-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015 - 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі». Горох колотий (крупа, фасований) 104 кг., фрукти сушені 109 кг., томатна паста (з вмістом сухих речовин не менше 25%) 580 кг., повидло 15 кг., горошок консервований 86 кг., помідори солені 841 кг., капуста квашена 314 кг., огірки солені 1 323 кг., кабачкова ікра 397 кг.
Завершена
170 441.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 852.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 852.21 UAH
Період оскарження:
14.01.2021 11:08 - 20.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження протокольного рішення
Номер:
5ce66469d5a74f4599ba3db7f4ada04c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-14-001345-a.b1
Назва:
Оскарження протокольного рішення
Вимога:
Розглянувши протокольне рішення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель від «28» січня 2021 р. щодо відхилення цінової пропозиції Фізичної особи-підприємця Коваленка Дмитра Володимировича повідомляємо, що воно прийняте з порушенням вимог Законодавства, є необґрунтованим, дискримінаційним та упередженим.
У вищезазначеному протоколі вказано, що учасника відхилено у зв’язку з не відповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1. У складі пропозиції відсутня інформація про володіння, розпорядження, користування транспортним засобом.
2. У складі пропозиції відсутня інформація про транспорт, що поставлятиме продукти, відповідати діючих санітарних нормам та правил.
Уважно вивчивши оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі згідно предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 - 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» єдиним документом де згадується про транспортний засіб це Додоток 1 до документації де чітко вказано, що учасник у складі своєї цінової пропозиції повинен надати копію санітарної книжки водія-експедитора та копію санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів, що ФОП Коваленко Д.В. в своїй ціновій пропозиції і надав, інших вимог щодо того що учасник повинен в складі своєї цінової пропозиції надати інформація про володіння, розпорядження, користування транспортним засобом в оголошенні не має.
Також зазначаємо, що в своїй ціновій пропозиції учасник надав лист погодження з технічними завданням, що і є підтвердженням того що учасник погоджується та має всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Одночасно інформуємо, що якщо ви уважно розглядали нашу цінову пропозицію, то в її складі присутній Інформаційний лист про санітарний паспорт де чітко зазначено, що статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні. Тому у ви не маєте жодних законних підстав вимагати від його від учасника, а тим більше відхиляти цінову пропозицію через його відсутність, чим порушуєте Закон.
Вивчивши протокольне рішення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель від «28» січня 2021 р встановлено, що воно прийняте з порушенням вимог Законодавства, є необґрунтованим, дискримінаційним та упередженим. Крім того, вбачається надання явних переваг уповноваженої особи – ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ».
Відповідно Закону «Про публічні закупівлі» у разі виявлення Замовником невідповідності в інформації або документах, що подані учасником пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією він повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електродній системі закупівель, а Учасник процедури закупівлі відповідно п. 9 до ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй ціновій пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З урахуванням викладеного просимо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель від «28» січня 2021 р. та провести об’єктивну оцінку пропозиції Учасника ФОП Коваленка Дмитра Володимировича.
З метою неупередженого та ефективного захисту прав і моїх законних інтересів у разі відсутності усунення порушень залишаю за собою право звернутися до правоохоронних органів та оскаржити протокольне рішення в суді.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 28.01.2021 23:27
Дата подачі:
28.01.2021 23:27
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник у Додатку 1 було зазначено що транспорт, що поставляє продукти, та тара має відповідати діючим санітарним нормам та правилам. У надані пропозиції у часника відсутні забезпечення про транспортний засіб та його санітарні норми.
Відповідно на ваше посилання на Закону «Про публічні закупівлі» п. 9 до ст. 26 відноситься до Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ, тобто це посилання не стосується Спрощеної процедури.
Згідно з вищевикладеною інформацією, пропозиція Учасника ФОП Коваленко Дмитро Володимирович не відповідає вимогам що зазначені в Тендерній документації Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено