-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
закупівля послуг за ДК 021:2015 50530000 - 9 – послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Завершена
569 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 698.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 698.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2021 14:36 - 27.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо причини дискваліфікації
Номер:
330e27f4ea0a4a91ba0af1fdbe58b198
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-003729-a.a3
Назва:
Щодо причини дискваліфікації
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі послуг за ДК 021:2015 50530000 - 9 – послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, за ідентифікатором
UA-2021-01-13-003729-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківський завод електричних машин» (далі – ТОВ «ХЗЕМ») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
В результаті електронних торгів, які відбулись 2 лютого 2021 р., автоматично системою zakupki.prom.ua визначено підприємство з найнижчою тендерною пропозицією, а саме ТОВ «ХЗЕМ». Замовником було почато процедуру розгляду тендерної пропозиції учасника переможця електронних торгів. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 180 від 5 лютого 2021 р. було винесено рішення про дискваліфікацію ТОВ «ХЗЕМ».
В протоколі вказано що згідно «п.2 додатку №1 (вимоги до кваліфікації учасника) було вказано надати: копії трудових книжок (штатних працівників), копії цивільно-правових договорів (залучених працівників). Учасник надав довідку в довільній формі з переліком своїх працівників, а в підтвердження надав Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ)».
18 січня 2021 р. в 09:32 підприємством ПП "НВПП "ДАК-Електропром" надано вимогу щодо внесення змін до Тендерної документації, а саме викласти пункт 2 Додатку № 1 (вимоги до кваліфікації учасника) в наступній редакції: Документи про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації:
- копії трудових книжок (штатних працівників);
та/або
- копії цивільно-правових договорів (залучених працівників);
та/або
- копія довідки форми № 1ДФ.
18 січня 2021 р. в 19:20 тендерним комітетом було вирішено задовільнити вимогу та внести зміни щодо документації спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного ТОВ «ХЗЕМ» повідомляє, що причин для дискваліфікація нашої пропозиції немає. Тому просимо прийняти рішення про перемогу на нашу користь та викласти повідомлення про укладання договору на надання послуг.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Тролебуйсного управління.pdf 08.02.2021 10:47
- протокол 183.pdf 09.02.2021 17:33
Дата подачі:
08.02.2021 10:47
Вирішення:
Слухали секретаря комітету Бойко І.О., яка пояснила наступне: згідно першої і другої вимоги учасника ПП «НВПП»ДАК-Електропром» щодо внесення змін до документації спрощеної закупівлі за ДК 021:2015 50530000-9 – послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки в частині п.2 додатку №1 (вимоги до кваліфікації учасника) було вказано надати: копії трудових книжок (штатних працівників), копії цивільно-правових договорів (залучених працівників), копія довідки форми №1ДФ. Замовник двічі відмовляв потенційному учаснику (тобто ПП «НВПП»ДАК-Електропром») у задоволенні вимоги у частині п.2 додатку №1 (вимоги до кваліфікації учасника) та в змінах до оголошення було вказано надати: копії трудових книжок (штатних працівників), копії цивільно-правових договорів (залучених працівників), про що зазначено в протоколах №159 від 18.01.2021 року та №164 від 20.01.2021 року, задовільнені вимоги і першого і другого разу були тільки у частині внесення змін у проєкті договору.
З врахуванням цього я ставлю на розгляд і голосування тендерного комітету пропозицію щодо відхилення вимоги про дискваліфікацію ТОВ «Харківський завод електричних машин».
Голосування:
«За» - 8 голосів, «проти» - немає, «утрималося» - немає. Рішення прийнято одноголосно.
