-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
БЕНЗИН А92 (талони), ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (талони)
Завершена
417 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 173.33 UAH
мін. крок: 1% або 4 173.33 UAH
Період оскарження:
14.01.2021 11:54 - 27.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
654d70255d8d47269089c7e396433f57
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001747-a.c3
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п. 5 та 6 додатку 4, який визначає технічні вимоги до предмету закупівлі, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про мережу АЗС, їх адреси розташування в межах м. Охтирки або Охтирського району (обов’язкове надання повного переліку АЗС власних, орендованих або АЗС партнерів) ( пункт 5), а пункт 6 вказує, що АЗС Учасника мають бути власними, орендованими або з залученням партнерських АЗС що повинно підтверджуватись копіями відповідних документів, які надаються у складі тендерної пропозиції, а саме:
- скан-копія свідоцтва про право власності, завірена підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника;
- скан-копія договору оренди, завірена підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника.
- скан-копії партнерського договору, що підтверджує право обслуговування талонів їх пред’явником (Замовником) на АЗС. Якщо Учасник не є власником чи орендатором АЗС, то учасник має надати у складі тендерної пропозиції копії документів, на підставі яких він користується АЗС для відпуску нафтопродуктів за довірчими документами.
Відповідно до протоколу від 03.02.2021 року уповноваженою особою замовника було прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", не зважаючи на те, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідала вимогам, встановленим у тендерній документації, а саме ним не було надано документів на підтвердження п.5 та 6 додатку 4.
Зокрема , учасник, якого визнано переможцем, не надав у складі тендерної пропозиції документи, на підтвердження навності мережі АЗС та «відправив» замовника на сайт, самого шукати, не зважаючи на вимогу надати «інформацію про мережу АЗС, їх адреси розташування в межах м. Охтирки або Охтирського району (обов’язкове надання повного переліку АЗС власних, орендованих або АЗС партнерів), і тим паче та не надав документів, які це підтверджують.
Варто зазначити, що «переможцю» нічого не заважало виготовити таку інформацію та надати такий лист у складі тендерної пропозиції, але ним цього зроблено не було, а Замовник не звернув на це увагу, надавши в такий спосіб перевагу одному з учасників, визнавши переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, що заборонено Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 18 частини 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю….
Відповідно до п. 4 частини 1 ст. 5 Закону одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, проте Замовник, визначши переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, порушим цей принцип надавши перевагу одному з учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відмінити (скасувати) рішення про визнання ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" переможцем та перейти до розгляду наступної пропозиції.
В разі не задоволення вимоги, будемо змушені звернутися до АМКУ для захисту сфої прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Чернеччина.docx 12.02.2021 10:37
- протокол 18.02.2021 11:12
Дата подачі:
12.02.2021 10:37
Вирішення:
На підтвердження вимог до тендерної документації переможець процедури ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" надав у складі своєї тендерної пропозиції документи для відпуску нафтопродуктів за довірчими документами, а саме договір з ПП «Маршал» №307 від 08.10.2020 року, що діє до 31.12.2021 року та лист від ПП «Маршал» (документи пропозиції №4), який підтверджує, що партнерський договір №307 від 08.10.2020 року між ПП «Маршал» та ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" є дійсним. Згідно цього договору ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" має можливість поставки нафтопродуктів стороннім організаціям в зазначених об’ємах товару (пункт 5 додатку 4).
На відповідність вимогам пункту 6 додатку 4 переможець надав довідку з інформацією про АЗС учасника, яка знаходиться в складі тендерної пропозиції під №7 всі довідки сторінка 8.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
a1463cfca1094e7a9f0e62b4e287f656
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001747-a.b2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Керуючись п. 1. Додатку 4 учасники повинні виконати наступні умови:
«1. Закупівля пального здійснюється шляхом заправлення автомобілів та іншої техніки на АЗС Учасника після отримання талонів Замовником на всю партію пального та перерахування загальної суми. Учасник надає за видатковою накладною Замовнику талони (єдиного зразку по території України) на пальне номіналом по 10 л та /або 20 л, що діють на території України.
Вимагаючи від учасників відпуск палива за єдиним зразком талонів - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлює виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж азс та продають талони торгової марки власника мережі АЗС.
В кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу, оскільки здійснюють продаж талонів не власної торгової марки, а торгової марки мережі АЗС партнера.
Аналогічної думки дотримується й колегія АМКУ: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється партнерські через АЗС.».
Отже, вимогою щодо наявності талону єдиного зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають партнерські АЗС. Наявність талонів марки мережі АЗС-партнера жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Таким чином, вимога щодо відпуску палива за єдиним зразком талонів носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 21.01.2021 11:58
Дата подачі:
20.01.2021 18:04
Вирішення:
Вимога щодо відпуску палива за єдиним зразком талонів -вилучена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
98c0850b243c4afc9b6e0882fe87a218
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001747-a.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Керуючись Додатком 2 до тендерної документації учасники повинні були виконати наступну умову, надати:
«Довідка у довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю, в тому числі наявність власних або орендованих АЗС в м. Охтирка або Охтирскому районі»
«Щодо пункту 1 - відповідає якщо Учасником зазначено інформацію: щодо обладнання (власне або орендоване) на фірмовому бланку та за підписом уповноваженої особи і містить відбиток печатки*, а також додатки до довідки – копії відповідних документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного в довідці (копії договорів та інше)»;
та керуючись п.5 та п. 6 Додатку 4:
«5. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про мережу АЗС, їх адреси розташування в межах м. Охтирки або Охтирського району (обов’язкове надання повного переліку АЗС власних або орендованих).
6. АЗС Учасника мають бути власними або орендованими, що повинно підтверджуватись копіями відповідних документів, які надаються у складі тендерної пропозиції, а саме:
- скан-копія свідоцтва про право власності, завірена підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника;
- скан-копія договору оренди, з завірена підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника.»
Вимагаючи від Учасників наявність власних або орендованих АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Вимога щодо наявності в учасника саме власної або орендованої (АЗС) – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерських АЗС.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив:
«Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Зазначене вище підтверджує думку, що вимогою щодо наявності власних або орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності тільки власних або орнендованих АЗС, додавши партнерські. У разі невилучення вищезазначеної вимоги - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 21.01.2021 11:57
Дата подачі:
20.01.2021 18:03
Вирішення:
Вимога щодо наявності тільки власних або орнендованих АЗС-вилучена. Додано суб'єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів
Статус вимоги:
Задоволено