-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2021 14:51 - 19.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінації учасників
Номер:
084f0b0309d34f5e925555a285594c81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-003935-a.b1
Назва:
щодо дискримінації учасників
Вимога:
В пункті 14"ІІнша необхідна інформація:", а саме в п.10 в документації по бензину зазначено, що учасники мають надати: " « копіяюліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м.Костопіль.».Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право зберігання палива – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на зберігання палива – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Таким чином, така умова документації суперечить ст.5 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2021 12:45
Вирішення:
Вимога про ліцезії не обмежує коло потенційних учасників, оскільки учасник при наявності партнерських відносин може надати ліцензію будь-якого свого партнера чи власника АЗС чи орендаря
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.01.2021 16:01