• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09130000-5 Нафта і дистиляти (Бензин А- 92, Бензин А- 95, дизельне паливо)

Місцезнаходження замовника: 35500, Рівненська обл., місто Радивилів, ВУЛ.ПАРКОВА, будинок 5. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування

Завершена

296 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 480.70 UAH
Період оскарження: 14.01.2021 13:14 - 02.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінації учасників

Номер: 301a4b4457ad43a38a192e6015e38bde
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-14-000599-c.a1
Назва: щодо дискримінації учасників
Вимога:
В розділі № 3, а саме в п.1.2.1 в тендерній документації зазначено, що учасники мають надати: " «копію Ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС на території Радивилівської громади Рівненської області.».Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право зберігання палива – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на зберігання палива – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Таким чином, така умова документації суперечить ст.5 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензій відповідно до того як цього вимагає Законодавство України, а саме відповідно до Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» Оскільки, відпуск товару буде здійснюватися Замовнику на АЗС через паливороздавальну колонку, то Учасник повинен надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, яку він запропонує. Також, Учасник має забезпечити зберігання придбаного Замовником товару (на АЗС, де буде здійснюватися відпуск товару) до моменту його отримання останнім (тобто Постачальник має здійснити діяльність по зберіганню товару для Замовника).Також Замовник встановив, що Учасник при наявності партнерських відносин, може надати ліцензію будь-якого свого партнера, АЗС якого він запропонував. Отже вимога про наявність ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі і не обмежує коло потенційних учасників закупівлі які в змозі виконати умови цієї закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.02.2021 00:04