4. ВИРІШИЛИ:
Відхилити вимогу про дискваліфікацію ТОВ «Харківський завод електричних машин» на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що пропозиція цього учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до документації спрощеної закупівлі
Номер:
53c77522d54648e885463c70172aa286
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-003729-a.a2
Назва:
Щодо внесення змін до документації спрощеної закупівлі
Вимога:
18.01.2021 року о 09:32 год. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель по закупівлі КП «Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління» послуг за ДК 021:2015 50530000 - 9 – послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-13-003729-a), нами, як потенційним учасником закупівлі, подано вимогу, в якій, з викладених у ній обставин, було запропоновано Замовнику внести зміни в документацію спрощеної закупівлі щодо: п. 1.2., 2.1., 2.3. 2.4., 5.1. проекту Договору (Додаток № 4), п. 2 Додатку № 1 (вимоги до кваліфікації учасника), а також встановити в проекті Договору порядок надання Виконавцем послуг (в т.ч. строк надання послуг, момент його перебігу та зупинення ).
18.01.2021 року о 19:20 год. на вищезазначену вимогу Замовником надано відповідь, згідно тексту якої: «тендерним комітетом було вирішено задовольнити вимогу та внести зміни щодо документації спрощеної закупівлі».
18.01.2021 року о 19:25 год. Замовником було опубліковано документацію спрощеної закупівлі зі змінами. Однак, жодних змін, які стосуються пунктів 2.3., 2.4., а також п. 2 Додатку № 1 (вимоги до кваліфікації учасника) Замовником не внесено. Разом з тим, порядок надання Виконавцем послуг у проекті Договору залишився не визначеним. Таким чином, вимога від 18.01.2021 року була задоволена частково, а запропоновані зміни до перелічених у даному абзаці пунктів проігноровані Замовником без надання роз’яснень, що суперечить приписами Закону України «Про публічні закупівлі».
За вказаних обставин, вимушені повторно звернутися з вимогою про внесення змін до документацію спрощеної закупівлі:
1. Пункт 5.5. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«5.5. У разі виявлення під час приймання техніки її невідповідності за якістю, кількістю або комплектності вищевказаних документів та пунктам цього Договору, Виконавець зобов’язаний за свій рахунок протягом 5-ти робочих днів, або в інший термін, узгоджений Сторонами, з моменту надіслання йому відповідного повідомлення Замовника виконати зазначені в повідомленні вимоги про усунення виявлених недоліків (дефектів) техніки, про відшкодування Замовникові всіх понесених ним витрат і збитків, пов’язаних з виконанням ремонту неналежної якості».
Зміни: У п.5.5. після слів «5-ти робочих днів» доповнити словами «або в інший термін»; після слів «про відшкодування» слово «Покупець» (помилка) замінити словом «Замовником».
2. Визначити у проекті Договору (Додаток №4) чіткий порядок (умови) та строк надання послуг Виконавцем.
Підстава: Відповідно до пп. 8.2.2. п. 8.2. проекту Договору, Замовник має право контролювати надання послуг у строки, встановлені Договором.
Згідно із пп. 8.3.1. п. 8.3. проекту Договору, Виконавець зобов’язаний забезпечити надання послуг з ремонту і обслуговування техніки у строки, встановлені цим Договором.
Відповідно до п. 9.7. проекту Договору, у разі порушення Виконавцем умов Договору щодо порядку та строків надання послуг, Замовник має право у будь-який час, як протягом строку дії цього Договору, визначеного у ст. 12.1. Договору, так і протягом одного року після спливу строку дії цього Договору, застосувати до Виконавця оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських зв’язків.
У вищевикладених пунктах Замовник неодноразово посилається на встановлені Договором порядок та строки надання послуг, які зобов’язаний дотримуватися Виконавець та за прострочення яких останній притягується до відповідальність. Однак, у проекті Договору зазначений порядок та строки надання послуг – не визначені.
Звертаємо увагу на те, що документом, на підставі якого між Замовником та учасником закупівлі виникають господарські зобов’язання, та який безпосередньо встановлює і регулює умови їх виконання, є договір про закупівлю, а не оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
3. Пункт 2 Додатку № 1 (Вимоги до кваліфікації учасника) викласти в наступній редакції:
«Документи про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації:
- копії трудових книжок (штатних працівників);
та/або
- копії цивільно-правових договорів (залучених працівників);
та/або
- копія довідки форми № 1ДФ».
