-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
255 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 550.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2021 13:00 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Договір з УПО
Номер:
4ff67a7b3a704b479d073c2bd604108d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-000523-b.a2
Назва:
Договір з УПО
Вимога:
Замовнику, Вами вимагається від учасників надання у складі тендерної пропозиції копії договору, заключного з поліцією охорони на реагування у випадку екстремальних ситуацій з підтвердженням (акти виконаних робіт за останній рік). При цьому, Ви не передбачаєте, що Учасник (Виконавець) може мати власні мобільні групи затримання, які за екстреним викликом охоронника з місця дислокації об'єкта, що охороняється, прибудуть в найкоротші строки на об’єкт. Тому виникає питання, для чого учаснику потрібно укладати договір з поліцією охорони на реагування, якщо останній має власні групи реагування? Як результат, дана вимога, встановлена по відношенню до учасників, порушує принцип максимальної економії та ефективності, так як призводить до непотрібних та необґрунтованих витрат витрат для учасника, що пов'язані з укладенням договору з органами поліції охорони. В свою чергу повідомляємо, що обов'язкове укладання подібного договору не передбачено ні Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI, ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960, які є основними НПА, відповідно до яких здійснюють свою діяльність охоронні підприємства. Саме тому, Ваша вимога є неправомірною, та спрямованою на обмеження кола учасників. Вимагаємо виключити дану вимогу зі складу тендерної документації для уникнення порушення законних прав та інтересів учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2021 13:25
Вирішення:
Вимога про те, учасник повинен надати копію договору з поліцією охорони обумовлена наступним. В музейних закладах зберігається історичне та культурне надбання державного значення. У зв’язку з цим в тендерній документації висуваються особливі вимоги, щодо забезпечення їх охорони. Ця вимога стосується охоронних підприємств приватного права та не стосується охоронних підприємств з державною формою власності.
Ця вимога не відноситься до вимог, що підтверджують відсутність підстав встановлених ст.17 Закону, а є окремим кваліфікаційним критерієм учасника процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вогнепальна зброя
Номер:
3b2289cb0f6a47da9881fb9e5e273df7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-000523-b.a1
Назва:
Вогнепальна зброя
Вимога:
Замовнику, Вами встановлено вимогу наступного змісту: учасники подають як частину пропозиції документи, що підтверджують відсутність підстав встановлених ст.17 Закону, а саме: Копію Дозволу на наявність відомчої вогнепальної зброї. До дозволу додати список з повним найменуванням зброї (найменування зброї, калібр зброї, серія та номер зброї). По-перше, дозвіл на наявність відомчої вогнепальної зброї не є документом, що підтверджує відсутність підстав встановлених ст.17, а по-друге, дана вимога є незаконною, такою що дискримінує учасників, штучно звужує їх коло та порушує основні принципи здійснення закупівель. Відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого Постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97, суб'єктами охоронної діяльності можуть використовуватись такі спецзасоби: Бронежилети, Захисні каски,Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, Гумові кийки, Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, Електрошокові пристрої*, Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Тобто, відповідно до законодавства, суб'єкти охоронної діяльності недержавної форми власності не мають права придбавати, зберігати та використовувати вогнепальну зброю. Проте її мають право зберігати правоохоронні органи, військові збройні формування, тощо. Тобто, організації виключно державної форми власності. Так, ст.46 ЗУ "Про національну поліцію" від 02.07.2015 № 580-VIII визначено наступне:
1. Застосування вогнепальної зброї є найбільш суворим заходом примусу.
2. Поліцейський уповноважений на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання лише за умови що він пройшов відповідну спеціальну підготовку.
3. Порядок зберігання і носіння вогнепальної зброї, що знаходиться в розпорядженні поліцейського, перелік вогнепальної зброї та боєприпасів, що використовуються в діяльності поліції, та норми їх належності встановлюються Міністром внутрішніх справ України.
Також, Постановою ВРУ від 17.06.1992 № 2471-XII затверджено Перелік видів майна, що не може перебувати у власності громадян, громадських об'єднань, міжнародних організацій та юридичних осіб інших держав на території України, який передбачає зброю, боєприпаси (крім мисливської і пневматичної зброї).
Виходячи з вищевикладеного, робимо висновок, що участь в закупівлі можуть взяти організації виключно державної форми власності, які мають право на зберігання вогнепальної зброї, що в свою чергу дискримінує та обмежує право на участь учасників, які не мають такого права.
Що стосується об'єкту охорони, то повідомляємо, що Постановою КМУ від 21 листопада 2018 р. № 975 затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. П.10 даної Постанови передбачаються: Музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. Звернувшись до Переліку музеїв, у яких зберігаються музейні колекції та музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України, затвердженого Постановою КМУ від 2 лютого 2000 р. N 209, ми дійшли висновку, що Ваш об'єкт не повинен охоронятись виключно органами поліції охорони. Тому, враховуючи все вищевикладене, для нас, як для потенційного учасника закупівлі, залишається незрозумілим на підставі чого Вами було встановлено дану вимогу. На підтвердження її неправомірності надаємо рішення постійно діючої колегії АМКУ стосовно встановлення вимоги про наявність вогнепальної зброї в учасників. На підставі всього вищевикладеного вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про надання копії Дозволу на наявність відомчої вогнепальної зброї, як таку що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення №23293-р-пк-пз від 16.12.2020.pdf 19.01.2021 13:02
- Відповідь.docx 20.01.2021 11:11
Дата подачі:
19.01.2021 13:02
Вирішення:
Музейні заклади відносяться до об’єктів категорії «А», де зберігаються історичне та культурне надбання державного значення та можуть охоронятися спеціальними, спеціалізованими, воєнізованими підрозділами охорони державної, комунальної чи приватної форми власності, які в достатній кількості функціонують в Україні (підрозділи Національної гвардії України, поліції охорони, ВОХР приватної чи державної форм власності, суб’єктів господарювання озброєних відомчими пристроями для відстрілу гумових куль, як один із видів зброї з вогнепальним принципом метання снаряду), завдяки чому установою дотримується вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та рекомендації МКІП.
Ця вимога не відноситься до вимог, що підтверджують відсутність підстав встановлених ст.17 Закону, а є окремим кваліфікаційним критерієм учасника процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено