-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини"
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Торги не відбулися
310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2021 16:53 - 25.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Аналогічний досвід
Номер:
d4ad5e69b3624b6485ac9a8523e0a7c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-001468-c.a5
Назва:
Аналогічний досвід
Вимога:
Шановний Замовник!
З якого це дива та на яких законодавчих підставах вами встановлена вимога щодо надання аналогічних договорів у період з 2016-2020 р. ще й по одному договору за кожен рік????
А якщо підприємство було створене у 2019 р., то воно вже не може взяти участь у закупівлі?Тобто ви звужуєте коло потенційних учасників і цим самим дискримінуєте їх
Відповідно до Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Ми звичайно розуміємо, що вимоги вашої документації прописані під ПП "Коммандо-Барс-Н" але ж ви проводите процедуру відкритих торгів. Внесіть зміни до документації або ж ваші вимоги легко оскаржити в АМКУ і ваш об`єкт залишиться без охорони на невизначений термін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2021 09:41
Вирішення:
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання договорів за 2016-2020 роки.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» сформований Замовником таким чином, щоб забезпечити надання послуг Учасником, що має багаторічний досвіт надання послуг на ринку охоронних послуг.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.01.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Офіс у м. Хмельницький
Номер:
e7197aed6740417cb6611702ef7e7e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-001468-c.a4
Назва:
Офіс у м. Хмельницький
Вимога:
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність офісу у місті Хмельницький.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Хмельницькій області може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Хмельницькій області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Хмельницькому та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Хмельницького але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність офісу у місті Хмельницький.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2021 09:28
Вирішення:
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника надання підтвердження щодо наявності матеріально технічної бази, зокрема наявності територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги до наявності матеріально – технічної бази в Учасника. Така вимога встановлена тендерним комітетом для забезпечення оперативного реагування у разі виникнення особливих обставин.
Відсутність територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому не забезпечить належну якість надання послуг.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.01.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація
Номер:
76f382fb94c44a1f87fb341f8dbe2e2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-001468-c.a3
Назва:
дискримінація
Вимога:
вору. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність діючого територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому із наданням підтверджуючих документів (витяг з права власності або договір оренди). Учасник, який зареєстрований в іншому місті не має змоги прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним підходом. Практика АМКУ вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки після укладення договору будь-який учасник матиме змогу орендувати приміщення! Вимагаємо внести зміни в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2021 16:53
Вирішення:
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника надання підтвердження щодо наявності матеріально технічної бази, зокрема наявності територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги до наявності матеріально – технічної бази в Учасника. Така вимога встановлена тендерним комітетом для забезпечення оперативного реагування у разі виникнення особливих обставин.
Відсутність територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому не забезпечить належну якість надання послуг.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.01.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація
Номер:
b9e2050fa31c481c87faf4a225f4dfc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-001468-c.a2
Назва:
дискримінація
Вимога:
Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по охороні майна та/або території, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, номерами та датами укладення таких договорів, сум таких договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які були укладені в 2016-2020 роках, разом з копіями договорів (не менше одного договору за кожен рік), що вказані у довідці. Підприємство засноване у 2019 році не має змоги прийняти участь у Вашій закупівлі. Вимагаємо внести зміни у частині аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2021 16:51
Вирішення:
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання договорів за 2016-2020 роки.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» сформований Замовником таким чином, щоб забезпечити надання послуг Учасником, що має багаторічний досвіт надання послуг на ринку охоронних послуг.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.01.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація
Номер:
e7867d86a4f9481b84909c0e249c7fc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-001468-c.a1
Назва:
дискримінація
Вимога:
Середньоспискова (облікова) чисельність працівників станом на останній звітній період в учасника повинна бути не менше 35 осіб, без урахуванням працюючих по цивільно-правових угодах (договорах) про, що Учасником у складі пропозиції надається копія звіту з праці із відміткою або квитанцією про подання такого звіту Уповноваженому органу. У Вас один пост! З якою метою Ви вимагаєте 35 осіб!?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2021 16:50
Вирішення:
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.,
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.01.2021 18:00