «переможець» повинен надати відповідні підтверджуючі документи впродовж 10 днів, після оприлюднення інформації про визначення «переможця», а тому 31.03.2021р. електронний підпис був накладений на кожний документ окремо для усунення будь яких сумнівів.
2. Щодо не відповідності кваліфікаційним критеріям зазначаємо наступне:
2.1. Постійно-діюча адміністративна колегія АМКУ під час розгляду цього питання 03.03.2021р. за документами, визначеного на той час «переможцем» скаржника ПрАТ «ЕКОСЕЙВ», які були надані точно у такому вигляді, як і у ПП «Ротонда-Люкс», у своєму «Рішенні» №4079-р/пк-пз, а саме п.4, не визначила підстав для визнання форми та змісту підтвердження кваліфікації працівників такою, що не відповідає умовам тендеру та такою, що суперечить законодавству. А тому з таких причин пропозиція не могла бути відхилена.
Також безпідставне зауваження стосовно ненадання «атестата» експерта (зазначеного підп..7 п.IV Додатку 4). Як вже зазначалося раніше законодавством не передбачено надання вказаного документа, оскільки «експерт» повинен мати «сертифікат» встановленого зразка за відповідним напрямком, а після проходження підвищення кваліфікації, отримує «Свідоцтво», встановленого зразка. А отже неможливо надати документ («атестат»), якого не існує та який є в тендерній документації технічною опискою.
3. Стовно підтвердження відсутності підстав для відмови у участі процедури закупівель, передбачених ст.17 «Закону» для «переможця», як вже було зазначено у п.1 даної довідки, відповідні документи були своєчасно надані у повному обсязі, а ствердження про їх відсутність є таким, що не відповідає дійсності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-пояснення.JPG 01.04.2021 10:20
Дата подачі:
01.04.2021 10:20
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Довідка - пояснення не може бути розглянуто як вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Довідка-пояснення
Номер:
733a265bf2f8490cbc2fab82814c010b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.b14
Назва:
Довідка-пояснення
Вимога:
У скарзі СПАТ «Екосейв» на адресу Замовника, щодо не надання ПП «Ротондою-Люкс» атестата експерта «який вимагався підпунктом 7 пункту ІV Додатку 4 до тендерної документації», пояснюємо, що відповідно до діючого законодавства експерти отримують встановленого зразка «Сертифікат» за відповідним напрямом, а під час проходження підвищення кваліфікації їм видається «Свідоцтво». А отже видача будь яких «Атестатів» законодавчими та нормативними документами не передбачена.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка-пояснення.JPG 31.03.2021 15:36
Дата подачі:
31.03.2021 15:36
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Довідка - пояснення не може бути розглянуто як вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
7600e3b1055345f5ba256e9096fbc487
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.a13
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо порушення Замовником законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до органу оскарження 30.03.2021 11:55
- рішення від 01.04.2021 №6628+ лист Замовнику.pdf 01.04.2021 19:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 №7632.pdf 13.04.2021 17:59
- рішення від 12.04.2021 №7632.pdf 15.04.2021 18:32
- Відповідь на вимогу Екосейв димові труби розробка проектно.doc 06.04.2021 13:34
- Відповідь на рішення № 6628-р від 01.04.2021.pdf 06.04.2021 13:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2021 12:48
Дата розгляду скарги:
12.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 19:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.04.2021 18:33
Вимога
Є відповідь
Аргументація відхилення пропозиції
Номер:
37d776a1948e42e3ab625004f8b98e25
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.a12
Назва:
Аргументація відхилення пропозиції
Вимога:
КПТМ "Криворіжтепломережа" було оголошено процедуру закупівлі UA-2021-01-14-001223-c за предметом 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (розробка проєктно - кошторисної документації: «Реконструкція димової труби котельні «Центральна» на вул. Рудна,53, м. Кривий Ріг; «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №2» вул. Черкасова, 31К м. Кривий Ріг та «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №1» на вул. Черкасова, 52 м. Кривий Ріг)
Відповідно до протоколу №7/09/21 від 23.03.2021р. пропозиція ТОВ «ПК АРКОН» була відхилена, на підставі: « Розглянувши пропозицію - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АРКОН" встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам та вимогам тендерної документації, а саме п. 2 розділу III Додатку № 4 до тендерної документації. (службова записка додається вх. № 1633 від 23.03.2021р.)»
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову аргументацію та обґрунтування підстав відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» .
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу (2).pdf 30.03.2021 16:57
Дата подачі:
25.03.2021 16:14
Вирішення:
На виконання частини 4 статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «АРКОН».
Кошторисом № 6, який завантажено на електрону систему закупівель 02.02.2021 року, на виконання експертизи проекту будівництва вартість експертизи розрахована, виходячи із орієнтовної вартості будівельних робі, яка на даний час невідома. Прийнята орієнтовна вартість будівельних робіт впливає на вартість експертизи, від якої в свою чергу залежить загальна вартість розробки проектно-кошторисної документації, а проектом договору не передбачені умови уточнення договірної ціни (службова записка начальника ВТВ від 23.03.2021 року за № 1633).
Дане твердження міститься в рішенні АМКУ №4079-р/пк-пз від 03.03.2021р.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга. На Рішення Замовника
Номер:
15dd38c7eaed49118d90c9a6c78b5272
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.c11
Назва:
Скарга. На Рішення Замовника
Скарга:
вих. № 1802/1
від «18» лютого 2021 р.
Cкарга.
На Рішення Замовника.
Скаржник: Приватне підприємство «Ротонда-Люкс»
Код ЄДРПОУ: 35668037
Адреса: Херсонська область, 73000, м. Херсон, вулиця Нафтовиків,7
Тема: Невідповідність тендерної пропозиції учасника СПрАТ «ЕКОСЕЙВ»
вимогам тендерної документації.
Опис:
Скарга по процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015-7132000-7- Послуги з інженерного проектування (розробка проектно-кошторисної документації: «Реконструкція димової труби котельні «Центральна» на вул. Рудна,53, м. Кривий Ріг; «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК № 2» вул. Черкасова, 31К
м.Кривий Ріг та «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №1» на вул.Черкасова, 52 м. Кривий Ріг)» .
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45.
Суб′єкт оскарження: ПП «Ротонда-Люкс», код ЄДРПОУ 35668037, Юридична адреса: Україна, Херсонська область, 73000 м. Херсон, вул. Нафтовиків,7,
тел. (0552) 45-63-44, моб. тел. 050 396 7062, ел. адреса: rotonda-lux@ukr.net
Замовник: Комунальне підприємство теплових мереж (КПТМ) «Криворіжтепломережа». Код ЄДРПОУ 03342184, Юридична адреса: 50000,
м. Кривий Ріг, провулок Дежньова,9.
Підстави подання скарги:
14.02.2021р. на veb-сайті «Prozorro» було опубліковано публічну закупівлю (видкриті торги) за предметом : «Код ДК 021:2015-7132000-7- Послуги з інженерного проектування (розробка проектно-кошторисної документації: «Реконструкція димової труби котельні «Центральна» на вул. Рудна,53, м. Кривий Ріг; «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК № 2» вул. Черкасова, 31К м.Кривий Ріг та «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №1» на вул.Черкасова, 52 м. Кривий Ріг)», ідентифікатор UA -2021-01-14-001223-с.
Аукціон відбувся 03.02.2021р.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Учасника:
Протоколом № 52/09/21 від 10 лютого 2021р. засідання тендерного комітету КПТМ «Криворожтепломережа» (Протокол додається), переможцем відкритих торгів з вище зазначеної закупівлі визнано Спеціалізоване приватне акціонерне товариство (СПрАТ) «ЕКОСЕЙВ» з ціновою пропозицією 1 464 290, 00 грн. з ПДВ.
Пропозиція нашого підприємства складала 1 502 200,00грн. з ПДВ.
Ознайомившись з тендерною документацією «переможця» (СПрАТ «ЕКОСЕЙВ»), нашим підприємством було виявлено ряд порушень умов проведення закупівлі, які надавали підстави для відхилення пропозиції СПрАТ «ЕКОСЕЙВ».
У відповідності до ст.33 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), « Учасник, якого не визнано переможцем…може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою, щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі…у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника…».
На підставі наведеного наше підприємство, як учасник торгів, звернулося до замовника через електронний майданчик «Prozorro» з «Вимогами» від 10.02.2021 та 11.02.2021р. про «відміну рішення про визнання СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» переможцем в тендері», у зв′язку з порушеннями, що були зазначені у «Вимогах» (Скріншоти «Вимог» від 10.02.2021р. та 11.02.2021р. - додаються ).
Замовником, КПТМ «Криворіжтепломережа», у листі від 15.02.2021р. № 549/01 на адресу нашого підприємства, було відмовлено у задоволенні наших вимог з чим ми погодитися не можемо з огляду на наступне:
1. Принципово важливим порушенням умов тендеру з боку СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» вважаємо факт, викладений у нашій «Вимозі» від 11.02.2021р п.1., а саме, що «переможцем» «не надано зведений кошторис»(який передбачений проектом Договору), а надані тільки локальні кошториси на проектні роботи та договірні ціни по кожному об′єкту без врахування витрат на збір вихідних даних та витрат на експертизу розробленої проектної документації» .
Згідно з умовами тендеру оцінка пропозицій «…здійснюється на основі одного критерію – ціна. У ціну товару включаються витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, а також всі витрати, податки та інші збори і обов′язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені.»
(п.1 Розділу тендеру «Оцінка тендерної пропозиції»). Згідно з Додатком №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики…(Технічне завдання)», а саме ч. III п.4 «Вартість проектних робіт» абз.2 передбачено: «Вартість проектних робіт повинна включати наступні витрати: «витрати на виконання проектних робіт в обсягах…, витрати на отримання вихідних даних…, витрати на отримання експертного звіту …». Як вже зазначалося «переможцем» ці витрати до кошторисів включені не були, а отже факт порушення умов тендеру є доведений і цей факт знівелював усю процедуру закупівлі. По-перше, без отримання вихідних даних надати послуги, передбачені тендером фізично неможливо, а без проходження експертизи неможливо використовувати у законний спосіб розроблену проектно-кошторисну документацію. А отже, не включення витрат на вказані цілі до загальної ціни тендерної пропозиції не тільки порушує умови тендеру, а в цілому спотворює ціну тендерної пропозиції, з якою СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» став переможцем, оскільки неможливо порівнювати її з пропозиціями інших учасників, які згідно з умовами торгів такі витрати врахували. За оцінкою нашого підприємства величина цих витрат в тендерній пропозиції ПП «Ротонда-Люкс» складає : 49 800,00грн. (збір вихідних даних) та 98 400,00грн (експертиза), а в цілому – 148 200,00грн. з ПДВ. Отже фактична ціна на розробку тільки проектної документації за нашим кошторисом складає: 1 502 200,00 -148 200,00 =1 354 000,00грн., що в порівнянні з ціною СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» (1 464 290,00грн.) нижче на 110 290,00грн.
Таким чином «переможець», не включивши ці витрати у кошториси, свідомо, у неконкурентний спосіб, знизив фактичну ціну для надання «найбільш економічно вигідної пропозиції».
Але Замовник у своїй відповіді свідомо обійшов увагою цей факт, чим порушив не тільки вимоги свого ж тендеру, але і Закон.
2. Відповідно до Додатку №4 Розділ III «Технічного завдання» п.2 учасник, серед іншого, повинен був надати «календарний графік виконання робіт». СПраТ «ЕКОСЕЙВ» не передбачив у наданому графіку терміни та строки на отримання вихідних даних та експертизу розробленої проектно-кошторисної документації, що також доводить, що «переможець» в тендерній пропозиції не враховував ці витрати,
внаслідок чого надав нижчу ціну. Але Замовник ніяк не відреагував і на цей факт.
3. Крім вище зазначеного, «переможцем» в складі тендерної документації були також допущені такі порушення, як:
- не завірена належним чином копія «Статуту» ;
- кількість працівників відповідної кваліфікації (Додаток №1 до тендерної документації – п.2 «кваліфікаційні критерії») складає 6 осіб, в той же час кошторисами передбачена участь 9 спеціалістів, що суперечить довідці про незалучення СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» субпідрядних проектувальників. Тобто надані неправдиві дані;
- інформація СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» згідно Додатку №2 тендерної документації п.5 не відповідає нормі Закону (ст.17ч.1 п.6) та вимогам тендерної документації, а саме зазначено - «злочин», а відповідно до змін закону «кримінальне правопорушення», та довідка датована 27.01.2020р. вих..№9.
Але Замовником на вказані зауваження були надані відповіді або частково , або не по суті, або не були надані зовсім..
Замовником прийняте та оприлюднене рішення про визнання СПрАТ »ЕКОСЕЙВ» переможцем торгів (Протокол № 5/09/21 від 10.02.2021р.).
Таким чином Замовник, при прийнятті рішення про визнання СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» переможцем торгів, порушив вимоги ч.1Ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «тендерна пропозиція учасника не відповідає … вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
З огляду на вище викладене та у відповідності до ст.18 Закону ПП «Ротонда-Люкс» просить:
1. Скасувати рішення Замовника про визнання СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» переможцем
торгів.
2. У відповідності до ст. 29 ч.11 Закону України «Про публічні закупівлі, зобов′язати
Замовника розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Директор ПП «Ротонда-Люкс» В.М.Сердюк
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету № 5/09/21 від 10.02.2021р.
2. Скріншоти «Вимог» ПП «Ротонда-Люкс» від 10.02.2021р.та 11.02.2021р.
3. Відповідь організатора закупівлі від 15.02.2021р.
4. Зведений кошторис ПП «Ротонда-Люкс»
5. Кошториси СПрАТ «ЄКОСЕЙВ»
6. Календарний графік ПП «Ротонда-Люкс»
7. Календарний графік СПрАТ «ЕКОСЕЙВ»
8. Довідка СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» про наявність працівників…
9. Інформація СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» згідно статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь на вимогу від 15.02.2021р..pdf 19.02.2021 12:27
- Довідка СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» про наявність працівників_ Кваліфікаційні сертифікати.pdf 19.02.2021 12:27
- Інформація СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» згідно статті 17.pdf 19.02.2021 12:27
- Календарний графік виконання робіт СПрАТ «ЕКОСЕЙВ».pdf 19.02.2021 12:27
- Календарний графік ПП «Ротонда-Люкс».JPG 19.02.2021 12:27
- Кошторис ПП Ротонда-Люкс.pdf 19.02.2021 12:27
- Кошториси СПрАТ «ЄКОСЕЙВ».pdf 19.02.2021 12:27
- Протокол 5-09-21.pdf 19.02.2021 12:27
- Скарга.pdf 19.02.2021 12:27
- Скріншот «Вимог» ПП «Ротонда-Люкс» від 10.02.2021р..jpg 19.02.2021 12:27
- Скріншот «Вимог» ПП «Ротонда-Люкс» від 11.02.2021р..jpg 19.02.2021 12:27
- рішення від 23.02.2021 №3266+лист Замовнику.pdf 24.02.2021 10:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4079.pdf 04.03.2021 16:11
- рішення від 03.03.2021 №4079.pdf 09.03.2021 19:25
- Відповідь на скаргу №3266-р-пк-пз 2.doc 01.03.2021 20:49
- Відповідь на скаргу №3266-р-пк-пз від 23.02.2021.pdf 01.03.2021 20:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2021 12:30
Дата розгляду скарги:
03.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 10:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.03.2021 19:25
Дата виконання рішення Замовником:
23.03.2021 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення тендерного комітету (протокол засідання ТК 5/09/21 від 10.02.2021р.) на підставі винесеного рішення АМКУ №4079-р/пк-пз від 03.03.2021р. в частині визначення СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕКОСЕЙВ» переможцем відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (розробка проектно - кошторисної документації «Реконструкція димової труби котельні «Центральна» на вул. Рудна, 53, м. Кривий Ріг; «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №2» вул. Черкасова, 31К м. Кривий Ріг та «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №1» на вул. Черкасова, 52 м. Кривий Ріг).
Вимога
Є відповідь
Оскарження Рішення Замовника, щодо дискваліфікація та обрання з порушення іншого Учасника
Номер:
25fe27ceff144131addbfb1b67ed8269
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.b10
Назва:
Оскарження Рішення Замовника, щодо дискваліфікація та обрання з порушення іншого Учасника
Вимога:
В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде відмінено процедуру відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2021-01-14-001223-c, ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України та органів державного фінансового контролю, зокрема до Департаменту захисту економіки Національної поліції України та Державної аудиторської служби України.
Враховуючи вищевказане, та керуючись ч. 1 ст. 32 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2021-01-14-001223-c, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
УВАГА ДО УЧАСНИКІВ!
Також, звертаємо увагу інших Учасників на той факт, що Замовником було прийнято неправомірне рішення ПРОТОКОЛОМ № 5/09/21 від 10.02.2021 року, обрати переможцем відкритих торгів на закупівлю: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (розробка проєктно - кошторисної документації: «Реконструкція димової труби котельні «Центральна» на вул. Рудна,53, м. Кривий Ріг; «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №2» вул. Черкасова, 31К м. Кривий Ріг та «Реконструкція димової труби котельні «ПівнГЗК №1» на вул. Черкасова, 52 м. Кривий Ріг), Учасника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕКОСЕЙВ» з ціновою пропозицією 1 464 290, грн.
ПОВТОРНО підтверджуємо той факт, що Замовником КПТМ "Криворіжтепломережа", було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник, обрав переможцем Учасника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕКОСЕЙВ», який у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність сертифікованих спеціалістів з наступних напрямків:
1. Інженер – проектувальник 1 категорії з інженерно – будівельного проектування в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва;
2. Інженер – проектувальник з інженерно – будівельного проектування в частині технології будівельного виробництва;
3. Інженер – проектувальник з забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища;
4. Інженер – проектувальник у частині кошторисної документації.
Учасник, якого обрано переможцем не надав інформацію про наявність необхідного штату працівників відповідних професій з досвідом виконання відповідних робіт (згідно Додатку №1 до тендерної документації).
Тобто, відсутність у Учасника ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції «Календарного графіку виконання робіт», що спричинило до дискваліфікації Учасника – це Кримінал та неприпустимо, а відсутність у Учасника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕКОСЕЙВ» - працівників у штаті та/або залучених за іншою формою, які мають необхідний досвід розробляти проектно-кошторисну документації та наявності у них вузьких спеціалістів які повинні бути залучені до реконструкції димових труб, що потребує складної технології проектування, то з боку Замовника припустимо.
Також, відхиливши учасника ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» за те, що не надано у складі тендерної пропозиції на неправомірну вимогу Замовника оригінал або копію ДОВІДКИ про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)від ДФС, що є незаконним та самостійно перевіряється Замовником на відповідному сайті, але у Замовника не виникла запитання ненадання Учасником СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕКОСЕЙВ» на вимогу Тендерної Документації, надання у складі тендерної пропозиції учасником копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Вимога зазначена п. 8 Додатку №2 до тендерної документації.
Уповноважена особа Замовник у телефонній розмові на наше запитання, щодо відсутності у учасника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕКОСЕЙВ» у складі тендерної пропозиції відповідного наказу або копії антикорупційної програми, Замовник виправдовував Учасника - СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕКОСЕЙВ», посилаючись на те, що він самостійно знайшов антикорупційну програму учасника на відповідному порталі в мережі Інтернет.
ЗАМОВНИК, обрав переможця Учасника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕКОСЕЙВ» - який не відповідає вимогам Тендерної документації і повинен бути дискваліфікований відповідно до п. 1 ч. 1 статті 31 Однак, Замовник поспішно, упереджено, з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» - обрав переможцем. Тобто, Замовник не дотримався ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні з урахуванням статті 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо інших Учасників, які приймають участю у відкритих закупівлях, бути відповідальними та не дати Замовнику порушити основоположні принципи проведення відкритих та/або спрощених закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА _58 від 11.02.2021 ТОВ НДІ УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ.pdf.zip 12.02.2021 11:39
- Відповідь на скаргу Укрекспертпроект.pdf 17.02.2021 16:15
Дата подачі:
12.02.2021 11:40
Вирішення:
На Вашу вимогу, яка опублікована 12.02.2021 року на електронній системі закупівель надаємо наступне роз’яснення.
Частиною 4 статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Що стосується Вашої вимоги щодо відсутності інформації про наявність сертифікованих спеціалістів повідомляє наступне:
- За умовами Тендерної документації дозволяється розробка проектної документації відповідними фахівцями під керівництвом інженера проектувальника (ГІП), що відповідає кваліфікаційним критеріям.
- Згідно таблиці №2 до додатку №1 дозволяється вказувати кількість працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт, за бажанням Учасника.
- Чинність наданих кваліфікаційних сертифікатах перевірена у відкритих реєстрах.
Що стосується вимоги відсутності документів передбачених п. 8 Додатку № 2 до тендерної документації повідомляємо, що Учасником надано відповідну інформацію в документі «Інформація згідно статті 17.pdf», який завантажено 01.02.2021 тому дану вимогу виконано.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Доповнення до вимоги ПП «Ротонда-Люкс» від 10.02.2021р.
