• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Завершена

530 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 300.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2021 15:18 - 25.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 52ac5270dae9468ca9cad63ecb83a0d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-004358-a.c3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замрвника та вважає підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника необґрунтованими та такими, що суперечать тендерній документації. Детальна інформація подані в прикрвплених файлах.
Дата розгляду скарги: 25.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.02.2021 20:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.03.2021 18:38
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2021 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомляємо про виконання рішення №3563-р/пк-пз від 25.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Автор: ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Володимир Кардашов +380632963013 honcharenko.julia93@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e9c5e9228ac74c17bd617249965bfb2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-004358-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! ТОВ «ЦБ «Статус», керуючись ст. 31 «Про публічні закупівлі», звертається до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. 05 лютого 2021 року Вами було опубліковано Витяг з Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 05.02.2021 (надалі – Витяг) щодо закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (ДК:021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-13-004358-a, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Центр Безпеки «Статус», оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації, вказавши підставу відхилення ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ «ЦБ «Статус» ознайомилось з Витягом та вважає підстави відхилення тендерної пропозиції учасника необґрунтованими та такими, що суперечать тендерній документації, а саме: 1. Посилання у Витягу на ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» є недоцільним, оскільки зміст статті передбачає проведення електронного аукціону та не визначає підстав відхилення тендерних пропозицій. 2. Обґрунтовуючи своє відхилення Ви зазначаєте, що ТОВ «ЦБ «Статус» надало копії аналогічних договорів, копії діючого статуту, копії витягу з реєстру платників податків (абзац 2 п. 8 Витягу). Зауважуємо, що ТОВ «ЦБ «Статус» подані оригінали вищевказаних документів. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, вважається належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа». Кваліфікаційні критерії ТОВ «ЦБ «Статус» визначені в тендерній документації Замовника, відповідають ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому ТОВ «ЦБ «Статус» не розуміє підстав дискваліфікації його як учасника даної Закупівлі. Враховуючи вищевказане, просимо надати відповідь не пізніш як через п’ять днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст.22 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Так відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації замовником було включено наступну вимогу: «У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання КОПІЇ документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що МАЄ БУТИ НАДАНА КОПІЯ, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису а також відбитки печатки. Копії документів повинні містити надпис “Згідно з оригіналом”, “З оригіналом згідно”, “Копія” або “Копія вірна”. У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу.». Також тендерною документацію встановлено наступні вимоги: відповідно до таблиці 1 додатку 2 тендерної документації «До довідки, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати лист-відгук від замовника про досвід роботи з Учасником та КОПІЮ аналогічного договору.»; відповідно до пункту 3.2 розділу 3 додатку 2 тендерної документації замовником вимагається надання документу «КОПІЯ діючого статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу»; відповідно до пункту 3.3 розділу 3 додатку 2 тендерної документації замовником вимагається надання документу «КОПІЯ витягу з реєстру платників податку». Додатково зазначаємо, оскільки дані, які визначаються цими документами , можуть змінюватися (наприклад статут підприємства), то вимога щодо надання цих документів у вигляді копій з наявністю власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та ДАТИ підпису а також відбитки печатки, дає змогу замовнику бути впевненим у достовірності та актуальності інформації зазначеної в документі на момент проведення процедури закупівлі. Учасником ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС" у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: аналогічний договір з ТОВ «ТАУЕР-ДЕВОЛОПМЕНТ» № ТО/50-01/10/2020 від 01 жовтня 2020 року; аналогічний договір з ТОВ «ІЛЮМІНАТОР» № ТО/49-01/12/2019 від 01 грудня 2019 року; статут підприємства (від 22 листопада 2017 року); витяг №1726514500568 з реєстру платників податків. Кожен з цих документів надано на вимогу надання саме копій документів, проте жоден документ не відповідає вимогам тендерної документації про надання копій документів. Стосовно надання оригіналів документів додатково зазначаємо - Згідно ст.22 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Так відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації замовником було включено наступну вимогу: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"». Так відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг " встановлено термін оригінал електронного документу – «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".». Учасником ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС" у складі тендерної пропозиції не було завантажено окремих файлів з цими документами з наявністю електронного підпису автора або підпису, прирівняного до власноручного підпису, а тому учасником не надано оригіналу електронного документу у розумінні Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг ". Тендерна пропозиція ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС" відхилена у відповідності до статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції

Номер: 7d7a254af8264d38974ab5c1c9e504b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-004358-a.a1
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник! ТОВ «ЦБ «Статус», керуючись ст. 31 «Про публічні закупівлі», звертається до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. 05 лютого 2021 року Вами було опубліковано Витяг з Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 05.02.2021 (надалі – Витяг) щодо закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (ДК:021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-13-004358-a, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Центр Безпеки «Статус», оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації, вказавши підставу відхилення ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ «ЦБ «Статус» ознайомилось з Витягом та вважає підстави відхилення тендерної пропозиції учасника необґрунтованими та такими, що суперечать тендерній документації, а саме: 1. Посилання у Витягу на ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» є недоцільним, оскільки зміст статті передбачає проведення електронного аукціону та не визначає підстав відхилення тендерних пропозицій. 2. Обґрунтовуючи своє відхилення Ви зазначаєте, що ТОВ «ЦБ «Статус» надало копії аналогічних договорів, копії діючого статуту, копії витягу з реєстру платників податків (абзац 2 п. 8 Витягу). Зауважуємо, що ТОВ «ЦБ «Статус» подані оригінали вищевказаних документів. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, вважається належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа». Кваліфікаційні критерії ТОВ «ЦБ «Статус» визначені в тендерній документації Замовника, відповідають ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому ТОВ «ЦБ «Статус» не розуміє підстав дискваліфікації його як учасника даної Закупівлі. Враховуючи вищевказане, просимо надати відповідь не пізніш як через п’ять днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не вірно вказаний тип
Дата скасування: 07.02.2021 12:43