Підстава: Форма №1ДФ (податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку) затверджена Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 р. № 4
У довідці форми №1ДФ зазначена інформація щодо наявності робітників на підприємстві, про їх досвід роботи, а також відомості, які містяться у довідці форми №1ДФ, є підтвердженням розрахунку учасником вартості послуг в частині заробітної плати працівників, які будуть задіяні в виконанні необхідних послуг по вказаній закупівлі.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із ч. 2. ст. 11 ЗУ «Про інформацію», не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
В свою чергу, довідка форми №1ДФ не містить інформації про прізвище, ім’я та по батькові працівників. Можливість пошуку інформації за податковим номером фізичної особи – платника податку у Єдиному державному реєстрі фізичних осіб є виключеною, так як дана пошукова система не перебуває у вільному доступі, тому ідентифікувати фізичну особу за вказаним податковим номером у довідці форми №1ДФ не є можливим.
За вказаних обставин, вважаємо, що довідка форми №1ДФ є достатнім підтверджуючим документом про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації.
4. Пункт 2.3. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«2.3. Виконавець зобов’язаний за свій рахунок усунути дефекти відремонтованої техніки, якщо він не доведе, що дефекти виникли через порушення Замовником правил експлуатації техніки. Термін для усунення дефектів складає не менше ніж 5 (п’ять) робочих днів з дня, наступного за днем поставки техніки Замовника до місця надання послуг та підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін дефектного акту».
Підстава: Термін в 5 (п’ять) робочих днів є недостатнім для проведення Виконавцем комплексу ремонтних робіт по усуненню недоліків техніки та проведення відповідних випробувань з огляду на те, що Виконавець фактично втрачає частину відведеного його терміну на транспортування техніки до місця надання послуг.
5. Пункт 2.4. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«2.4. Гарантійний термін експлуатації відремонтованої техніки складає 12 місяців з моменту отримання її Замовником, згідно дати складання акту прийому. Виконавець гарантує працездатність відремонтованої техніки відповідно до її технічних характеристик впродовж усього гарантійного терміну експлуатації, окрім випадків псування, пов’язаних з недотриманням умов зберігання і порушенням умов експлуатації».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №2.docx 19.01.2021 15:19
- протокол 164.pdf 20.01.2021 18:04
Дата подачі:
19.01.2021 15:19
Вирішення:
1. Засідання комітету відбулось:
20 січня 2021 р. о 10 год.00хв. Місце засідання: м. Біла Церква, Київська обл., вул. Леваневського, 135-А.
Порядок денний: розгляд і вирішення вимоги учасника спрощеної закупівлі за ДК 021:2015 50530000-9 – послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.
Слухали секретаря комітету Бойко І.О., яка пояснила наступне: в електронній системі закупівель опублікована повторна вимога учасника про необхідність внесення змін до нашої документації цієї спрощеної закупівлі. Перше звернення цього ж учасника ми вже розглядали і задовольнили практично всі вказані в ньому вимоги, на які учасник вказує нам і в другому зверненні. Зокрема, ми задовольнили вимогу про внесення змін до проєкту договору (п.1.2, 2.1, 2.4, 5.1) і до п.5 оголошення про закупівлю (протокол № 159 від 18.01. 2021 року).
Щодо внесення змін до п.2 Додотку 1 (вимоги до кваліфікації учасника), то ми названим протокольним рішенням за № 159 від 18.01. 2021 року відмовили в задоволенні вимоги і підстав для зміни цього рішення не вбачаю.