Номер:
d824c20000cd451e820e41a7c6a0f7d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.b9
Назва:
Доповнення до вимоги ПП «Ротонда-Люкс» від 10.02.2021р.
Вимога:
В доповнення до вимоги ПП «Ротонда-Люкс» від 10.02.2021р.
1. СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не надано зведений кошторис, а надані тільки локальні кошториси на проектні роботи та договірні ціни по кожному об’єкту без врахування витрат на збір вихідних даних та витрат на експертизу розробленої проектної документації. Величина цих витрат в тендерній пропозиції ПП «Ротонда-Люкс» складає 49800,00грн (збір вихідних даних) та 98400,00грн (експертиза) з ПДВ.Отже фактична ціна на розробку тільки проектної документації в порівнянні з СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» нижча на (1 464 290,00-ціна СПрАТ «ЕКОСЕЙВ»- 1 354 000,00-ціна ПП «Ротонда-Люкс» за вирахуванням ціни вихідних даних та експертизи) = 110 290,00грн з ПДВ
2. Відповідно до п.№1 інструкції з підготовки тендеру - СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не завірені належним чином також «Статут», копія Витягу платника ПДВ.
3. Довідка СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» вих..№9 (інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі») датована 27.01.2020р.
4. Кількість спеціалістів, зазначених в кошторисі СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» складає - 9 осіб, що не відповідає довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (Додаток №1 до тендерної документації - п.2 кваліфікаційні критерії) – зазначено 6 осіб та протирічить довідці СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» про не залучення субпроектувальників. Отже даним учасником в кошторисі надані неправдиві дані про кількість проектувальників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 15.02.2021 17:12
Дата подачі:
11.02.2021 12:41
Вирішення:
На Вашу вимогу, яка опублікована 10.02.2021 року на електронній системі закупівель надаємо наступне роз’яснення.
Частиною 4 статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На Вашу вимогу щодо невключення в кошторис витрат на отримання вихідних даних та погоджень і витрат на експертизу повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу III Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «Кошторис вартості послуг з розробки проектно-кошторисної документації на кожен об’єкт окремо», ПрАТ Екосейв в документі «Кошториси.pdf», який завантажено 01.02.2021, дану вимогу виконано.
Що стосується вимоги невідповідності п. 5 додатку № 2 до тендерної документації повідомляємо, що п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що допускається формальні (несуттєві) помилки, де формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
На вимогу щодо надання незавірених належним чином договорів, повідомляємо, що відповідно до додатку № 1 до тендерної документації копії аналогічних договорів не вимагались.
Що стосується Вашої вимоги щодо невідповідності довідки про наявність працівників повідомляє, наступне:
- Умовами тендерної документації не було обмеження, щодо кількості працівників відповідних професій з досвідом виконання відповідних робіт, у штаті учасника.
- В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, зазначено 6 осіб, в тому числі ГІП.
- За умовами Тендерної документації дозволяється розробка проектної документації відповідними фахівцями під керівництвом інженера проектувальника (ГІП), що відповідає кваліфікаційним критеріям.
- Згідно таблиці №2 до додатку №1 дозволяється вказувати кількість працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт, за бажанням Учасника.
- Чинність наданих кваліфікаційних сертифікатах перевірена у відкритих реєстрах.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
протокол №5/09/21 від 10.02.2021р.
Номер:
b16449351b734ffcafff84229297bed8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.b8
Назва:
протокол №5/09/21 від 10.02.2021р.
Скарга:
У зв’язку з оприлюдненням протоколу №5/09/21 від 10.02.2021р. засідання тендерного комітету, вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем в тендері СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» та намір укласти договір на закупівлю з наступних причин:
1. Відповідно вимог Додаток №4 розділ ІІІ п.4 Технічного завдання СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не включив у кошторис витрати на отримання вихідних даних та погоджень і витрати на експертизу, а лише надав вартість проектних робіт.
2. Відповідно Додатку 4 розділ ІІІ п.2 Технічного завдання календарний графік наданий СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не включає терміни та строки на отримання вихідних даних та експертизу, розробленої проектної документації, що також доводить, що зазначений учасник в тендерній пропозиції не врахував ці витрати, за рахунок чого надав нижчу ціну.
3. Додаток №2 до тендерної документації п.5 - інформація СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не відповідає нормі закону про Публічні закупівлі (п.6 ч 1 ст. 17) та вимогам тендерної документації, а саме зазначено "злочин", а відповідно до змін закону "кримінальне правопорушення".
4. Відповідно до п.№1 інструкції з підготовки тендеру - СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не завірені належним чином копії аналогічних договорів.
5. Кількість спеціалістів, зазначених в кошторисі СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» складає - 11 осіб, що не відповідає довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (Додаток №1 до тендерної документації - п.2 кваліфікаційні критерії) – зазначено 6 осіб та протирічить довідці СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» про не залучення субпроектувальників. Отже даним учасником в кошторисі надані неправдиві дані про кількість проектувальників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ Microsoft Office Word.docx 10.02.2021 16:03
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.02.2021 00:05
Вимога
Є відповідь
Протокол №5/09/21 від 10.02.2021р.
Номер:
06e210b3dab34f72a3cff8359b1e2a5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001223-c.b7
Назва:
Протокол №5/09/21 від 10.02.2021р.
Вимога:
У зв’язку з оприлюдненням протоколу №5/09/21 від 10.02.2021р. засідання тендерного комітету, вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем в тендері СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» та намір укласти договір на закупівлю з наступних причин:
1. Відповідно вимог Додаток №4 розділ ІІІ п.4 Технічного завдання СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не включив у кошторис витрати на отримання вихідних даних та погоджень і витрати на експертизу, а лише надав вартість проектних робіт.
2. Відповідно Додатку 4 розділ ІІІ п.2 Технічного завдання календарний графік наданий СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не включає терміни та строки на отримання вихідних даних та експертизу, розробленої проектної документації, що також доводить, що зазначений учасник в тендерній пропозиції не врахував ці витрати, за рахунок чого надав нижчу ціну.
3. Додаток №2 до тендерної документації п.5 - інформація СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не відповідає нормі закону про Публічні закупівлі (п.6 ч 1 ст. 17) та вимогам тендерної документації, а саме зазначено "злочин", а відповідно до змін закону "кримінальне правопорушення".
4. Відповідно до п.№1 інструкції з підготовки тендеру - СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» не завірені належним чином копії аналогічних договорів.
5. Кількість спеціалістів, зазначених в кошторисі СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» складає - 11 осіб, що не відповідає довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (Додаток №1 до тендерної документації - п.2 кваліфікаційні критерії) – зазначено 6 осіб та протирічить довідці СПрАТ «ЕКОСЕЙВ» про не залучення субпроектувальників. Отже даним учасником в кошторисі надані неправдиві дані про кількість проектувальників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 15.02.2021 17:11
Дата подачі:
10.02.2021 16:01
Вирішення:
На Вашу вимогу, яка опублікована 10.02.2021 року на електронній системі закупівель надаємо наступне роз’яснення.
Частиною 4 статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На Вашу вимогу щодо невключення в кошторис витрат на отримання вихідних даних та погоджень і витрат на експертизу повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу III Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «Кошторис вартості послуг з розробки проектно-кошторисної документації на кожен об’єкт окремо», ПрАТ Екосейв в документі «Кошториси.pdf», який завантажено 01.02.2021, дану вимогу виконано.
Що стосується вимоги невідповідності п. 5 додатку № 2 до тендерної документації повідомляємо, що п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що допускається формальні (несуттєві) помилки, де формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
На вимогу щодо надання незавірених належним чином договорів, повідомляємо, що відповідно до додатку № 1 до тендерної документації копії аналогічних договорів не вимагались.
Що стосується Вашої вимоги щодо невідповідності довідки про наявність працівників повідомляє, наступне:
- Умовами тендерної документації не було обмеження, щодо кількості працівників відповідних професій з досвідом виконання відповідних робіт, у штаті учасника.
- В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, зазначено 6 осіб, в тому числі ГІП.
- За умовами Тендерної документації дозволяється розробка проектної документації відповідними фахівцями під керівництвом інженера проектувальника (ГІП), що відповідає кваліфікаційним критеріям.
- Згідно таблиці №2 до додатку №1 дозволяється вказувати кількість працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт, за бажанням Учасника.
- Чинність наданих кваліфікаційних сертифікатах перевірена у відкритих реєстрах.
Статус вимоги:
Відхилено