Предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються Постачальником Споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування.
Завершена
1 664 533.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 322.67 UAH
Період оскарження:14.01.2021 15:23 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:a5fa71d3e2354a2e944777416b2392ad
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-14-003230-a.c1
Назва:вимога
Вимога:
У тендерній документації встановлено, що : Учасники повинні надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
……Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання відповідних Сертифікатів, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого він лобіює, і при чому, це робиться без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно, як вбачається, на власному бажанні.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель.
Крім цього, для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
І ці вимоги Замовника обмежують коло учасників безпосередньо пов'язаними з предметом закупівлі, що обмежує кількість учасників Процедури закупівлі та права інших учасників, у тому числі, Заявника на участь у Процедурі закупівлі (дану позицію підтримує АМКУ у рішенні № 303-р/пк-ск від 19.02.2016).
Таким чином, просимо змінити умови ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.01.2021 10:09
Вирішення:За результатами розгляду вимоги Зміни до тендерної документації внесено.