Також необхідно відмовити у задоволенні вимоги щодо внесення змін до п.2.3 проєкту Договору щодо встановлення строку не менше 5 робочих днів для усунення дефектів у виконаному ремонті, оскільки таким способом Виконавець хоче розтягнути усунення дефектів на необмежений термін.
Також необхідно відмовити у задоволенні вимоги щодо внесення до п.5.5 проєкту Договору слів «у строк узгоджений сторонами», оскільки нами встановлений термін 5 робочих днів.
В той же час вважаю за необхідне виконати вимогу учасника щодо заміни у п.5.5. проєкту Договору слова «Покупець» словом «Замовник» і вимогу щодо внесення змін до п.8.3.1 проєкту Договору, виклавши його в наступній редакції: «Забезпечити надання послуг з ремонту і обслуговування техніки у строк сім днів з моменту отримання Виконавцем необхідних для ремонту запасних частин. Ставлю ці пропозиції на розгляд і голосування тендерного комітету:
Голосування:
«За» - 8 голосів, «проти» - немає, «утрималося» - немає. Рішення прийнято одноголосно.
4. ВИРІШИЛИ:
1. Взяти до уваги, що вимоги учасника щодо внесення змін до п.1.2, 2.1, 2.4, 5.1 проєкту Договору про закупівлю і до п.5 оголошення про закупівлю вже задоволені рішенням за № 159 від 18.01. 2021 року;
2. Відмовити в задоволенні вимоги учасника щодо внесення змін до п.8.3.1 і п.5.5 проєкту Договору, а також взяти до уваги, що у задоволенні вимоги учасника щодо внесення змін до п.2 Додатку №1 (вимоги до кваліфікації учасника), вже відмовлено протокольним рішенням за № 159 від 18.01. 2021 року;
3. Задовольнити вимогу потенційного учасника закупівлі щодо внесення змін до п.8.3.1 і до п.5.5. проєкту Договору.
4. Доручити секретарю тендерного комітету Бойко І.О. опублікувати оголошення про спрощену закупівлю в новій редакції з врахуванням ухвалених змін.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
0b8da5308a87425aa28b349e222e4cdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-13-003729-a.a1
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести зміни до нижчеперелічених пунктів проекту Договору (Додаток № 4):
1. Пункт 1.2. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«1.2. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послуги частинами, у відповідності до заявок (наряду-замовлення) Покупця».
Підстава: Помилка у тексті, внаслідок якої зі змісту п. 1.2. проекту Договору вбачається, що надати послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Замовника зобов’язується здійснити сам Замовник.
2. Пункт 2.1. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«2.1. Виконавець зобов’язується здійснювати ремонт і технічне обслуговування техніки Замовника відповідно до вимог експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації та нормативних документів».
Підстава: Помилка у тексті, внаслідок якої зі змісту п. 2.1. проекту Договору вбачається, що надати послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Замовника зобов’язується здійснити сам Замовник.
3. Пункт 2.3. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«2.3. Виконавець зобов’язаний за свій рахунок усунути дефекти відремонтованої техніки, якщо він не доведе, що дефекти виникли через порушення Замовником правил експлуатації техніки. Термін для усунення дефектів складає не менше ніж 5 (п’ять) робочих днів з дня, наступного за днем поставки техніки Замовника до місця надання послуг та підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін дефектного акту.
Підстава: Пункти 2.3. та 5.5 проекту Договору суперечать одне одному в частині наданого Виконавцю терміну для усунення дефектів, що виникли з його вини. Так, умови п. 2.3. проекту Договору несуть імперативний характер та чітко обмежують Виконавця в 5 (п’ять) робочих днів для усунення недоліків, натомість у п. 5.5 проекту Договору Замовником визначено, що Сторонами може бути узгоджений інший термін для усунення недоліків.
Крім того, термін в 5 (п’ять) робочих днів є недостатнім для проведення Виконавцем комплексу ремонтних робіт по усуненню недоліків техніки та проведення відповідних випробувань з огляду на те, що Виконавець фактично втрачає частину відведеного його терміну на транспортування техніки до місця надання послуг.
4. Пункт 2.4. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«2.4. Гарантійний термін експлуатації відремонтованої техніки складає 12 місяців з моменту отримання її Замовником, згідно дати складання акту прийому. Виконавець гарантує працездатність відремонтованої техніки відповідно до її технічних характеристик впродовж усього гарантійного терміну експлуатації, окрім випадків псування, пов’язаних з недотриманням умов зберігання і порушенням умов експлуатації».
5. Пункт п. 5.1. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«5.1. Місце надання Послуг – місце розташування виробничої території Виконавця та/або субпідрядника (за наявності). Доставка техніки Замовника до місця надання послуг та повернення після ремонту здійснюється за рахунок та силами Замовника».
Підстава: Для надання послуг за предметом Договору Виконавцю необхідні відповідне обладнання та техніка, матеріали, що розташовані на його виробничій території. Транспортування вищезазначеного за іншим місцем виконання ремонту, аніж виробнича території Виконавця, унеможливить надання послуги за Договором.
Крім того, задля уникнення ймовірних спорів Сторонам в умовах Договору має бути чітко визначено, на яку із Сторін покладається зобов’язання щодо оплати витрат на доставку техніки до місця надання послуг та повернення після ремонту.
Разом з тим, потенційний учасник процедури закупівлі до подачі своєї цінової пропозиції та прийнятті участі у аукціоні повинен в повній мірі усвідомлювати всі витрати, які понесе останній при виникненні зобов’язань за Договором.
6. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строк надання послуг: з 01.01.2021 по 31.12.2021 на протязі 3 робочих днів з моменту отримання заявки.
При цьому зі змісту вказаного не зрозуміло, чи є вищезазначений строк в 3 (три) робочі дні з моменту отримання заявки граничним строком, наданим Виконавцю для ремонту кожної партії техніки Замовника згідно заявок (наряду-замовлення) чи строком, протягом якого Виконавець повинен приступити до виконання робіт. Варто зауважити, що надати послуги за предметом закупівлі у вказаний строк - неможливо.
Разом з тим, Замовником у проекті Договору невизначені умови щодо порядку надання послуг та строків їх виконання .
За вказаних обставин вимагаємо, щоб Замовником були визначені у проекті Договору умови щодо порядку надання Виконавцем послуг (в т.ч. строк надання послуг, момент його перебігу та зупинення ).
7. Пункт 2 Додатку № 1 (ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА) викласти в наступній редакції: Документи про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації:
- копії трудових книжок (штатних працівників);
та/або
- копії цивільно-правових договорів (залучених працівників);
та/або
- копія довідки форми № 1ДФ.
Підстава: Форма №1ДФ (податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку) затверджена Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 р. № 4
У довідці форми №1ДФ зазначена інформація щодо наявності робітників на підприємстві, про їх досвід роботи, а також відомості, які містяться у довідці форми №1ДФ, є підтвердженням розрахунку учасником вартості послуг в частині заробітної плати працівників, які будуть задіяні в виконанні необхідних послуг по вказаній закупівлі.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із ч. 2. ст. 11 ЗУ «Про інформацію», не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
В свою чергу, довідка форми №1ДФ не містить інформації про прізвище, ім’я та по батькові працівників. Можливість пошуку інформації за податковим номером фізичної особи – платника податку у Єдиному державному реєстрі фізичних осіб є виключеною, так як дана пошукова система не перебуває у вільному доступі, тому ідентифікувати фізичну особу за вказаним податковим номером у довідці форми №1ДФ не є можливим.
За вказаних обставин, вважаємо, що довідка форми №1ДФ є достатнім підтверджуючим документом про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 18.01.2021 09:32
Дата подачі:
18.01.2021 09:32
Вирішення:
тендерним комітетом було вирішено задовільнити вимогу та внести зміни щодо документації спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено